Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gunstig zilver kopen bij muntzilver.nl

driehart
 Share

Recommended Posts

Ik heb een tijdje geleden een zoekrondje gedaan waar ik het goedkoopst zilveren munten kon kopen.

Zo af en toe doe je zo'n rondje en maak je de balans op.

Ik kwam uit op http://www.muntzilver.nl.

Hun prijs is incl verzekerd verzenden!

Je kan de munten iets goedkoper elders bestellen, maar door de verzendkosten en soms nog administratiekosten wordt het fors duurder.

Als iemand het nog goedkoper kan dan hoor ik het graag.

Inmiddels ook hier een paar keer besteld en snelle levering (2 dagen)

Driehart

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb een tijdje geleden een zoekrondje gedaan waar ik het goedkoopst zilveren munten kon kopen.

Zo af en toe doe je zo'n rondje en maak je de balans op.

Ik kwam uit op http://www.muntzilver.nl.

Hun prijs is incl verzekerd verzenden!

Je kan de munten iets goedkoper elders bestellen, maar door de verzendkosten en soms nog administratiekosten wordt het fors duurder.

Als iemand het nog goedkoper kan dan hoor ik het graag.

Inmiddels ook hier een paar keer besteld en snelle levering (2 dagen)

Driehart

@driehart, ben zelf ook van plan om bij muntzilver.nl te gaan kopen voor de eerste keer.

ik kan geen revieuws van ze vinden op internet, dus ik ga een beetje op jouw ervaringen af.

groet dixy

Link naar reactie

Gast gebruikersnaam

Ik ben afgestapt om een deel van mijn moeizaam bijeen vergaard spaargeld over te maken naar een mij onbekende partij om vervolgens te hopen dat ze ondertussen niet failliet gaan (of erger). Dit door gebeurtenissen rondom me heen van betalingen naar (goedwillende) bedrijven die dan toch ineens niet aan hun verplichting kunnen voldoen. Gevolg is dat jij als particulier geheel achter het net vist.

Tweede reden om het niet meer te laten bezorgen is dat ik vind dat de pakketjes allemaal zijn "gecodeerd" zijn omdat het een verzekerde verzending betreft. En de bezorger die dit komt brengen 1) ziet dit ook en weet dat het geen kledingstuk van de w**kamp is en 2) wellicht iets gaat bedenken als hij in de gaten krijgt dat er toch wel regelmatig dit soort zendingen op een bepaald adres worden afgeleverd 3) het mij al opvalt dan de bezorger meldt dat je ALWEER een speciale zending ontvangt.

Dus dan maar voor afhaal. Is een heel pak meer werk en gedoe, want die "afhaalchinees" is heeeeel erg dun gezaaid in ons deel van de wereld.

Bovenstaand wil niet zeggen dat ik geen i-net aankopen meer doe, als mijn bol.kom pakketje niet aankomt is dat vervelend maar niet pijnlijk.

Link naar reactie

Ik vind het nooit zo'n probleem om het af te halen. Als je twee munten koopt schiet het niet op, maar als je een of meer buisjes besteld ga ik net zo lief langs. Bespaart je de verzendkosten, en het heeft ook z'n charme om het af te halen.

Over muntzilver kan ik wel enkele positieve reacties vinden; alleen het spaarplan wordt minder gewaardeerd:

http://www.zilverenlach.nl/Muntzilver_beoordeling.htm

Link naar reactie

Ik vind het nooit zo'n probleem om het af te halen. Als je twee munten koopt schiet het niet op, maar als je een of meer buisjes besteld ga ik net zo lief langs. Bespaart je de verzendkosten, en het heeft ook z'n charme om het af te halen.

Over muntzilver kan ik wel enkele positieve reacties vinden; alleen het spaarplan wordt minder gewaardeerd:

http://www.zilverenlach.nl/Muntzilver_beoordeling.htm

ik was ook niet van plan om een of andere spaarregeling aan te gaan ,maar ze zijn voor directe verkoop wel iets goedkoper dan andere leveranciers.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...