Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Alice

"Wolven nemen bezit van "t Gooi"

Recommended Posts

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ja geld wolven. Die hebben in Nederland ook te weinig ruimte voor hun territorium maar toch kunnen ze hier overleven.

• Leuk 1

Deze post delen

Ze gaan Nederland vast voorbereiden op de drastisch gereduceerde wereldbevolking. Wordt hier weer 'n soort van natuurpark en oerwoud....zeker en vast :confused:

Deze post delen

Ik rij 's nachts 05.00uur naar m'n werk op de scooter door het bos hier in flevoland.

Ik kom regelmatig lieve reeën en vosjes tegen.

Nou zag ik een aantal weken terug een dier dat heel veel op een wolf leek maar toen dacht ik nog dat ik het verkeerd zag.

Nu ik dit bericht lees, ga ik toch twijfelen.. was het dan toch?

Deze post delen

Voor de zekerheid volg ik toch maar Alice haar advies op,, ik blijf voorlopig uit de buurt :-)

Deze post delen

Het gooi kan dan evt wel aangesloten zijn op de EHS, in het artikel staat dat deze dieren niet rondlopen in het gooi.:confused:

Deze post delen

Dit 'nieuws' wordt elk jaar wel weer een keer opgebakken. Er klopt niets van.

Noord Duitsland is op dit moment de plek het dichtst bij Nederland waar die beesten leven.

Deze post delen

Dit 'nieuws' wordt elk jaar wel weer een keer opgebakken. Er klopt niets van.

Noord Duitsland is op dit moment de plek het dichtst bij Nederland waar die beesten leven.

Van die soort hebben we niet zo heel veel te Vrezen...

Die andere soort, geldwolven, daar moet je je wel druk over maken, die zijn bezig om zowat de hele wereld in ellende te storten.

Prep ze,

Kans

Deze post delen

Als Matras bewoner kan ik melden dat vooral heul veul schapen zijn waargenomen in Laren, Hilversum en Bussum en ze zich soms concentreren nabij en zelfs in het Media Park.. daar zijn er helaas veul meer van dan wolven :rolleyes:

[ATTACH=CONFIG]8658[/ATTACH]

Nee geen wolven, helaas niet...

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...