Ga naar inhoud
GENEGEERD

Europa staat straks in brand

Gast ancestral-viking
 Share

Recommended Posts

Gast ancestral-viking

na de verschrikkelijke moord op de britse militair lee rigby is de vlam in de pan geslagen

overal op internet kom je E.D.L tegen in holland ,engeland,amerika,belgie,duitsland,sweden,noorwegen,denemarken......

ik hou mijn hart vast .

een shtf is geboren ...en groeit met de dag .....

preppen zo veel je kan ...ik weet niet hoelang dit nog goed gaat komen....of dit nog goed gaat komen.

good luck :(

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
na de verschrikkelijke moord op de britse militair lee rigby is de vlam in de pan geslagen

overal op internet kom je E.D.L tegen in holland ,engeland,amerika,belgie,duitsland,sweden,noorwegen,denemarken......

ik hou mijn hart vast .

preppen zo veel je kan ...ik weet niet hoelang dit nog goed gaat komen....of dit nog goed gaat komen.

Dat het heel erg is, wat er is gebeurd, begrijp ik, maar om nu te zeggen dat dit de vonk is voor SHTF vraag ik me echt af. Heb je een enge droom gehad vannacht? :D

Link naar reactie

Er zit een luchtje aan deze aanslag. Er is geen bloed te zien bij het slachtoffer en over de dader heen gespoten/gespetterd. Een mens heeft 4 a 5 liter bloed . Gooi eens 4 pakken melk over de straat en zie wat een grote plas er dan ligt. De dader is van meerdere kanten gefilmd, maar op een video heeft hij rode handen en op de andere niet! (zie link) Ik wil niet beweren dat het een false flag is, maar wat als het zo is. Wat is dan het motief om deze haat te zaaien? http://www.youtube.com/watch?v=7fOtHT_jD7I

Link naar reactie

@bener0

Neem dit niet te persoonlijk, maar voor een man met een hamer is alles een spijker.

Hoewel er af en toe een false flag operatie is, is niet alles wat er gebeurt in de wereld een false flag.

In dit geval is het overduidelijk wat er gebeurt is: de overheden van oa. de UK hebben als hobby om het midden oosten in brand te steken. Wel, wie wind zaait zal storm oogsten. In die zin is dit inderdaad het gevolg van overheidsbeleid. Er is geen false flag nodig. Er zijn altijd genoeg gekken die tot geweld grijpen. Aan beide kanten van deze zaak.

Link naar reactie

@bener0 Er waren in dit geval toch juist een hoop getuigen? Daardoor lijkt het mij uitgesloten dat dit geënsceneerd is.

Niet alles is een complot. :) Ik las op de nieuwssite nu.nl overigens wel een bericht dat een vriend van een van de verdachte beweerde dat die verdachte een half jaar geleden herhaaldelijk benaderd is door de Britse geheime dienst met de vraag voor hen te werken. Direct nadat hij dit tegenover de BBC verklaarde is die vriend bij de BBC-studio gearresteerd.

Link naar reactie

Er zit een luchtje aan deze aanslag. Er is geen bloed te zien bij het slachtoffer en over de dader heen gespoten/gespetterd. Een mens heeft 4 a 5 liter bloed . Gooi eens 4 pakken melk over de straat en zie wat een grote plas er dan ligt. De dader is van meerdere kanten gefilmd, maar op een video heeft hij rode handen en op de andere niet! (zie link) Ik wil niet beweren dat het een false flag is, maar wat als het zo is. Wat is dan het motief om deze haat te zaaien? http://www.youtube.com/watch?v=7fOtHT_jD7I

Goeie link, dus dat 'handen onder het bloed' is gewoon een kontverhaal. Ik denk niet aan false flag, maar ik sluit het niet uit; wat er IN IEDER GEVAL WEL AAN DE HAND IS, is dat de media dit misbruiken. Denk ik. Of ze hebben allemaal hun video-weergave-kleuren-instelling nogal apart ingesteld.

Link naar reactie

Of hiermee het lont in het kruit gestoken is weet ik niet. Wel ligt het voor de hand dat islamitisch fundamentalisme tot veel geweld zal leiden, ook in ons land. Ik ben ontsteld dat Jihadstrijders die vanuit Nederland in Syrie hebben gevochten, kennelijk weer terug kunnen komen:

http://www.omroepwest.nl/nieuws/24-05-2013/jihadstrijder-uit-delft-weer-terug-uit-syrië

Dat is een potentieel gevaar voor onze samenleving.

