Ga naar inhoud
GENEGEERD

De Ultieme Onopvallende BOV


Raycoupe

Aanbevolen berichten

Zuinig (1:15,4), simpele techniek en relatief veel laadvermogen (1250 liter, 410kg) + trekhaak.

 

Niemand neemt je serieus met zo'n ding ;), nu al niet, post SHTF al helemaal niet.

 

Weer eens wat anders dan zo'n opvallende legertruck waar het hele dorp voor uitloopt.

 

1498456_2.jpg.c17869b64c0638379931049acfc8cffb.jpg

(willekeurige foto van 't net, dus kenteken niet interessant)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
vraag mij af wat zijn offroad prestaties zijn, ken wel een jachtopzichter die altijd met zon oude citroen dyane reed, en bijna overal in het terrein kon komen

 

Eendjes en Dyane's (iets andere body, voor de rest ook een eend) zijn berucht om hun terrein mogelijkheden. Komt vooral door het lage gewicht, relatief grote wielen en bijzonder lage eerste versnelling.

 

Zo'n agila staat wat hoger op z'n wielen dan een golfje, maar zullen we het verder maar niet over de offroad capaciteiten hebben. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Castaway: Er staat er hier bij mij in de buurt eentje te koop. Je schrikt je rot van de prijs! 2CV Sahara (4x4, twee motoren) heb ik nog liever, maar ja, zelfde prijs probleem.

(Overigens hoef ik bovenstaande BOV niet te betalen, toch geen geld voor, alleen de maandlasten, dus goedkoper alternatief bestaat er niet :cool:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Castaway: Er staat er hier bij mij in de buurt eentje te koop. Je schrikt je rot van de prijs! 2CV Sahara (4x4, twee motoren) heb ik nog liever, maar ja, zelfde prijs probleem.

(Overigens hoef ik bovenstaande BOV niet te betalen, toch geen geld voor, alleen de maandlasten, dus goedkoper alternatief bestaat er niet :cool:)

 

zijn bizarre prijzen ja..Ik was er zelf naar een op zoek maar het hondenhok waar ik nu in rij was goedkoper en een heel stuk jonger. Maar het blijven leuke auto's om naar te kijken. Alleen maandlasten betalen voor je BOV is een goeie deal toch :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Castaway: Hele goede deal, maar hij is nog niet rond. Na het weekend weet ik meer.

 

Een van de redenen om het te doen is dat minikampertje van jou! Moet ik volgende keer nog eens goed naar kijken en met je over praten, want hetzelfde idee is met dit doosje ook te doen.

 

Voor ideeën moet je ook maar eens zoeken op "swiss room box" . Onbetaalbaar natuurlijk maar wel mooie plaatjes en leuke ideeën voor in de kofferbak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuinig (1:15,4), simpele techniek en relatief veel laadvermogen (1250 liter, 410kg) + trekhaak.

 

Niemand neemt je serieus met zo'n ding ;), nu al niet, post SHTF al helemaal niet.

 

Weer eens wat anders dan zo'n opvallende legertruck waar het hele dorp voor uitloopt.

 

Ja, gaaf.

Heb je ze ook in legergroen? Of camokleuren?

 

 

 

 

 

:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vinden jullie belangrijk bij een BOV? Wat voor mij telt:

- grote actieradius zodat je zeker de eerste 1000-1500 km niet afhankelijk bent van pompstations

- ruimte voor je gezin en alle BOB's

- onopvallend maar wel enigszins impressive

- 4x4 + minimaal 25 cm grondspeling

- mogelijkheid tot meenemen van fietsen zodat je eventueel ook zonder auto verder kunt

 

Verder verraadt mijn nickname genoeg;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...