Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Het merk van het Beest is er!!

Recommended Posts

Voor de liefhebbers van uitkomende Bijbelse boeken, deze uit het boek Openbaringen.

Het blijkt dat de mogelijkheid er al is, en waarschijnlijk worden we nu voorbereid op de invoering en het gebruik ervan!

http://www.demorgen.be/dm/nl/5401/Multimedia/article/detail/1644654/2013/06/03/Pil-en-tatoeage-kunnen-wachtwoord-en-pincode-vervangen.dhtml

Bron: NBG vertaling 1951

16 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd,

17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.

18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.

Have fun, ik ga alvast inschrijven voor een tatoeage :cool:

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hm, voor zover ik weet ging de 666 profetie over Nero ( die geperverteerde koekenbakker die zn mammie zwanger maakte en viool speelde terwijl hij Rome affakkelde) en die heeft inmiddels alweer een tijdje een tuintje op zn buik door eigen toedoen.

Voor de rest vind ik de voorspelling van het teken erg saai, waarom niet iets zoals dit,.....................en je zult hen herkennen aan hun aambeien die de hele dag de tafel van 6 reciteren in het Terschellings fries op verveelde toon.

Afgezien van het bovenstaande, kijk het onderstaande clipje maar eens met betrekking op de ontdekking van carbon 12, 7 and then some, het lijkt meer op wetenschappelijk nieuws dat verkondigd werd in de Bijbel en een soort Quest magazine in parabelvorm, tegenwoordig kan je er Nobelprijzen mee winnen, serieus!!

http://youtu.be/FFVaH82y8gM

• Leuk 1

haha @Raycoupe ea.... maar geef toe, het wordt wel een beetje eng zo.

Stel eens dat het wordt ingevoerd inplaats van je BSN, iedereen een tattoo of een chip ter vervanging van al die " vervelende" pasjes.

Voordelen, je bent het nooit kwijt, je kunt altijd worden geïdentificeerd, en ik kan nog veel meer " voordelen" opsommen.. Persoonlijk vind ik het helemaal geen gek scenario.

De overheid heeft controle, en als persoon heb je vooral veel gemak. In een wereld nu waar men vooral gaat voor gemak, lijkt het me helemaal niet zo onwaarschijnlijk.

Voeg daar de berichtgeving zoals hierboven genoemd aan toe en het komt al een stapje dichterbij...

Maar stel eens, het wordt ingevoerd, je hebt een chip of een tattoo op / in een hand of een arm, wat dan? je bent overal traceerbaar, via de chip en via de massa's camera's op straat, in winkels, overheidsgebouwen... je kunt wel gemakkelijk betalen en identificeren, dat dan weer wel, al je pasjes kunnen weg!

Als je het niet hebt kun je niet aan geld komen of zelfs maar pinnen...je kunt geen transacties doen, je kunt geen reizen maken (tenminste niet waar je nu een paspoort of id voor nodig hebt) Er zijn geen overheidsdiensten meer waar je gebruik van kunt maken, je kunt niet met het OV reizen enz enz, Je valt dan wel op als " onzichtbare" .. Ik denk dat je niet eens kunt wonen, want ook daarvoor heb je diensten nodig van overheid, evt verhuurder, banken enz...

Zouden jullie dan nog steeds een chip of tattoo weigeren?.

Stel eens dat het wordt ingevoerd inplaats van je BSN, iedereen een tattoo of een chip ter vervanging van al die " vervelende" pasjes.

Voordelen, je bent het nooit kwijt, je kunt altijd worden geïdentificeerd, en ik kan nog veel meer " voordelen" opsommen.. Persoonlijk vind ik het helemaal geen gek scenario.

De overheid heeft controle, en als persoon heb je vooral veel gemak. In een wereld nu waar men vooral gaat voor gemak, lijkt het me helemaal niet zo onwaarschijnlijk.

Voeg daar de berichtgeving zoals hierboven genoemd aan toe en het komt al een stapje dichterbij...

Maar stel eens, het wordt ingevoerd, je hebt een chip of een tattoo op / in een hand of een arm, wat dan? je bent overal traceerbaar, via de chip en via de massa's camera's op straat, in winkels, overheidsgebouwen...

