Ga naar inhoud
GENEGEERD

Something is going on

Flow
 Share

Recommended Posts

Steeds vaker zijn er ontrustende beelden te vinden op youtube, de aarde gaat naar de klote. Dieren sterven uit, tsunami's, aardbevingen, extreme sneeuwstormen, orkanen, tornado's, cyclonen, vogels die in hele zwermen uit de lucht vallen, sinkholes, verschillende vis-diersoorten spoelen aan op de kust, sprinkhanenplagen, overstromingen, vreemde geluiden zijn over de hele wereld te horen, aurealis borealis is te zien op andere continenten, dieren en insecten die abnormale grootte aannemen, solarflares, virussen en ziektes die uitbreken, klimaatverandering en ga zo maar door... is dit een voorbode? reset van de natuur of de aarde? Het is de harde realiteit.. we zien het voor onze eigen ogen gebeuren!

Wat is de rol van de elite hierin? H.A.A.R.P. - Chemtrails? Niemand wil dit zien, weinig hiervan vind je terug in de reguliere media. Let op, zeer schokkende beelden... mocht je iets vinden post het hier.

http://m.youtube.com/results?q=weird%20sounds%20around%20the%20world%202012

http://m.youtube.com/watch?v=4RADvrtHe48

http://m.youtube.com/#/results?q=something%20is%20going%20on%202013

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

De aarde gaat helemaal niet naar de klote. De mensheid, ja, vast, en vast heel wat vlotter dan gedacht, maar de aarde overleeft het wel. Diersoorten en plantsooorten sterven uit, nieuwe soorten ontstaan, bestaande soorten veranden - dat is iets van alle tijden. Tsunami's & aardbevingen zijn van alle tijden, worden veroorzaakt door de structuur van de aarde zelf.

Ik kan zo nog wel even doorgaan.

De aarde leeft, daar komt het op neer. De zon ook. "De elite" heeft geen invloed op zonnevlammen en chemtrails zijn slechts een fabeltje.

Link naar reactie

Er worden veel vreemde dingen gepost op youtube. Heb je links bekeken. Dat er geluiden te horen zijn rond de aarde wist ik niet. Heb het nooit gehoord. Maar schijnbaar zijn er ook veel ufo's in het noorden van Nederland. Dagelijks in één dorpje zelfs. Oproep aan alle aliens: kom nu eens naar waar ik woon. Jullie weten vast wel waar dat is. Make me a believer!

Sorry Flow maar ik werd een beetje melig na het bekijken van een filmpje over de baby van Beyonce die eigenlijk een pop is en de demonen ogen van Lady Gaga samen met reptielen ogen van weer een andere celeb.

Link naar reactie

De aarde gaat helemaal niet naar de klote. De mensheid, ja, vast, en vast heel wat vlotter dan gedacht, maar de aarde overleeft het wel. Diersoorten en plantsooorten sterven uit, nieuwe soorten ontstaan, bestaande soorten veranden - dat is iets van alle tijden. Tsunami's & aardbevingen zijn van alle tijden, worden veroorzaakt door de structuur van de aarde zelf.

Ik kan zo nog wel even doorgaan.

De aarde leeft, daar komt het op neer. De zon ook. "De elite" heeft geen invloed op zonnevlammen en chemtrails zijn slechts een fabeltje.

Dan is het heel interessant dat de Duitse regering toegegeven heeft dat chemtrails bestaan en te maken zouden hebben met weer modificaties.

Link naar reactie

Er worden veel vreemde dingen gepost op youtube. Heb je links bekeken. Dat er geluiden te horen zijn rond de aarde wist ik niet. Heb het nooit gehoord. Maar schijnbaar zijn er ook veel ufo's in het noorden van Nederland. Dagelijks in één dorpje zelfs. Oproep aan alle aliens: kom nu eens naar waar ik woon. Jullie weten vast wel waar dat is. Make me a believer!

Sorry Flow maar ik werd een beetje melig na het bekijken van een filmpje over de baby van Beyonce die eigenlijk een pop is en de demonen ogen van Lady Gaga samen met reptielen ogen van weer een andere celeb.

Geen probleem isa, van die berichten zou ik ook melig worden. Misschien zijn beyonce en lady gaga iets voor het topic prepperhumor?

@hippo ik ben erg benieuwd naar je bronnen m.b.t. chemtrails.

Link naar reactie

Gast gebruikersnaam

Is het ook niet zo dat er voordat we over iedere poep en scheet direct life geinformeerd werden er ook al vanalles "aan de hand' was? Omdat we nu veel meer info krijgen wil niet direct betekenen dat er ook veel meer aan de hand is tov bv 10-15 jaar geleden.

