Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waadpakken


Aanbevolen berichten

De laatste tijd hoor en lees je veel in het nieuws over die onderstromingen in Duitsland. En dat leven onder NAP is inderdaad een dingetje om rekening mee te houden natuurlijk. Na wat googlen lees ik dat die Waadpakken helemaal niet zo duur zijn. Rond de 40 euro heb je al lieslaarzen of een Waadpak.

 

Nu gaat mijn voorkeur uit naar waadpakken, aangezien dat wanneer je in een kuil of ergens vanaf stapt, je niet meteen water schept..

 

Wie kan mij vertellen of dat pvs een beetje hufter en shtf proof is?

En stel dat je water schept, is er dan een maniertje om snel het water er weer uit te krijgen?

En wordt je erg (of veel meer dan in zwembroek) belemmert in bewegen/maken van snelheid (door meer volume in water)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Een waadpak.

Dat zijn van die dingen die je niet snel koopt maar als je er een hebt , ben je er wel blij mee.

het ligt dan waarschijnlijk jaren in de kast te wachten tot je het nodig hebt dus goed (vacuum) verpakken lijkt me.

Ik hoorde vandaag dat er in 500 jaar niet zoveel regen is gevallen als op sommige plekken daar in Duitsland dus wie weet wat we de komende jaren nog kunnen verwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...