Als je het niet hebt kun je niet aan geld komen of zelfs maar pinnen...je kunt geen transacties doen, je kunt geen reizen maken (tenminste niet waar je nu een paspoort of id voor nodig hebt) Er zijn geen overheidsdiensten meer waar je gebruik van kunt maken, je kunt niet met het OV reizen enz enz, Je valt dan wel op als " onzichtbare" .. Ik denk dat je niet eens kunt wonen, want ook daarvoor heb je diensten nodig van overheid, evt verhuurder, banken enz...

Ja, al moet ik van de honger sterven, en ik heb namelijk al een tattoo en die luid IC XC NIKA

• Leuk 1

Maar stel eens, het wordt ingevoerd, je hebt een chip of een tattoo op / in een hand of een arm, wat dan? je bent overal traceerbaar, via de chip en via de massa's camera's op straat, in winkels, overheidsgebouwen...

Ik denk dat er dan in no time overal grey villages uit de grond zullen schieten, dan word het een paar jaar sappelen en denk dat we dan weer de goeie kant opgaan, broccoli groeit namelijk helemaal gratis, vogels eten gratis, vis eet ook voor niks, eigenlijk ga er inmiddels wel van uit dat het hele alternatieve gebeuren op niet al te lange termijn mainstream zal worden, dit hele prepgebeuren is namelijk gewoon helemaal niets vreemds, ik kan me nog herinneren dat oma een kast vol met zakken gedroogde bonen etc had staan, opa een volkstuintje had waar hij lekker kon rondkloten en wellicht een paar zakken piepers en breekboontjes tot consumtierijpheid kon fokken, supermarkten zijn een nieuw fenomeen, 1 x een week een kink in de distributiekabel door belachelijk gestegen brandstofprijzen of de realisatie dat wat er in onze supermarkten veelal geimporteerd word uit landen waar oogsten ook kunnen mislukken en de halve wereld word wakker,steeds meer mensen ervaren de behoefte aan een wat gematigder tempo van leven en willen ontsnappen aan de kul van de ratrace, laat maar gebeuren, all is well.

geef mij die tattoo maar, als ik uit het system gegooit word begin ik wel voor mezelf, en anders maar niet, ook leven is alleen maar een perspectief, nu heb ik en wens ik zo min mogelijk te verliezen dus dat is makkelijk praten, ik weet het, ik heb nooit willen hebben, eigenaar willen zijn, niets is hier van mij, zelfs als ik het gekocht heb, meer als geleend zal het nooit worden, kan nergens mee naar toe genomen worden, als het klaar is, is het klaar, dat bedoel ik niet fatalistisch overigens, mijn perspectief is een perfectionist of controlfreak is nooit klaar en ook zelden tevreden, goed genoeg is goed genoeg.

@wiskers: Het zal wettelijk moeilijk worden het verplicht te stellen en als er dan genoeg mensen zijn die weigeren, zullen er alternatieven blijven.

Als echter iedereen zo'n ding wel leuk lijkt, of het op een of andere manier toch verplicht wordt, heb je idd een groot probleem en twee keuzes:

Je laat je wel chippen, gedraagt je netjes binnen het systeem en leidt ondertussen een dubbelleven.

Je laat je niet chippen waardoor ga je gigantisch opvallen binnen het systeem en het wellicht verstandig is je aan het systeem te onttrekken, met alle consequenties van dien.

Jaren geleden ( 14 jaar om precies te zijn ) via mijn werk toen een leuk gesprek gehad met een aardige ietwat paranoïde meneer die bij de bvd zijn centjes verdiend had. Deze meneer beweerde ( toen al ) dat alle chippies om een gehele bevolking te chippen al aanwezig was en dat het alleen een kwestie van tijd was totdat.........

Nu had die meneer tralies voor zijn ramen, een hekwerk onder aan de trap en gasmaskers aan zijn bed hangen alsmede een voorraad eten voor maanden dus ik heb hem toen niet al te serieus genomen...Ik hem hem helaas nooit gevraagd naar zijn theorieën over onvrijwillig chippen.

Nee maar het vooruitzicht van het in het openbaar uitspreken van het woord Hexakosioihexekontahexafobie maakt me wel bang, is dat ook goed?:rolleyes:

Fobie voor lange woorden (hippopotomonstrosesquipedaliofobie) ? ;)

Pfft, die chips.

