Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verbetersuggesties Preppers.nl website

Recommended Posts

Beste preppers, sinds de start van deze site en het forum op 23 januari jl - 3.5 mnd geleden - weten meer en meer preppers (in spé) ons te vinden. Het enthousiasme en de betrokkenheid van de forumleden is enorm groot. Groter dan wij in de voorbereidingsfase hadden durven hopen! Dank daarvoor:)

We staan uiteraard open voor suggesties en ideeen om de site (algemene site en forum) te verbeteren. We nemen dit vervolgens mee in onze evaluatie om het hele Preppers.nl platform te laten groeien, qualitatief en kwantitatief.

Post het hier of stuur een PM naar mij of Mr. Gold. Alvast bedankt!

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weet niet of meer mensen hier last vast hebben, maar de lees-indicaties werken niet goed. Dus voor sommige topics waar een nieuw bericht staat dat ik nog niet gelezen heb, is het icoontje grijs, ipv. zwart. En als ik een nieuw bericht in een topic zet wordt het icoontje zwart, terwijl het dus mijn eigen bericht is. Net ververs ik de pagina, en alle icoontjes werden grijs, terwijl ik nog niets gelezen had.

Link naar reactie

Gast urbanprepper

Mischien meer filmpjes over bv preppen. Doomsday. BOB etc etc op de homepage. Ter educatie van niet leden. Ook meer fotoos mischien. Doet de site mischien meer "spreken".

Link naar reactie

Is goed.

Ik bedenkt me net nog iets: Ik mis een forumstijl met een donkere achtergrond; langer lezen is met alle huidige stijlen niet fijn voor de ogen.

dat vind ik inderdaad een hele goede opmerking, dat wit krijg ik af en toe echt van die las-ogen van:cool:

iets met zachtgrijs of dergelijke zou wel beter zijn.

Link naar reactie

• 2 months later...
Gast partizan

idd wat Rothbard ook aangaf een grijze achtergrond

en de chatroom vind ik ook niet echt meerwaarde voor de site hebben maarja dat is pers.

voor de rest TOP

Link naar reactie

Misschien is het een idee om een apart menu met links te maken, zoals bekend is dit veel uit de VS, maar ook van weerbericht of solar-waarschuwingen.

Zoals u misschein wel weet kunt u lid worden van de

http://americanpreppersnetwork.net

En daadr de link opgeven voor het WWW. zoals deze;

Links and Resources

-APN Store

-Links

-Chat

-Podcasts

-Free Ebooks

-The Prepper Book

We Host Sub-Forums for

the following Groups and Members:

-A.N.T.S.

-Amerisafe

-Christian Preppers

-Jerry D Young

-Jewish Preppers

-Preparedness Radio

Network

-The Survival Mom

----------------

Survival Tips - The Survivalist Blog

----------------

Link naar reactie

• 1 month later...
Is er ook een mogelijkheid om te zien als er iemand op een post gereageerd heeft? Soms zie ik reacties op mijn posts over het hoofd, en dat is wel vervelend.

Als je kiest voor de geavanceerde editor, kan je abboneren op een onderwerp, dan krijg je email als iemand reageert.

Zie:

Abonnement

Abonneer me op dit onderwerp en waarschuw me bij wijzigingen:

Link naar reactie

en ik vind de namen onder de gebruikers naam nergens op slaan imo

want in het begin staat er prepper in training maar misschien meld een een prepper aan die er al bijna zijn hele leven mee bezig is en zo heb je meer ding ik heb er ook iets met bear grylls gezien en vind hem niks met preppen te maken hebben hij heeft wel skils maar bijna al zijn afleveringen zijn in scene gezet

Link naar reactie

en ik vind de namen onder de gebruikers naam nergens op slaan imo

want in het begin staat er prepper in training maar misschien meld een een prepper aan die er al bijna zijn hele leven mee bezig is en zo heb je meer ding ik heb er ook iets met bear grylls gezien en vind hem niks met preppen te maken hebben hij heeft wel skils maar bijna al zijn afleveringen zijn in scene gezet

Als je nou net zo goed bent als Bear G, mag je weer mopperen....ik geef toe, het is wat corny, maar het is best een aardige toevoeging. Zelf zou ik graag al die Midden Oosten posts onder een nieuw kopje willen en zoals RB aangeeft, een minder helle achtergrondkleur.

