Ga naar inhoud
GENEGEERD

Krachtvoerpil?


jobs

Aanbevolen berichten

Bestaat er iets aan voeding in een pil of ander klein formaat om te gebruiken in situaties waarin er even geen eten bereid kan worden?

Voeding voor een dagdeel, in te nemen met wat water.

 

Wat komt het dichtst in de buurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Vroeger bestonden er zo van die bollen noten+zaden (trekt beetje op wat men in de bomen hangt voor de vogels in de winter) en dat plus water en een algemene vitaminepil was genoeg om jaren gezond op te kunnen leven. Koste toen het equivalent van 2.5€. Toen ik jong was leefden sommige daklozen daarop.

Of dat nu nog bestaat, weet ik niet. Misschien iets in de vorm van noten-en-zaden bars / repen ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat er iets aan voeding in een pil of ander klein formaat om te gebruiken in situaties waarin er even geen eten bereid kan worden?

Voeding voor een dagdeel, in te nemen met wat water.

 

Wat komt het dichtst in de buurt?

 

Ik denk zelf dat BP-5 aardig in de richting komt. Is voor een dag voeding in compact formaat. Niet voor niets wordt dit wereldwijd ook ingezet door hulporganisaties in gebieden waar zich rampen/hongersnood hebben voltrokken. Als er een ander middel was wat hier geschikter voor zou zijn, zouden ze dat wel gebruiken lijkt mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maca poeder:

Voedingswaarde maca

Maca bevat:

 

5 keer meer eiwitten dan aardappels.

4 keer meer vezels in dan in aardappels.

In gedroogde vorm bevat Maca 60% zetmeel en andere suikers, 9% vezels en 10% eiwitten.

Maca heeft ook een hoog gehalte aan verschillende sterolen, zoals ergosterol, brassicasterol, ergostadienol en campestrol.

Mineralen: ijzer, calcium, magnesium, jodium en kalium.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...