Ga naar inhoud
GENEGEERD

cia-spion-voorkomt-aanslag JAJA

Gast oliestel
 Share

Recommended Posts

Gast oliestel

Jonge jonge,

hoor ik gisteren een nieuws bericht dat de cia een tereur aanslag heeft voorkomen!

hoor ik vandaag dat het een zogenaamde cia agent zelf was die die aanslag moest plegen JAAAJAAA.

ben ik nu zo wantrouwend, ik geloof er geen f*ck van!

Er zitten waarschijnlijk wel honderen mensen op die trainingskampen, en volgens mij hebben we nog geen aanslagen gehad in de lucht.

en 1 zo'n cia agent zit een paar weken bij zo'n trainings kamp en die moest in eens een vliegtuig opblazen.

jaa jaa

dat is toch niet zo geloofwaardig?

http://www.nu.nl/buitenland/2806256/cia-spion-voorkomt-aanslag-al-qaeda.html

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ben benieuwd of die gast in zijn onderbroek van een paar jaar geleden (schiphol naar USA), die toen werd overmeesterd, ook een cia agent is. Ik heb begrepen dat deze gast zonder paspoortcontrole kon doorlopen, omdat zij van de cia waren. Een advocaat had dit gezien en heeft toen een rechtzaak aangespannen. Hebben we niks meer overgehoord.

Link naar reactie

Gast urbanprepper
Jonge jonge,

hoor ik gisteren een nieuws bericht dat de cia een tereur aanslag heeft voorkomen!

hoor ik vandaag dat het een zogenaamde cia agent zelf was die die aanslag moest plegen JAAAJAAA.

ben ik nu zo wantrouwend, ik geloof er geen f*ck van!

Er zitten waarschijnlijk wel honderen mensen op die trainingskampen, en volgens mij hebben we nog geen aanslagen gehad in de lucht.

en 1 zo'n cia agent zit een paar weken bij zo'n trainings kamp en die moest in eens een vliegtuig opblazen.

jaa jaa

dat is toch niet zo geloofwaardig?

http://www.nu.nl/buitenland/2806256/cia-spion-voorkomt-aanslag-al-qaeda.html

Soms kan het nieuws ook gewoon waar zijn. Als jij overal zo achterdochtig van word kan je je via je huisarts laten doorverwijzen naar het GGZ.lol

Link naar reactie

Gast oliestel

tja natuurlijk zijn er ook waarheden, maar dit was wel een heel verdachte situatie.

het komt ook vaak voor dat het nieuws eerst geen frustrerende, maar kalmerende meldingen doet,

en dan later als het gevaar is geweken met de waarheid boven tafel komt.

bijvoorbeeld denkende aan de brand in de nucleaire onderzeeer in rusland:

als eerste in het nieuws:

http://www.nu.nl/buitenland/2704141/brand-bij-russische-kernonderzeeer-in-dok-.html

Alle kernraketten en gewone wapens waren van tevoren verwijderd, aldus een defensiewoordvoerder. Volgens de autoriteiten is er geen gevaar geweest voor een stralingslek.

toen een paar maand later kwam het nieuws:

http://www.nu.nl/buitenland/2740985/rusland-ontsnapt-kernongeluk.html

Het schip zou in tegenstelling tot de officiële lezing niet zijn ontdaan van kernraketten, torpedo's en mijnen

Volgens de staatszender RT hebben onderzeeboten als de Jekaterinenburg 16 intercontinentale raketten aan boord, met 4 kernkoppen op elke raket. In iedere raket zitten ook tientallen tonnen giftige brandstof. Bovendien zou de onderzeeër 140 kilo radioactief uranium-235 aan boord hebben.

Link naar reactie

Inderdaad 08091981, de angst moet erin gehouden worden, en de CIA moet haar reputatie als onmisbare beschermer hoog houden.

Adam Kokesh heeft er ook wat over te zeggen:

Soms kan het nieuws ook gewoon waar zijn. Als jij overal zo achterdochtig van word kan je je via je huisarts laten doorverwijzen naar het GGZ.lol

Kritische mensen moeten psychologisch behandeld worden? Bèèè.

Link naar reactie

Gast urbanprepper
hier de mening van zo'n huisarts: mensen die alles voor zoete koek slikken wat de krant zegt hebben wellicht meer behoefte aan begeleiding van een psychiater....

alles in extremen is slecht.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...