Link naar reactie

Als je nou net zo goed bent als Bear G, mag je weer mopperen....ik geef toe, het is wat corny, maar het is best een aardige toevoeging. Zelf zou ik graag al die Midden Oosten posts onder een nieuw kopje willen en zoals RB aangeeft, een minder helle achtergrondkleur.

ik mopper helemaal niet! er word gevraagd naar dingen om het forum te verbeteren en ik probeer daar bij te helpen

ik vind het überhaupt slecht om te gaan zeggen dat iemand beter is dan de ander en dat alleen met het aantal berichten

Link naar reactie

ik mopper helemaal niet! er word gevraagd naar dingen om het forum te verbeteren en ik probeer daar bij te helpen

ik vind het überhaupt slecht om te gaan zeggen dat iemand beter is dan de ander en dat alleen met het aantal berichten

De 'titels' voegen ook niets toe. Maar zijn er nu eenmaal, is puur op postcount. En dat blijft zo, stoor je er gewoon niet aan.

Het is echt niet zo dat mensen gaan kijken of jij expert bent en ze zien 'prepper in training' en dan - oh nee, hij is nog een beginner.

Zo werkt het niet, iedereen weet hoe het in elkaar zit en het is puur voor de fun. Maargoed, alles mag hier aangegeven worden dus keep on posting.

• Leuk 1
Link naar reactie

Zelf zou ik graag al die Midden Oosten posts onder een nieuw kopje willen en zoals RB aangeeft, een minder helle achtergrondkleur.

KS; wil je even uitleggen hoe je dat precies bedoelt? Dan kan ik evt topics opsplitsen.

Als er zoiets is mensen; geef het even aan mij of andere MOD aan, dan doen we er wat aan. :)

Link naar reactie

Als je kiest voor de geavanceerde editor, kan je abboneren op een onderwerp, dan krijg je email als iemand reageert.

Zie:

Abonnement

Abonneer me op dit onderwerp en waarschuw me bij wijzigingen:

Dat weet ik, dat is ook niet precies wat ik bedoel. Bij een reactie klik je op 'antwoord' bij een andere post. Als dat een post van mij is, en iemand antwoord dus op mijn post, dan wil ik dat graag weten. Het is niet zo dat ik bij elke reactie, die niet op mijn post slaat, een melding wil.

Op een ander forum waar ik zit hebben ze dat opgelost door de post te nummeren en dat je bij elke post ziet nr. 1234.2 reactie op 1234.1. Degene die post 1234.1 heeft gepost krijgt dan een melding. Dat is wel handig.

Link naar reactie

Sommige subforums, zoals 'survival algemeen' hebben wel 6 pagina's aan topics. Veel hiervan is dubbel zoals 'de beste waterfilters' en 'welk waterfilter' moet ik hebben

Kan denk ik veel samen gevoegd worden. En misschien is het een idee om een paar standaard topics sowieso in te zetten. Dingen die telkens terug komen zoals bug in en bug out. Daaronder kan dan pagina's lang over alles in en om een bugin praten. Is het wat meer gebundeld

Er worden hier topics gestart bij het leven. De 'oude' topics op bv pagina zes zijn nog maar van maart van dit jaar.

Ik heb het idee dat hier er traag van wordt en het is nogal een gezoek als ik iets wil leren. Als ik nu via zoekfunctie zonnepaneel intyp heb ik de keuze uit een stuk of 4 topics, de info daarin komt grotendeels overeen omdat mensen zichzelf blijven herhalen doordat er een nieuw topic wordt geopend over hetzelfde onderwerp.

Aldus mijn punt moge duidelijk zijn

Link naar reactie

Ik wil me graag bij Maicha aansluiten. Ik wil namelijk eigenlijk ook een topic starten over een onderwerp (bijl).. maar besloot eerst te zoeken of het al besproken was. Vervolgens krijg ik inderdaad een gigantische lading topics.. waarbij ik niet eens direct op de post uit kom waar het woord 'bijl' gebruikt wordt. Oftewel.. ik maak zodadelijk ook maar weer een nieuw topic aan..

Het lijkt mij ook een zeer goed idee om een aantal stickies van terugkerende onderwerpen te maken. Het beste idee om dat werkbaar te maken is om info, links enzovoort te verzamelen in de eerste post van een thread. Er zijn een aantal threads die zich daar perfect voor lenen en op die manier is het voor nieuwkomers perfect duidelijk waar ze moeten kijken. Hebben ze dan nog een vraag.. dan kan die altijd nog gesteld worden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...