Ga naar inhoud
GENEGEERD

[DIY] Mad Max Voertuig


Mrsjones

Aanbevolen berichten

zelf te bouwen voor onder de 8000 ,rijd 100 miles per gallons, yep dat is erg weinig. je kun ook aanpasen voor rijden op olie, diesel ,kernfusie. kortom zoek max diy car and you will be amazed.wie als eerste eentje bouw geef mij een lijft.

hey @Raycoupe, is dit niet wat jij zoek voor je vervoer problem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
dank je , er was ook pc voor dummies ,maar dat is boven mijn niveau. ik heb geen pc maar alleen maar een i peer ding.

 

Oooooooh. Probeer dat nog eens in een andere taal? :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Oooooooh. Probeer dat nog eens in een andere taal? :confused:

 

Jij toch? Lekker over je eiland scheuren met een grasmaaier in Mad Max vorm?

 

:D

 

Eh, nee dank je, ik probeer te minderen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf te bouwen voor onder de 8000 ,rijd 100 miles per gallons, yep dat is erg weinig. je kun ook aanpasen voor rijden op olie, diesel ,kernfusie. kortom zoek max diy car and you will be amazed.wie als eerste eentje bouw geef mij een lijft.

hey @Raycoupe, is dit niet wat jij zoek voor je vervoer problem.

 

 

Een DIY auto op kernfusie, dat lijkt me wel wat. :cool: Wellicht wat hoog gegrepen voor een knutselaar als ik die al loopt te klooien met een 2CV. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...