Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
prepper053

Eigen roem

Recommended Posts

veel mensen kennen wel het gezegde: Eigen roem stinkt... nou dit artikel/filmpje stinkt ontzettend.

'Een van beste kabinetten sinds oorlog'

http://www.zie.nl/video/algemeen/Een-van-beste-kabinetten-sinds-oorlog/m1nzfqrfffuu

Nu kan ik me wel voorstellen dat hij dit zegt, tenslotte zal NIEMAND anders het met een serieus gezicht kunnen zeggen.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Dit slaat echt alles! Ik vraag me ook af met welk doel ze dit soort uitspraken doen, dit leidt alleen maar tot meer antipathie voor hen lijkt me.

Deze post delen

Meschien wel het beste kabinet

meschien wel het slechtste kabinet

Meschien! meschien! meschien!

NIKS is zeker behalve dat Rutte niet aan het somberen is :p

11:18 - Add: de tijd zal het leren

Deze post delen

Wat dacht je van deze dan:

http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/24/mark-rutte-de-vvd-moet-de-integriteitsstandaard-bepalen/

Was dit niet de premier die op leugentjes betrapt werd en er mee weg kwam.....?

Grappig dat hij ook dit heeft gezegd nadat hij vond dat dit kabinet de beste was sinds de oorlog:

"De boodschap is: Nederland heeft alles in huis voor een sterke toekomst." De VVD, die dit jaar 65 jaar bestaat, kan volgens Rutte de grootste worden bij de gemeenteraads- en Europese verkiezingen van volgend jaar, als de partij koers houdt. "We doen dit niet voor de eigen ego's, en de partij is een doel op zich. We willen Nederland verder helpen."

Deze post delen

volgens hoort de uitspraak te zijn: nederland land heeft sinds de oorlog niet meer zo een kabinet gehad.

Nou ja, ik herinner me ook nog een kabinet met die clowns van Pim Fortuyn, dat was nog wel een stuk erger qua onprofessionaliteit.

Deze post delen

Grappig dat hij ook dit heeft gezegd nadat hij vond dat dit kabinet de beste was sinds de oorlog:

"De boodschap is: Nederland heeft alles in huis voor een sterke toekomst." De VVD, die dit jaar 65 jaar bestaat, kan volgens Rutte de grootste worden bij de gemeenteraads- en Europese verkiezingen van volgend jaar, als de partij koers houdt. "We doen dit niet voor de eigen ego's, en de partij is een doel op zich. We willen Nederland verder helpen."

Wat hebben wij in huis dan ?

Zoals Charlie en ik t zien, zijn we voor het grootste deel afhankelijk van de ons omringende landen. Als daar de economie in elkaar zakt, dan zijn we vet de klos.

Nederland is een grote doorvoerhaven, minder economie is minder doorvoer.

Eens konden we ons zelf bedruipen, hadden we nog hoofdzakelijk een fatsoenlijke handel, het meeste is nu gebakken lucht.

Een goede naam hebben we allang niet meer, en we zijn een belasting paradijs voor de mega rijken.

Eens hadden we een welvarende landbouw, nu kapotgemaakt door megastallen, landbouwgif, en enge bacteriën door overfok enz.

Eens geloofde het Nederlandse volk in zichzelf, en alles wat ze konden aanpakken dat pakten ze ook aan, hard werken, waarmee je wist dat je eerlijk je geld verdiende. Nu zijn velen te bedonderd om ook maar iets te doen, waarmee ze wel eens vuile handen zouden kunnen krijgen, om hard te werken voor de centen, nee, ze gaan allemaal "studeren", en bijna niemand kiest voor werk waarmee je je handen wel eens zou moeten gebruiken.

Stel je overigens eens voor, een aspergeveld, met allemaal jong volwassenen, die constant op hun "weet ik veel hoe ze momenteel heten" telefoontjes kijken of ze iets missen van t slap ouwehoeren met vriendjes en vriendinnetjes.

Ja, we hebben veel in huis voor een sterke toekomst, zegt de man zonder bovenlip...............

Het lijkt wel een eng sprookje, met Rutte in de hoofdrol, als de keizer zonder kleren, die alles gelooft, en zijn volk wil laten geloven.........

Deze post delen

Wat hebben wij in huis dan ?

Zoals Charlie en ik t zien, zijn we voor het grootste deel afhankelijk van de ons omringende landen. Als daar de economie in elkaar zakt, dan zijn we vet de klos.

Nederland is een grote doorvoerhaven, minder economie is minder doorvoer.

Eens konden we ons zelf bedruipen, hadden we nog hoofdzakelijk een fatsoenlijke handel, het meeste is nu gebakken lucht.

Een goede naam hebben we allang niet meer, en we zijn een belasting paradijs voor de mega rijken.

Eens hadden we een welvarende landbouw, nu kapotgemaakt door megastallen, landbouwgif, en enge bacteriën door overfok enz.

Eens geloofde het Nederlandse volk in zichzelf, en alles wat ze konden aanpakken dat pakten ze ook aan, hard werken, waarmee je wist dat je eerlijk je geld verdiende. Nu zijn velen te bedonderd om ook maar iets te doen, waarmee ze wel eens vuile handen zouden kunnen krijgen, om hard te werken voor de centen, nee, ze gaan allemaal "studeren", en bijna niemand kiest voor werk waarmee je je handen wel eens zou moeten gebruiken.

Stel je overigens eens voor, een aspergeveld, met allemaal jong volwassenen, die constant op hun "weet ik veel hoe ze momenteel heten" telefoontjes kijken of ze iets missen van t slap ouwehoeren met vriendjes en vriendinnetjes.