Link naar reactie

En dat is dus het grote klot.

Er wordt zoveel gemanipuleerd, dingen niet verteld die ik wel wil weten, dingen over me uitgestort die me helemaal niks intereseren, dat je domweg helemaal niks meer zomaar mag aannemen en geloven, en je moet graven naar echt nieuws...

Of dit nu echt een uiting is van een desperate moslim of in scene gezet, maakt het eigenlijk nog iets uit?

Het gaat om de richting die we uit gaan steeds sneller en steeds moeilijker omkeerbaar.

Elk stapje is er een en als het straks echt shit is wie maakt zich dan nog druk over wat echt de aanleiding was of de laatste druppel, dan is het gewoon compleet afzien......

Hoe is het mogelijk dat wat wereld- geloofs-leiders en rijke figuren de hele toko besturen, en momenteel wereldwijd op complete dood en verderf aansturen?

En dan nog de spiegel:

Wat denk je dat een moeder in Syrie denkt die haar man heeft verloren, haar twee zoons, al weken niets meer normaals heeft gegeten, en haar huis 3 maanden geleden is uitgevlucht.

Zij hoort dat dit al dagen op het nieuws is in Europa en denkt "gdv het hadden er honderd moeten zijn!"

En dan nog komt het niet in de buurt van wat zij meemaakt, en dat komt dus niet op het nieuws....

Wat denkt het dorp dat vorige week drie gezinnen heeft verloren door een foutje in een drone aanval?

En kun je het die mensen kwalijk nemen dat ze dat denken en naar gaan acteren of moet je je afvragen wat we hadden kunnen doen om eea te voorkomen?

Als dit soort zaken echt dichtbij komt en je zelf familie vrienden enz verliest door geweld dan gaat er vaak een knopje om en dat knopje is moeilijk terug te krijgen, het is menseljjk en wat is dan fout? Ik denk bij de bron aanpakken en niet de gevolgen bestrijden. Makkelijk? Hmmm nee.

Mooi kl...

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Of hiermee het lont in het kruit gestoken is weet ik niet. Wel ligt het voor de hand dat islamitisch fundamentalisme tot veel geweld zal leiden, ook in ons land. Ik ben ontsteld dat Jihadstrijders die vanuit Nederland in Syrie hebben gevochten, kennelijk weer terug kunnen komen:

http://www.omroepwest.nl/nieuws/24-05-2013/jihadstrijder-uit-delft-weer-terug-uit-syrië

Dat is een potentieel gevaar voor onze samenleving.

Zo is het. Die zijn gevaarlijker dan banken waar iedereen hier maar over struikelt. Zo dat is er uit. :mad:

Link naar reactie

ik hou mijn hart vast .

Er word inmiddels veel over het voorval gesproken, en ik ben dus misschien de enige die het net snapt. Wat is E.D.L, dan snap ik de opening post misschien:confused:

Link naar reactie

Natuurlijk is het een 'voorval'. De volgende die zoiets in z'n hoofd haalt zal het 'copy-cat om in de belangstelling te staan' zijn.

De staatsveiligheid heeft al jaren weet van het extremisme. Niks aan de hand hoor, want ze worden in het oog gehouden. Dan lees je in de krant 'ja we vermoedden dit ... en de staatsveiligheid dat .... maar we hadden niet de middelen om ... (probleem doorschuiven naar ander politieke partijen om alzo hun kiezers af te snoepen)

Link naar reactie

ik heb geen verstand van cameras hoor, maar als je de huidskleur van die man ziet, wijkt die kleur van zijn handen ook wel erg af van zijn gelaatskleur.. wellicht pakt die die bloedkleur niet goed ofzo?

Link naar reactie

ik weet weinig van dingen zoals EDL, maar wat ik wel weet is dat er veel rond ons kikkerlandje is gebeurd (en Belgie ook).

eerst de bloedige aanslag in londen, daarna een poging tot moord op een militair (op zijn ronde) in Frankrijk en gisteren las ik dat er een terreurdreiging in Duitsland is want er zijn tekenen dat men een aanslag aan het voorbereiden is tijdens een voetbal wedstrijd.

Wat ik me dan afvraag hoelang gaat het duren voor iets dergelijks in Nederland of Belgie gaat gebeuren? 1`ding weet ik wel, het word tijd dat de EU gaat stoppen met de neus in andermans zaken te stoppen. Tijd om te stoppen om iedereen te redden van van verdrinking, want het water staat ons zelf al tot de lippen en het wordt ons ook niet in dank afgenomen.