Bloedregen en/of dode vogels die schijnbaar spontaan uit de lucht vallen, sprinkhanenplagen, waternoodrampen enz zijn bv al in de bijbel beschreven en het schijnt dat er al eens iemand is geweest die een grote tsunamie heeft overleeft door een vol bootje te preppen ;)

Ik denk zelf dat er door regeringen en multinationals geheime proeven worden gedaan die mens, dier en natuur niet ten goede (kunnen) komen, weet alleen niet of je alles daaraan kunt wijten

Link naar reactie

hier was laatst een docu over op NGC, dat ging er over dat iemand die patronen wil zien die ook ziet

468 731 368 735 186 731 357 643 463 486 313 687 613 498 wat is hier het patroon in?

de een zal zeggen de 1 en 3 zitten vaak bij elkaar

de ander zal zeggen de 7 zit vaak op het eind of op het begin

weer een ander zal zeggen er zijn minder even cijfers aan het begin van iedere reeks

terwijl dit in werkelijkheid gewoon random op mn cijferpad is geramd

Link naar reactie

Is het ook niet zo dat er voordat we over iedere poep en scheet direct life geinformeerd werden er ook al vanalles "aan de hand' was? Omdat we nu veel meer info krijgen wil niet direct betekenen dat er ook veel meer aan de hand is tov bv 10-15 jaar geleden.

Bloedregen en/of dode vogels die schijnbaar spontaan uit de lucht vallen, sprinkhanenplagen, waternoodrampen enz zijn bv al in de bijbel beschreven en het schijnt dat er al eens iemand is geweest die een grote tsunamie heeft overleeft door een vol bootje te preppen ;)

Ik denk zelf dat er door regeringen en multinationals geheime proeven worden gedaan die mens, dier en natuur niet ten goede (kunnen) komen, weet alleen niet of je alles daaraan kunt wijten

Absoluut mee eens @gebruikersnaam, ik denk dat juist dat we ons zorgen moeten maken om de dingen die niet opvallen, die niet op youtube te zien zijn... die het daglicht niet kunnen verdragen.. niet alles is inderdaad te wijten aan regeringen en multinationals, maar dat ze een veel grotere rol in dit plaatje spelen dan ons mag duidelijk zijn.

Link naar reactie

@12gauge interessante wijze om hier tegenaan te kijken maar jouw cijferreeks heeft geen invloed op de natuur of mijn leven. Ik snap je vergelijking... alhoewel ik het wel betreur dat er niet on topic gebleven kan worden...

het is ook maar een voorbeeld en heel simpel gezegd zo gaat het in de grillen van de natuur ook, en dus kunnen er allerlei rare dingen gebeuren die je niet had verwacht

je links werken trouwens niet fatsoenlijk, gewone youtube links werken beter dan mobile links

Link naar reactie

Dan is het heel interessant dat de Duitse regering toegegeven heeft dat chemtrails bestaan en te maken zouden hebben met weer modificaties.

Er bestaat een mogelijkheid om het weer te beïnvloeden ja. Helemaal correct. China had het achter de hand om hun olympische openingsceremonie droog te houden.

Er bestaat ook zoiets als een hagelkanon. En alle gekheid op een stokje, believer or not, die zijn een feit, bij mijn broer hagelt het NOOIT.

Niks, maar dan totaal niks te maken met CONtrails.

Maar onder ons gezegd, het woord chemtrails is niet echt vergezocht hoor. Weet je wat voor chemique er uit die vliegers hun uitlaat komt? Maar die is dan weer niet zichtbaar.

PS: de meesten van de makers van die 'documentaires' zijn intussen stinkend rijk of hebben Scientology rijker gemaakt.

Nog een conspiracy. Van die gekende daar Alex nogwat. Die zogezegde black coffins van Fema, die ze met duizenden stapelen op 'geheime' plaatsen open en bloot ... zoek eens op hoe ze begraven in Amerika. Zonder die zwarte omkisten zou elk kerkhof 1 groot maanlandschap zijn.

En zo verder ...

• Leuk 1
Link naar reactie

het is ook maar een voorbeeld en heel simpel gezegd zo gaat het in de grillen van de natuur ook, en dus kunnen er allerlei rare dingen gebeuren die je niet had verwacht

je links werken trouwens niet fatsoenlijk, gewone youtube links werken beter dan mobile links

Daar heb je gelijk in, er kunnen altijd dingen gebeuren die we niet verwachten. Waarvoor zouden we anders preppen?

Ik heb het gemerkt, ik zal proberen de links aan te passen. Ik heb alleen een tablet vandaar ...

Link naar reactie

Zo werkt het niet Flow. De bewijslast ligt bij degene die de claim doet dat ze wél bestaan. Zie ook Russells theepot.

Hoho dat is niet helemaal correct @hippo, ik ben groot fan van alle conspiracy theorien compleet kapot de-bunken. Als dit namelijk niet lukt dan moet er haast wel enige waarheid in zitten. Waar rook is, is vuur... zo ook in de film what in the world are they spraying, er documentatie is in de vorm van een contract met boeing (zowel het ombouwen van deze 747's als het daadwerkelijke gebruik ervan) zelfs de duitse regering geeft aan dat dit middel bij hen gebruikt wordt voor weermodificatie.

jij geeft aan dat het niet bestaat, dan zal de mening ongetwijfeld ergens op baseren...

Link naar reactie

Hoho dat is niet helemaal correct @hippo, ik ben groot fan van alle conspiracy theorien compleet kapot de-bunken. Als dit namelijk niet lukt dan moet er haast wel enige waarheid in zitten.

