Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Bolo

Dit kan jij zijn.

Recommended Posts

http://www.liveleak.com/view?i=938_1308565109

En dit is dan een "feestelijke" gebeurtenis.

Straks is het menens, en heb jij een functionerend voertuig die anderen willen hebben.

Kuddegedrag. Wanstaltelijk.

Schrale troost:

De kale heeft zich wel kunnen laten gelden.

32.jpg.7b78468870262555a3770bbd53aada8c.jpg

ps: ik vermijd de echt grote steden sowieso als de pest. Hartje A'dam heb ik niks te zoeken.

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

He bah :(

Ik was zelf eens aan het werk op Koninginnedag in Amsterdam en moest met een busje verkeersregelaars van hun posten ophalen om af te wisselen. Toen moest ik ook door een mensen massa doorrijden, dronken schapen en die begonnen ook aan de bus te trekken. Ik had het toen wel flink benauwd maar gelukkig komt het niet in de buurt van de ernst op dit filmpje.

Deze post delen

Nooit stoppen regel 1 altijd blijven rollen, anders achteruit, en vooruit en weer rollen. Maar met 1 auto is dat wel erg lastig.. nare situatie joh, stelletje massa gekte, mensen steken elkaar aan met dat rare gedrag.

• Leuk 1

Deze post delen

Het internet staat vol met dit soort filmpjes. Tragisch Zet een flink aantal mensen bij elkaar, dan zit er altijd wel eén of andere doodakte tussen die op rotzooi uit is. Het laagje beschaving dat er is, bladdert dan zeer snel af. Inderdaad walgelijk.

Deze post delen

Gast IsaBo

Er zouden meer lik-up-stuk straffen moeten komen. Zo van "jij roept op tot het verbranden van iemands auto" dan pakt de rechter jouw auto af en evt. het geld wat je hebt om nieuwe te kopen. Jij slaat iemand in elkaar? Dan wordt jij in het openbaar gegeseld en in het blok gezet. Enz. Dat is de enige manier om tuig aan te pakken.

Deze post delen

Stelletje laffe honden! Ik heb het maar niet afgekeken, slecht voor mijn bloeddruk. Gekeken naar de situatie en de betrokkenen, vermoed ik dat er geen 1 tussen zat die het 1 op 1 met die gast op zou nemen, maar als meute durven ze wel. Daar schuilt inderdaad het gevaar :mad:

Deze post delen

Er zouden meer lik-up-stuk straffen moeten komen. Zo van "jij roept op tot het verbranden van iemands auto" dan pakt de rechter jouw auto af en evt. het geld wat je hebt om nieuwe te kopen. Jij slaat iemand in elkaar? Dan wordt jij in het openbaar gegeseld en in het blok gezet. Enz. Dat is de enige manier om tuig aan te pakken.

Oohh wat fijn, we gaan iemand al "aanpakken" op het moment dat er iets geroepen wordt? Klinkt erg eng en verkeerd.....

Het recht op ZELF verdediging lijkt me zinvoller dan een "overheid" die zich er weer mee gaat bemoeien met uiteindelijk de verkeerde intenties.......

Zo, ik zal nu eerst even het filmpje gaan bekijken en zien of ik er dan nog zo over denk....:D

Net gekeken (zonder geluid), mening is niet anders....

Wat ik nog steeds opmerkelijk vind is dat sommige members hier een SHTF wensen..... ik vraag me af of je dat nog steeds wenst als je dit ziet (en erger)......

Deze post delen

Ik kon er helaas geen filmpje van vinden, maar in ik geloof afrika of brazillie, hebben sommige hun auto voorzien van protectie. D.m.v. een dikke steekvlam die uit de deur komt. Zoiets is natuurlijk verboden in ons geweldige land, maar wel een mooie oplossing.

''Wat nou, ga je mijn auto in de brand steken?? Hier heb je een vuurtje!''

Mocht ik het filmpje kunnen vinden zal ik hem plaatsen

Deze post delen

Hahaha, prachtig. Monkey see, monkey do.

Ik dacht meer aan een aap gedraagt zich als een......, aap.

Veel hoger kun je mensen vaak niet inschatten, het ziet er wel leuk en beschaaft uit, het praat enz, maar er is heel weinig voor nodig om al die beschaving eraf te schudden en je krijgt de grootste jager/beest uit de geschiedenis weer te zien..

Prep ze,

Kans

Deze post delen

Zijn er hier echt die een SHTF wensen? En wat ga je dan doen? In een Shft zullen kernen van steden zijn als een steekvlam , intens geweld en dan gedaan( Dat is mijn mening)

Soms krijg ik de vraag waarom ik dat denk. Omdat de meeste kernen van steden voor een groot deel bewoont worden door studenten. Wat ga je daar stelen? Hun huiswerk?

Maar de rand gebieden waar over het algemeen veel meer te halen valt die gaan bloeden als een rund op de slachtbank.

Ik begrijp dat filmke ook niet helemaal ( halverwege afgezet) Wat had die jongen met die truck misdaan? Wrong place wrong time .

Groetjes Chin

Deze post delen

Ik kon er helaas geen filmpje van vinden, maar in ik geloof afrika of brazillie, hebben sommige hun auto voorzien van protectie. D.m.v. een dikke steekvlam die uit de deur komt. Zoiets is natuurlijk verboden in ons geweldige land, maar wel een mooie oplossing.

''Wat nou, ga je mijn auto in de brand steken?? Hier heb je een vuurtje!''

Mocht ik het filmpje kunnen vinden zal ik hem plaatsen

Dat is een Zuid-Afrikaanse firma die dit monteert op voertuigen. http://www.youtube.com/watch?v=fDrzMGdYWZc

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...