Elk land heeft een regering en een bevolking, het is de taak van de regering om te zorgen dat het goed gaat met de bevolking en het is de taak van de bevolking om de regering in schaak te houden. Dit is NIET de verantwoordelijkheid van Europa, VN of de VS. Laten we eerst onze eigen problemen aanspreken voor we uberhaupt er aan gaan denken om onze hulp aan een ander land aan te bieden.

Link naar reactie

Internet is een fijn medium om te zien wat er werkelijk gebeurt,alleen moet je er wel wat moeite voor doen.

Helaas is het ook een heel fijn medium voor doemdenkers en complotters die niet schromen om overal een complot achter te zoeken.

Die onthoofding is daar een mooi voorbeeld van.

Dat er geen bloed onder de onthoofde is te zien is het gevolg van het feit dat de man versleept is,het gene goed te zien is op diverse foto's,google zelf maar,de beelden zijn gemaakt met verschillende mobieltjes,waarschijnlijk een van goede- en een andere van mindere- kwaliteit.

Maar het is natuurlijk veeeel spannender om "complot,false flag" etc te gaan roepen in plaats van nou eens echt uit te zoeken wat er gebeurt is.Vooral elkaar na blaten en niet zoeken naar een rationele verklaring voor het e.e.a. is veel makkelijker ja.

Mensen,leer eens ZELF NA TE DENKEN ipv als makke schapen alle hapklare brokken te slikken als zoete koek.dit geld voor nieuws uit zowel voor de oude,als de nieuwe media berichtgeving.

Link naar reactie

ik weet weinig van dingen zoals EDL, maar wat ik wel weet is dat er veel rond ons kikkerlandje is gebeurd (en Belgie ook).

eerst de bloedige aanslag in londen, daarna een poging tot moord op een militair (op zijn ronde) in Frankrijk en gisteren las ik dat er een terreurdreiging in Duitsland is want er zijn tekenen dat men een aanslag aan het voorbereiden is tijdens een voetbal wedstrijd.

Wat ik me dan afvraag hoelang gaat het duren voor iets dergelijks in Nederland of Belgie gaat gebeuren? 1`ding weet ik wel, het word tijd dat de EU gaat stoppen met de neus in andermans zaken te stoppen. Tijd om te stoppen om iedereen te redden van van verdrinking, want het water staat ons zelf al tot de lippen en het wordt ons ook niet in dank afgenomen.

Elk land heeft een regering en een bevolking, het is de taak van de regering om te zorgen dat het goed gaat met de bevolking en het is de taak van de bevolking om de regering in schaak te houden. Dit is NIET de verantwoordelijkheid van Europa, VN of de VS. Laten we eerst onze eigen problemen aanspreken voor we uberhaupt er aan gaan denken om onze hulp aan een ander land aan te bieden.

We hebben al een aanslag gehad van ultra orthodoxe moslim... http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Theo_van_Gogh_(regisseur)

Link naar reactie

Daar ben ik het volledig mee eens

Link naar reactie

Gast ancestral-viking

als je gaat zoeken op defence league kom je heel veel landen tegen , ik vraag me af of de mensen genoeg hebben van extremistisch geweld van de moslims???

ze worden met open armen ontvangen door heel veel landen maar vechten de heilige oorlog in het verkeerde land uit .....mijn idee is als je zo graag die heilige oorlog wil vechten stap op de boot of vliegtuig en ga naar syrie,iran,irak,afghanistan etc maar ga geen rellen lopen schoppen en mensen lastigvallen ......

hoe lang gaat het Westen deze Moslim tereur nog tollereren???

als de regeringen geen moeite doet om de rel schoppers tegen te houden in landen als sweden en de raddraaiers de hele boel laten af fikken , dan is dat in mijn ogen je eigen volk laten barsten......en de mensen die hun eigen bezit willen verdedigen worden aangepakt,opgepakt,en behandeld als criminelen......

nee het einde is een beetje zoek in dit verhaal......

hopende dat de regerings leiders een haren op hun tanden krijgen en de boel aanpakken.......

Link naar reactie

Gast ancestral-viking
Dat het heel erg is, wat er is gebeurd, begrijp ik, maar om nu te zeggen dat dit de vonk is voor SHTF vraag ik me echt af. Heb je een enge droom gehad vannacht? :D

ik wil niet veel zeggen mensen maar het is niet erg slim om met oogkleppen op door het donker te fietsen??? tuurlijk het kan met een sisssser aflopen....echter wat als dit de andere kant op slaat??? wie weet kunnen wij straks zelf een shtf boek schrijven net als SELCO van shtf school .....

