Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goal Zero of Powermonkey? Solar kits & portable power


Aanbevolen berichten

Op het gebied van portable power en zonnepanelen zijn volgens mij twee merken het populairst: Powermonkey (of eigenlijk PowerTraveller, voluit) en GoalZero. De Powermonkey heb ik wel in huis, maar moet zeggen dat ik die solar kits van Goal Zero er wel (op het plaatje) wat beter uit vind zien, met name de http://www.goalzero.com/guide10.html waarin je 4 x AA penlites kan opladen.

 

[video=youtube_share;o8RYTqKq044]http://youtu.be/o8RYTqKq044

 

Zijn er mensen op het forum die Goal Zero gear hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mijn ervaring is dat deze paneeltjes meer voor kleine devices zijn. 8st 2000mah Eneloops oid opladen is geen optie. Kost dan zeker zo'n dag of 4-7 bij bewolkt weer.

60watt paneeltje met 80ah AGM accu werkt beter. Is wel een stuk minder transportabel....

Link naar reactie
Delen op andere sites

A 750 euri per stuk...

 

 

woei. :eek:

 

dubbel en dwars waard, kom volgende keer ff checken bij mij op shelterkamp:-) natte bospad vlambeweging beheerder

 

trouwens je hoeft ze niet allebei te kopen, 1-tje of een kleinere uitvoering werkt ook prima!

 

Tijdens sc getest met slecht weer output 20,4 volt bij 6 ampere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb gisteren de "Goalzero" ontvangen en wilde jullie even informeren dat ik het een geniaal product vindt. Vorig jaar laadde ik mijn iphone en ipad nog op via een auto accu bij mijn bol die ik had aangesloten op een zonnepaneel en nu heb ik een draagbare zonnepaneeltje (kleiner dan een ipad) die zo veel beter werkt. Gisteren toen het zonnetje nog scheen ;-) meteen mijn iphone (5) en ipad (3) in de oplader gedaan en hij laadde zeer snel op. Vandaag is het zonnetje weg maar laadt gewoon de accu (batterij) op en dus ook mijn producten. Wat is er dadelijk nu mooier dat ik bij de Mc Donalds zit en gratis Wifi heb en gratis stroom zonder stekkers om alles te hoeven opladen. Ik ben een gelukkig mens en weet zeker dat dit product voet aan de grond gaat krijgen in Europa.

 

We hebben een gebruiker gevonden die hem toegestuurd krijgt die hem helemaal uitgebreid en onafhankelijk gaat testen en deze review zal binnenkort op Preppers.nl te lezen en te zien zijn.

 

Zijn er al meer preppers die de Goalzero hebben en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik steevast de rollable solar charger (ook van PowerFilm). Levert ook bij relatief weinig licht goed vermogen en laadt zowel penlites, 10.000 mAh accuutje als buffer voor de iphone als EN-EL12 voor camera. Hier in actie op mijn rugzak:

[ATTACH=CONFIG]3903[/ATTACH]

Ook bij een scheurtje, deuk of gaatje blijft de rollable goed werken.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik steevast de rollable solar charger (ook van PowerFilm). Levert ook bij relatief weinig licht goed vermogen en laadt zowel penlites, 10.000 mAh accuutje als buffer voor de iphone als EN-EL12 voor camera. Hier in actie op mijn rugzak:

[ATTACH=CONFIG]3903[/ATTACH]

Ook bij een scheurtje, deuk of gaatje blijft de rollable goed werken.

 

Mooi spul he;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...