Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goedkoopste grill ooit


dixy

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
de beste Bbq is een winkel wagen boven op een vuur.

 

als je dat wilt doen, leg m eerst even een tijd vlak boven het vuur, er wil wel eens een soort coating opzitten die niet bepaald gezond is dus die moet je er even af laten branden ;)

ik doe het met alle metalen kook rekjes die daar niet voor bedoeld zijn, af en toe komt er van een rekje een walm af dat wil je niet weten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je dat wilt doen, leg m eerst even een tijd vlak boven het vuur, er wil wel eens een soort coating opzitten die niet bepaald gezond is dus die moet je er even af laten branden ;)

ik doe het met alle metalen kook rekjes die daar niet voor bedoeld zijn, af en toe komt er van een rekje een walm af dat wil je niet weten ;)

 

ik heb 2 jaar in de bronx gewoon in de jaren 80.ieder Bbq was op een winkel wagen. ik vond dat wel leuk.trouwens ,dingen in de fik stekken blijf leuk. piepschuim verbranden was mijn grooste hobby als kind.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

wij gebruiken een oud rek uit een overleden oven werkt ook prima

als je dat wilt doen, leg m eerst even een tijd vlak boven het vuur, er wil wel eens een soort coating opzitten die niet bepaald gezond is dus die moet je er even af laten branden ;)

ik doe het met alle metalen kook rekjes die daar niet voor bedoeld zijn, af en toe komt er van een rekje een walm af dat wil je niet weten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halve (lengte) olie drum, wat gaten inslaan, op een winkelagentje gemonteerd, rekkie van winkelwagen erover, presto. Alles gescharreld, nul euro. Me hele studententijd plezier van.

 

Tegenwoordig is mijn inzicht dat stukmaken van winkel wagens best wel aso is. Mar de BBQ was geweldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 2 jaar in de bronx gewoon in de jaren 80.ieder Bbq was op een winkel wagen. ik vond dat wel leuk.trouwens ,dingen in de fik stekken blijf leuk. piepschuim verbranden was mijn grooste hobby als kind.

 

Geeft erg giftige rook af...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...