Ga naar inhoud
GENEGEERD

4 sept 2013: GOLDSTANDARD2013 - Terug naar de Goudstandaard

Dr.Prepper
 Share

Recommended Posts

In Amerika is een initiatief gaande om de politiek ertoe te bewegen om terug te keren naar de goudstandaard, oftewel een door goud gedekte dollar.

GOLDSTANDARD2013

Op http://goldstandard2013.org/ staat een petitie die getekend kan worden en de bedoeling is dat ze er op 4 september 2013 mee naar Washington afreizen om het aan de politiek te overhandigen, om het daarmee op de politieke agenda te krijgen.

[video=youtube_share;s-GWdpvgiIA]http://youtu.be/s-GWdpvgiIA

Dit onderwerp was hier al even kort aangestipt, maar het verdient in mijn ogen wel even een apart topic :)

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Laat ik zeggen dat ik hoop dat ze/we tot september de tijd hebben.....

Daarnaast denk ik dat ze beter eerst kunnen stoppen met het bijdrukken van dollars.

Aangezien dat niet echt mogelijk is, stoppen met bijdrukken is einde beurs, einde lage rente, einde America, voordeel dan kunnen ze het moment zelf kiezen......

Zie ik een goudstandaard oa niet gebeuren:

Als ze bijdrukken zal er goud bij moeten....

Hebben ze uberhaupt nog wel goud daar aan de overkant?

Too little too late, zou ik zeggen....

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...