Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gadgets


Aanbevolen berichten

@vheeswijk. Beste vrienden, ik ben off topic en misschien begrijp ik iets verkeerd bij dit draadje. Ik knal er een eenmalige opmerking tussendoor. Als je beneden NAP zit, dan moet je het zoeken in verticale- of horizontale evacuatie (tijdig naar Oost Nederland vluchten, of je zolder op, vooral met een hoop zoet water). Rubberboten en zwemvesten al dan niet met een lampje zijn in de meeste gevallen zelfmoord. Er gaat zoveel wrakhout en andere ellende drijven, die in een mega storm met zoveel kracht tegen je aan slaan, dat het einde boot en einde man met gegarandeerd verdrinkingsvest is. De liefhebbers van uitzonderingsgevallen, laat ik hier gewoon stormachtig uitrazen. En als mijn verhaal uitgekauwd of niet to the point is, dan moet je me dat maar vergeven, want het gaat hier om een levensgevaarlijk en bijna niet uit te roeien misverstand. hg DB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 4 weken later...

Je neemt een drone en een auto, en timmert deze in elkaar...en tralaaa je hebt een drone-auto.

 

Flying cars: Radical concept design aims high

http://www.bbc.com/future/story/20130523-radical-flying-car-model-unveiled

 

Why everyone may have a personal air vehicle

http://www.bbc.com/future/story/20131031-a-flying-car-for-everyone

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Altijd handig die drones

 

This Car Comes With Its Own Drone

Renault SA has unveiled a crossover concept that can launch its own drone to scout traffic conditions ahead or take pictures of the scenery.

http://autobeatinsider.com/news/car-comes-drone?utm_source=outbrain&utm_campaign=autobeatinsider_2014&utm_medium=cpc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

@carismo is een leuk ding en zoals die man schrijft ook al ben je nog zo onhandig met zoiets werkt het altijd

maar zoals jij zegt wel behoorlijk prijzig en ik vind hem wat aan de grote kant en ze hadden hem beter knal geel of

oranje kunnen maken dan raak je hem nog moeilijk kwijt ook :)

dat trucje met dat touwtje vind ik wel erg interessant en kun je ook zelf ergens toepassen :rolleyes:

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

@vheeswijk. Beste vrienden, ik ben off topic en misschien begrijp ik iets verkeerd bij dit draadje. Ik knal er een eenmalige opmerking tussendoor. Als je beneden NAP zit, dan moet je het zoeken in verticale- of horizontale evacuatie (tijdig naar Oost Nederland vluchten, of je zolder op, vooral met een hoop zoet water).

 

Eens. Wel wil ik meegeven dat als je geen raam naar buiten hebt op de zolder dat het belangrijk is dat je een gat naar buiten kan maken. Anders zit je opgesloten, iets wat natuurlijk verschrikkelijk is. Een tijd geleden heb ik de documentaire 'The Axe in the Attic' gezien over orkaan Katrina. Ik bewaar dan ook een bijl op zolder, ondanks dat ik boven NAP zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik las dat er toch wel iemand was hier die de MyFC brandstofcel had, en er positief over is, zijn er toevallig meer mensen met ervaringen over dit product?

Wij gaan het artikel namelijk voeren in ons webwinkeltje, maar we zijn toch uiterst benieuwd naar hoe mensen over dit product denken.

betreft de MyFC brandstofcel oplader en de MyFC pucks of hervullingen

 

Persoonlijk vinden we het een erg gaaf product, we hebben er wat mee kunnen spelen (bij de leverancier) maar helaas zelf nog niet kunnen testen.

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 10 maanden later...
  • 2 weken later...
@RDNK dat zijn ook leuke dingen , deze zijn ook handig maar weet niet waar ze te koop zijn , de ''diesel fish '' is een denk ik een eigen ontwerp

maar de ''fish boone i'' is een fabrieks ding

 

https://www.youtube.com/watch?v=kAshbAprTzI

allemaal wel erg handig , zeker voor degene die slecht zijn met knopen:)

gr will

 

De fishbones zijn te koop bij knivesandtools.nl, de NiteIze zijn wel stukken goedkoper (via basicgear.nl gekocht)

 

Ik ga straks even je filmpjes bekijken voor dat andere ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb deze week wat NiteIze Figure 9's aangeschaft, erg handig om even snel iets mee vast te zetten (tarp voor je onderkomen, palen, lading, noem maar op). De large kan 67.5kg dragen en de small 22,5kg. Hier meer info https://www.niteize.com/collection/Figure-9.asp

]

 

Ok, zal aan mijn interlectuele versie liggen: maar wat doet dat ding nu ?

 

Van jou foto maak ik op dat je een stuk touw door een stuk metaal haal en dan ? Afgezien van beschadigingen door die tandjes in/op de ene v-uitsparing.

Link verwijst naar iets meer: ingewikkeld stuk metaal om twee stukken touw aan elkaar te koppelen.

 

Wat is er mis met een knoop ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, zal aan mijn interlectuele versie liggen: maar wat doet dat ding nu ?

 

Van jou foto maak ik op dat je een stuk touw door een stuk metaal haal en dan ? Afgezien van beschadigingen door die tandjes in/op de ene v-uitsparing.

Link verwijst naar iets meer: ingewikkeld stuk metaal om twee stukken touw aan elkaar te koppelen.

 

Wat is er mis met een knoop ?

Niks :) MAar als je niet zo goed knopen kaan is dit wel een makkelijke oplossing en het gaat makkelijker los als je het zwaar belast hebt. Die beschadigingen valt reuze mee, heb aan m'n 9mm paracord nog niks gezien en daar ben ik toch al een week mee aan het klooien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...