Ga naar inhoud
GENEGEERD

BOV, soms schreeuwt een truck...


prepper053

Aanbevolen berichten

Ik blader regelmatig op sites als marktplaats en dan zie je soms dingen die je als prepper gewoon laten denken: DAT IS HET!

 

nu zag ik zonet deze schoonheid:

 

[ATTACH=CONFIG]3842[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]3843[/ATTACH]

 

Dit is pas een echte BOV, het heeft wat liefde en aandacht nodig en dan is er niets wat het kan tegen houden. Wat vinden jullie ervan???

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vrachtwagens/m676947582-man-630-4x4-bj-1962.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@prepper053

 

Het is een flinke jongen om te zien, maar erg oud dus de onderdelen zijn denk ik niet meer te leveren.

Ook het opknappen valt vaak tegen en kan erg duur uitpakken

Ik zie geen Nl kenteken, dus naar de RDW voor keuren NL kenteken en APK keuring (hopelijk:eek: ben je een goede monteur)

 

Maar een betere keuze is deze, je kunt bij elke Daf dealer terecht en is al volledig gerestaureerd

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vrachtwagens/m677858418-daf-ya4440-4-tonner-uit-1979-in-perfecte-staat-uniek.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prepper053

 

Het is een flinke jongen om te zien, maar erg oud dus de onderdelen zijn denk ik niet meer te leveren.

Ook het opknappen valt vaak tegen en kan erg duur uitpakken

Ik zie geen Nl kenteken, dus naar de RDW voor keuren NL kenteken en APK keuring (hopelijk:eek: ben je een goede monteur)

 

Maar een betere keuze is deze, je kunt bij elke Daf dealer terecht en is al volledig gerestaureerd

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/vrachtwagens/m677858418-daf-ya4440-4-tonner-uit-1979-in-perfecte-staat-uniek.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

 

het heeft wel een nederlands kenteken... staat in de advertentie vermeld.

 

die truck had ik ook gezien, maar ik vond het iets minder omdat je er veel meer aan moet doen om er een echte bov van te maken. die ik heb geplaatst is mischien oud maar de kwaliteit is er goed van, niet dat dunne blik van tegenwoordig. ik zou het bijna een gepantserde commando truck gaan noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er leuk uit, als je ervan houd...

Mag ik het scenario erachter weten?

Oftewel wat wanneer ben je van plan met dit voertuig te gaan doen?

BOV impliceert wel iets maar is enorm breed....

 

Ik neem even aan heel iets anders dan met je gezin naar BOL rijden?

 

Prep ze,

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

het heeft wel een nederlands kenteken... staat in de advertentie vermeld.

 

die truck had ik ook gezien, maar ik vond het iets minder omdat je er veel meer aan moet doen om er een echte bov van te maken. die ik heb geplaatst is mischien oud maar de kwaliteit is er goed van, niet dat dunne blik van tegenwoordig. ik zou het bijna een gepantserde commando truck gaan noemen.

 

Het vermelde kenteken in de advertentie is een zogenaamd handelaars kenteken, is alleen voor de handelaar om zijn "handelsvoorraad" te rijden naar garage, APK station of andere werkplaats. En uiteraard proefritten door kopers.

Het vermelde kenteken komt niet voor in de database van de RDW en is dus niet voor een nederlands motorvoertuig.

 

De APK keuring kun je combineren met een NL Kenteken keuring bij de RDW. Echter ik weet niet of deze truck in NL heeft gereden anders wordt het nogal moeilijk. uiteraard moet de truck aan de APK eisen voldoen die voor een Vrachtauto gelden.

 

Wat mischien een optie is om de truck om te keuren voor langzaamverkeer, dus voor de wet een soort tractor. Maar dan is de max snelheid 25km/uur

En moet dus de versnellingsbak aangepast worden. Is ook niet altijd een goede oplossing i.v.m. regelgeving die verschillend wordt uitgelegd bij controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...