Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kompas


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Nou word ie helemaal mooi, jij wist ieder plekje 2 x aan te wijzen en er wat over te vertellen. Ik dacht dat je bekend was met je omgeving en je mij het complete bos wilde laten zien!

 

Welnee joh...ikzelf had er al vrede mee dat we de rest van ons leven moesten slijten bij Simon in zijn hol. Ik maakte er maar wat van zodat je niet al te verdrietig zou worden.Puur toeval heeft ons weer terug gebracht bij onze geliefde medepreppers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnee joh...ikzelf had er al vrede mee dat we de rest van ons leven moesten slijten bij Simon in zijn hol. Ik maakte er maar wat van zodat je niet al te verdrietig zou worden.Puur toeval heeft ons weer terug gebracht bij onze geliefde medepreppers.

 

 

 

Hahahahaha ik ga stuk man, die arme simon!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...