Ja, we hebben veel in huis voor een sterke toekomst, zegt de man zonder bovenlip...............

Het lijkt wel een eng sprookje, met Rutte in de hoofdrol, als de keizer zonder kleren, die alles gelooft, en zijn volk wil laten geloven.........

ik zou echt willen dat nederland alles in huis had om een crisis te overleven... helaas is dat echt niet zo. Vroeger hadden we boerderijen die van alles lieten groeien. aardappelen, mais, tarwe, kool, bieten en ga zo maar door. Vee hadden ze ook genoeg voor melk, boter, vlees en eieren. In feite onze boeren verbouwden alles wat een mens/bevolking nodig heeft om te leven. En wat gebeurd er tegenwoordig? we verbouwen een paar dingen op grote schaal en we verkopen het zodat we de andere dingen van een ander land moeten kopen. Er is gewoon geen balans meer, we zijn afhankelijk van andere landen om te kunnen leven... personelijk vind ik dat geen leven meer. Vroeger waren we zelfstandig en konden we trots zijn op onze afkomst, tegenwoordig schaam ik mezelf als ik moet zeggen dat ik een nederlander ben.

soms zou ik gewoon in een prepper dorp willen wonen, een dorp waar we onze eigen eten verbouwen en waar we trots kunnen zijn op onze maaltijd en op wat we hebben bereikt. als de regering tegen mij zou zeggen: Pepper053, we geven je een huisje en een stukje land waar je helemaal zelfstandig mag gaan wonen zonder gezeur van de politiek of overheid, dan zou ik dat met beide handen vastgrijpen.

Deze post delen

ik zou echt willen dat nederland alles in huis had om een crisis te overleven... helaas is dat echt niet zo. Vroeger hadden we boerderijen die van alles lieten groeien. aardappelen, mais, tarwe, kool, bieten en ga zo maar door. Vee hadden ze ook genoeg voor melk, boter, vlees en eieren. In feite onze boeren verbouwden alles wat een mens/bevolking nodig heeft om te leven. En wat gebeurd er tegenwoordig? we verbouwen een paar dingen op grote schaal en we verkopen het zodat we de andere dingen van een ander land moeten kopen. Er is gewoon geen balans meer, we zijn afhankelijk van andere landen om te kunnen leven... personelijk vind ik dat geen leven meer. Vroeger waren we zelfstandig en konden we trots zijn op onze afkomst, tegenwoordig schaam ik mezelf als ik moet zeggen dat ik een nederlander ben.

soms zou ik gewoon in een prepper dorp willen wonen, een dorp waar we onze eigen eten verbouwen en waar we trots kunnen zijn op onze maaltijd en op wat we hebben bereikt. als de regering tegen mij zou zeggen: Pepper053, we geven je een huisje en een stukje land waar je helemaal zelfstandig mag gaan wonen zonder gezeur van de politiek of overheid, dan zou ik dat met beide handen vastgrijpen.

nou @prepper053 ,ik zou niet wachten op wie dan ook om je iets je geven, maar zelf ondernemen. er zijn nog genoeg plekken waar je zonder al te veel gezeikt een boerderij kan opzetten. er zijn ook wereld wij flink wat gemenshap die zo leven. homesteading kan overal, begin op je balkon met plantenbakken en 4 krielkippen. bouw een droog wc, vang het water van je dak.de beste wapen is eigen handelen.

Deze post delen

nou @prepper053 ,ik zou niet wachten op wie dan ook om je iets je geven, maar zelf ondernemen. er zijn nog genoeg plekken waar je zonder al te veel gezeikt een boerderij kan opzetten. er zijn ook wereld wij flink wat gemenshap die zo leven. homesteading kan overal, begin op je balkon met plantenbakken en 4 krielkippen. bouw een droog wc, vang het water van je dak.de beste wapen is eigen handelen.

ik heb maar een klein balkonnetje maar bijna de helft is al plantenbakken hahaha ik heb een kiwi struik , aardbeien en een maggi plant. ik heb ook al een kweekbak en diverse zaad kruiden in huis gehaald. niet slecht voor een appartementje al zeg ik het zelf. Water is niet een groot probleem, ik heb een aantal grote vijvers op een steenworp afstand en een aantal filters. ik kan zelfs mijn aquarium filter gebruiken om het vijverwater voor te filteren.

Deze post delen

Het beste, op welk vlak?

Dat lees ik er zo snel niet bij. Immers, er blijkt uit niets dat het kabinet het beste is.

Dus ook hiermee lul ik Mark snel onderuit.

Waarom mogen we niet voor onszelf zorgen?

Waarom moeten we werken? Zo lang?

Waarom snijd je niet in echt overbodige uitgaven?

Waarom protesteer je niet tegen het EU-uitbreidingsbeleid dat doorgata alsof er nix aan de hand is?

Waarom zijn onze immigratieregels niet strakker?

Waarom doe je nix aan het mislukte multi-culti experiment?

Waarom doe je nix aan de belastingparadijsklachten over NL?

Waarom zit je er nog?

Deze post delen

Nou ja, ik herinner me ook nog een kabinet met die clowns van Pim Fortuyn, dat was nog wel een stuk erger qua onprofessionaliteit.

Ik denk niet dat onprofessionaliteit het grootste probleem is wat we hebben met onze politici.

Ik maak me meer zorgen om belangenverstrengeling, omkoping, corruptie, ivoren torens, old boys network en lobbyisme.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...