Link naar reactie

Zo is het. Die zijn gevaarlijker dan banken waar iedereen hier maar over struikelt. Zo dat is er uit. :mad:

Banken en mega-rijken, dus de grote graaiers, zijn juist de oorzaak van alle ellende !

Waarom doen die mensen daar zo, waarom staan er bij moslims heel veel extremisten op ?

Wat zou jij doen, als al jaren lang je volk geknecht, uitgehongerd word ? Wat zou jij doen als een megamacht denkt iets te kunnen halen (pikken) in je land, waar ze zelf helemaal niet van mee profiteren.

(bv olie).

Als je je familie ziet verhongeren of sterven omdat er oorlogen (om uiteindelijk grondstoffen of om macht in een gebied) boven hun hoofd word uitgevochten, dat kun je wel eens gekker reageren als dat je gewend bent van jezelf.

Hiermee praat ik dus absoluut niets goed, van welk geweld dan ook, maar sommige menselijke reacties kan ik wel begrijpen.

Als je genoeg word opgestookt, en je bent al niet zo weldenkend en geïnformeerd, kun je gemakkelijk overgaan tot extreme acties.

Niets menselijks is ons vreemd, en dat zijn ook mensen, het is verschrikkelijk, maar niet anders.

• Leuk 3
Link naar reactie

ik wil niet veel zeggen mensen maar het is niet erg slim om met oogkleppen op door het donker te fietsen??? tuurlijk het kan met een sisssser aflopen....echter wat als dit de andere kant op slaat??? wie weet kunnen wij straks zelf een shtf boek schrijven net als SELCO van shtf school .....

Moet ik dan bij elke dreiging in paniek raken? Er zijn zoveel potentiele kleine shtf situaties die kunnen uidraaien op iets groters......daarom prep ik. Niet om bij elke verstoring m'n leven te laten verstoren.....

Link naar reactie

Banken en mega-rijken, dus de grote graaiers, zijn juist de oorzaak van alle ellende !

Waarom doen die mensen daar zo, waarom staan er bij moslims heel veel extremisten op ?

Wat zou jij doen, als al jaren lang je volk geknecht, uitgehongerd word ? Wat zou jij doen als een megamacht denkt iets te kunnen halen (pikken) in je land, waar ze zelf helemaal niet van mee profiteren.

(bv olie).

Als je je familie ziet verhongeren of sterven omdat er oorlogen (om uiteindelijk grondstoffen of om macht in een gebied) boven hun hoofd word uitgevochten, dat kun je wel eens gekker reageren als dat je gewend bent van jezelf.

Hiermee praat ik dus absoluut niets goed, van welk geweld dan ook, maar sommige menselijke reacties kan ik wel begrijpen.

Als je genoeg word opgestookt, en je bent al niet zo weldenkend en geïnformeerd, kun je gemakkelijk overgaan tot extreme acties.

Niets menselijks is ons vreemd, en dat zijn ook mensen, het is verschrikkelijk, maar niet anders.

Durf er wat onder te verwedden dat jij geen mega-rijken kent. Over banken heb je ook niet echt iets nieuws te melden. Blablabla

En nee, ik begrijp niet waarom iemand een onschuldige vermoord in het land dat hem met open armen ontvangt omdat het er in zijn thuisland slecht aan toegaat (hoe erg dat ook is). Dan moet je teruggaan en wegblijven......

• Leuk 1
Link naar reactie

Durf er wat onder te verwedden dat jij geen mega-rijken kent. Over banken heb je ook niet echt iets nieuws te melden. Blablabla

En nee, ik begrijp niet waarom iemand een onschuldige vermoord in het land dat hem met open armen ontvangt omdat het er in zijn thuisland slecht aan toegaat (hoe erg dat ook is). Dan moet je teruggaan en wegblijven......

OOOOO, je begrijpt niet waar ik het over heb ?

Misschien moet je eens uitzoeken wat extremisme precies is.

Of ik wel megarijken ken, of niet, lijkt mij niet ter zake doende, of misschien begrijp ik t niet helemaal.

Nee, helaas niets nieuws over banken, was het maar waar, die graaien gewoon door.

Misschien eens goed lezen wat ik precies bedoel met: Hiermee praat ik dus absoluut niets goed, van welk geweld dan ook, maar sommige menselijke reacties kan ik wel begrijpen.

Denk eens aan: Ken jezelf, dan ken je ook je vijand. En lees dan eens opnieuw wat ik geschreven heb.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...