Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepshop.nl op facebook

Vlinder
 Share

Recommended Posts

• 8 months later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin

De Prepshop is op zoek naar een enthousiaste gebruiker die de Facebook pagina van de Prepshop op regelmatig basis wilt vullen met informatie die op Preppers.nl te vinden is (bijvoorbeeld met reviews of interessante informatie die mensen graag zouden willen lezen). Daarnaast willen we dat er regelmatig leuke acties/prijsvragen voorbij komen zodat we de sociale media ook aan die kant hun werk kunnen laten doen.

Is er hier iemand in onze community die denkt dat is op mijn lijf geschreven dan horen we het graag. Degene die hier een succes van maakt zullen we zeker niet in de kou laten staan en kan zijn prep voorraad gestaag uitbouwen. Voor ons is het belangrijk dat het iemand is die passie heeft met creativiteit en zich voor een langere periode hieraan wilt verbinden.

Bij interesse kan je mij een privé berichtje sturen.

• Leuk 1
Link naar reactie

• Admin
Gewaagd, vragen om een facebooker op dit forum :cool: ik pas dan ook, hoe minder facebook hoe beter.

Uiteraard gaat het posten niet op eigen naam maar via de Prepshop naam.

Maar er lopen hier inderdaad minder mensen rond met een actief Facebook account maar wie weet schieten we toch raak.

Link naar reactie

Hoi allemaal,

Het is niet de bedoeling om een facebook account te maken. Maar wel om die van de prepshop van nuttige info en links naar goede prep ideeën te voorzien. Dit maakt het interessant om de prepshop te volgen en breng de facebooker gemakkelijker in contact met het spannende fenomeen: PREPPEN.

Kortom wil jij de schakel zijn tussen de prepgemeenschap en de wereld die daar ook graag bij wil, maar dit nog niet weet! Kun je nuttige links, stukjes informatie, actualiteiten omtrent preppen onder de naam van prepshop de wereld in slingeren. Dan zoeken we JOU!!!! Lol, ik sla een beetje door, maar hoop dat het wel duidelijker is zo.

• Leuk 1
Link naar reactie

• Admin
@Mr. Gold Een duidelijkere taakomschrijving maakt misschien wat meer duidelijk. Wordt er een tijdsinvestering van een uur per dag of per maand verwacht? nogal een groot verschil.

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Het gaat om de continuïteit (dat er regelmatig wat gepost wordt) en om de "likes" uit te bouwen met interessante posts (filmpjes/foto's) en zo nu en dan een leuke prijsvraag. Dit kan in mijn ogen met weinig tijd (misschien een kwartiertje per dag). Het gaat erom dat iemand dit graag wilt doen die toch al vaak online is op Preppers en die een beetje verstand van zaken heeft m.b.t. facebook om de mensen die het aangaat te kunnen vermaken en informeren (moet echt een meerwaarde hebben en niet een reclame zuil worden voor de prepshop)

Link naar reactie

Het gaat om de continuïteit (dat er regelmatig wat gepost wordt) en om de "likes" uit te bouwen met interessante posts (filmpjes/foto's) en zo nu en dan een leuke prijsvraag. Dit kan in mijn ogen met weinig tijd (misschien een kwartiertje per dag). Het gaat erom dat iemand dit graag wilt doen die toch al vaak online is op Preppers

He, ik heb tijd zat en weet nog wel eens wat!

en die een beetje verstand van zaken heeft m.b.t. facebook om de mensen die het aangaat te kunnen vermaken en informeren (moet echt een meerwaarde hebben en niet een reclame zuil worden voor de prepshop)

Is dat een fotoalbum met alleen gezichten??? :confused:

• Leuk 1
Link naar reactie

preppen en het hebben van een smartphone ook niet:)

Hehehe, en het ingeschreven staan in de basis administratie bij je gemeente.... :p

Het is nog steeds prima mogelijk om 'spookburger' te zijn in NL, moet je alleen niet teveel eisen hebben m.b.t. geld, huisvesting, of hulp van de overheid in enige vorm.

(een van mijn beste vrienden heeft dit 8 jaar volgehouden, maar gelukkig nu weer in 't systeem en op weg naar een eigen woninkje)

Link naar reactie

Hehehe, en het ingeschreven staan in de basis administratie bij je gemeente.... :p

Het is nog steeds prima mogelijk om 'spookburger' te zijn in NL, moet je alleen niet teveel eisen hebben m.b.t. geld, huisvesting, of hulp van de overheid in enige vorm.

(een van mijn beste vrienden heeft dit 8 jaar volgehouden, maar gelukkig nu weer in 't systeem en op weg naar een eigen woninkje)

Met als voordeel dat na 8 jaar de meeste dingen zijn verlopen.

De meeste rekeningen zijn na 5 jaar verlopen.

Dat geld ook voor eventueel problemen met justitie

Dus een schone start voor je maat.

Link naar reactie

Ik ken ook zo iemand zonder ID etc, maar toen hij gezondheids problemen kreeg, kwam er daarna een vette boete omdat hij ook geen verplichte gezondheidsverzekering had.

Link naar reactie

Het gaat om de continuïteit (dat er regelmatig wat gepost wordt) en om de "likes" uit te bouwen met interessante posts (filmpjes/foto's) en zo nu en dan een leuke prijsvraag. Dit kan in mijn ogen met weinig tijd (misschien een kwartiertje per dag). Het gaat erom dat iemand dit graag wilt doen die toch al vaak online is op Preppers en die een beetje verstand van zaken heeft m.b.t. facebook om de mensen die het aangaat te kunnen vermaken en informeren (moet echt een meerwaarde hebben en niet een reclame zuil worden voor de prepshop)

Misschien wat leuke linkjes naar goede reviews en Blogs. Eenmaal op het forum maken de "vrienden" wel kennis met het preppers leven.

Waarom niet 2 personen (samen of 1 als back-up)?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...