Op Rock Werchter gaan ze nu ook chips steken in de festivalbandjes, ale die zaten er dit jaar ook al in, maar ze gaan het uitbreiden. Zo kunnen ze zien waar je elk moment van de dag op het terrein zit, en als je je bandje inscant aan een van de muren, kan die verbonden worden met je Facebook account om aan iedereen te laten weten waar je zit. Waar is den tijd dat je op een festival gewoon helemaal afgesloten was van de buitenwereld :confused:

Ze steken de chips wel in een mooi jasje: je kan een auto winnen en je krijgt korting op een t-shirt van Rock Werchter.. :p

Gast Heksenboot
Fobie voor lange woorden (hippopotomonstrosesquipedaliofobie) ? ;)

Pfft, die chips.

Op Rock Werchter gaan ze nu ook chips steken in de festivalbandjes, ale die zaten er dit jaar ook al in, maar ze gaan het uitbreiden. Zo kunnen ze zien waar je elk moment van de dag op het terrein zit, en als je je bandje inscant aan een van de muren, kan die verbonden worden met je Facebook account om aan iedereen te laten weten waar je zit. Waar is den tijd dat je op een festival gewoon helemaal afgesloten was van de buitenwereld :confused:

Ze steken de chips wel in een mooi jasje: je kan een auto winnen en je krijgt korting op een t-shirt van Rock Werchter.. :p

Paprika of Naturel?

En nog koppelen aan Feestboek ook, hoppa. :)

Paprika of Naturel?

En nog koppelen aan Feestboek ook, hoppa. :)

Peper en zout als het kan? ;)

Feestboek, haha ! Ja inderdaad... Vorig jaar waren die chips er ook al, maar toen deden die eigenlijk niets. Die dienden alleen om te controleren of dat bandje wel geldig was, maar dat macheerde de helft van de tijd niet. Héél ambetant ! Maar nu drijven ze het nog een stapje verder. Zolang Graspop maar niet met zowiets begint!

Gast Heksenboot
Peper en zout als het kan? ;)

Feestboek, haha ! Ja inderdaad... Vorig jaar waren die chips er ook al, maar toen deden die eigenlijk niets. Die dienden alleen om te controleren of dat bandje wel geldig was, maar dat macheerde de helft van de tijd niet. Héél ambetant ! Maar nu drijven ze het nog een stapje verder. Zolang Graspop maar niet met zowiets begint!

Laat even weten hoe het afliep, alsjeblieft, met demonstratie hoe het op Feestboek werkte?

Laat even weten hoe het afliep, alsjeblieft, met demonstratie hoe het op Feestboek werkte?

Ik ga niet naar Werchter dit jaar, al een geluk ! Maar ik zal wel horen van vrienden hoe het is gegaan/zien hoe het op hun Feestboek (;)) is gegaan.

Dan laat ik je zeker iets weten !

Ach iedereen met een smartphone loopt al met een soort van traceerbare chip rond - waar de overheid dankbaar gebruik van maakt bij 'files'.

De pinpas is ook niet veel meer dan een stuk plastic met chip erin. De OV-kaart maakt je traceerbaar. Inmiddels zijn er al heel wat gelegenheden waar je met chips in je huid kan afrekenen. Camera's houden je nu toch ook al overal in de gaten, zorgwekkend genoeg hoeft dat in sommige Europese landen niet eens meer aan het publiek kenbaar gemaakt te worden.

Smile you're on CCTV and Big Brother is watching you.

Misschien is een duidelijke pil/tatoeage, waarbij zowel de voor- en nadelen openbaar worden gemaakt en besproken zullen worden zelfs wel een beter oplossing dan de manieren waarop we nu, stukje bij beetje, in de gaten worden gehouden.

@Miss Jade: Goed punt!

Ik denk dat mensen igv zo'n tattoo of chip op de achterste benen gaan staan, terwijl ze de smartphone, facebook, klantenkaartjes, etc graag omarmen!

De post van @f150 maakt ook maar weer eens duidelijk dat zodra je mensen iets 'geeft', toegang tot de VIP lounge in dit geval en anders de 'kans' om een auto te winnen of gratis t-shirt, ze staan te dringen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...