Dit is waar je m.i. compleet de mist in gaat.

Waar rook is, is vuur...

Dat zeggen alleen mensen zonder theaterervaring.

Link naar reactie

Zo werkt het niet Flow. De bewijslast ligt bij degene die de claim doet dat ze wél bestaan. Zie ook Russells theepot.

Zo werkt het niet hippo, de bewijslast ligt bij degene die een claim doet, punt. Jij maakt een waarheidsclaim ("chemtrails zijn slechts een fabeltje"), en de bewijslast voor die claim ligt bij jou.

Link naar reactie

Ik zou me niet zo'n zorgen maken over de 'elite groep' , HAARP, Chemtrails, enz.

Problemen als die twee gekken die een engelse militair op straat onthoofden zijn veel gevaarlijker (er zijn er namelijk meer dan slechts 2 die dit willen / kunnen doen)

Hierdoor kunnen rellen ontstaan waar je liever niet tussen wilt zitten.

In praktijk blijkt echter wel dat de westerlingen niet zo snel zulke rellen zullen gaan beginnen, zelfs niet na zo'n verschrikkelijke daad.

In tegenstelling tot moslim groepen. Vele rellen van afgelopen jaren zijn toe te schrijven aan die groep.

Momenteel in Zweden rellen omdat de politie een (moslim) man heeft neergeschoten die de politie bedreigde met een mes...

Link naar reactie

Nee Rothbard zo werkt het dus niet. Niet van elke wilde uit de lucht gegrepen claim kan bewezen worden dat het een fabeltje is. Maar dat maakt zo'n claim dan nog niet automatisch waar.

Bewijs mij maar eens dat God bestaat. Of juist dat hij niet bestaat, naar eigen keuze.

Link naar reactie

dat maakt zo'n claim dan nog niet automatisch waar.

Dit is een stropopredenering, iets dergelijks heb ik namelijk nooit beweerd. Ik heb beweerd dat als je een claim maakt, de bewijslast van die claim bij jou ligt. Je kunt tegen Flow zeggen dat je geen zin hebt die bronnen te leveren, of ervoor kiezen een claim die je niet kunt onderbouwen in de eerste plaats niet te maken. Om je voorbeeld van God te nemen: Als ik claim dat God niet bestaat, dan zou ik inderdaad moeten bewijzen dat God niet bestaat, of tegen iemand die mij vraagt die claim te onderbouwen zeggen: "Sorry, maar ik heb geen zin van elk uit de lucht gegrepen fabeltje te bewijzen dat het inderdaad een fabeltje is. Ik weet dat als ik een claim maak de bewijslast bij mij ligt, maar ik zei het alleen maar omdat ik even zin had mijn mening te ventileren en kudos te krijgen van mensen die toevallig met mij instemmen", of iets dergelijks. Negeren kan natuurlijk ook, zomaar een paar opties.

En voor het geval je het wel van Wikipedia neemt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_ignorantiam

Link naar reactie

....vreemde geluiden zijn over de hele wereld te horen....http://m.youtube.com/results?q=weird%20sounds%20around%20the%20world%202012

Ik heb die vreemde geluiden gehoord op 21 januari 2012, rond 0:00 uur ik lag net op bed het duurde een minuut of 2.

Het deed me denken aan een soort luchtalarm, ik kon niet lokaliseren waar het geluid vandaan kwam, het leek van alle kanten uit de lucht te komen.

Verder had ik er geen aandacht aan besteed en ben gaan pitten.

Later die week hoorde ik berichten dat er vreemde geluiden te horen waren over de hele wereld, op verschillende dagen en tijdstippen.

Ben toen gaan zoeken op internet om te horen of het geluid hetzelfde was als wat ik gehoord had, het geluid was hetzelfde...

Ik heb geen idee wat het geluid veroorzaakt heeft en of er een verklaring voor is, feit is wel dat ik het gehoord heb.

Link naar reactie

Ik heb die vreemde geluiden gehoord op 21 januari 2012, rond 0:00 uur ik lag net op bed het duurde een minuut of 2.

Het deed me denken aan een soort luchtalarm, ik kon niet lokaliseren waar het geluid vandaan kwam, het leek van alle kanten uit de lucht te komen.

Verder had ik er geen aandacht aan besteed en ben gaan pitten.

Later die week hoorde ik berichten dat er vreemde geluiden te horen waren over de hele wereld, op verschillende dagen en tijdstippen.

Ben toen gaan zoeken op internet om te horen of het geluid hetzelfde was als wat ik gehoord had, het geluid was hetzelfde...

Ik heb geen idee wat het geluid veroorzaakt heeft en of er een verklaring voor is, feit is wel dat ik het gehoord heb.

Sounds like one pissed off planet... :what:

Link naar reactie

Misschien eerst ff onderzoeken isa, er zijn belachelijk veel filmpjes en intervieuws uit allerlei landen over deze geluiden te vinden. Allemaal aandachtzoekers???

Sorry maar Ja. Heb je al gezien hoeveel filmpjes er zijn over bijv. reptielmensen.

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...