Ga naar inhoud
GENEGEERD

Chinese wijsheid !

Chinaka
 Share

Recommended Posts

Lang geleden kwam de Chinese overheid tot de conclusie dat hun 1 kind programma een beetje stroef verliep, vooral in afgelegen gebieden.

Daarvoor stelde ze een programma op waarbij speciaal opgeleide mensen naar deze afgelegen gebieden zouden reizen om condooms uit te delen en vooral om de bevolking te wijzen op hun burgerzin en niet hun seks zin.

Alle voorbereidingen werden gemaakt en het team deskundige trok op pad.

Ze deden er maanden over om deze vooral hoger gelegen gebieden te bereiken en steeds weer wezen ze de mensen aldaar op hun verantwoordelijkheid, namelijk " We zijn met teveel" Op een groot bord werd het gebruik van condooms uitgelegd volgens het Durex principe. De plaatselijke bevolking werd ook op het hart gedrukt dat het gebruik van een condoom FUN kan zijn. En gretig namen alle mannen hun voorraadje mee naar huis. Twee jaar later. Opnieuw werden de speciaal opgeleide deskundigen op pad gestuurd.

Volgens hun berekeningen kon de bevolking in deze afgelegen gebieden en met hun deskundige uitleg maar een paar procenten gestegen zijn.

Groot was hun verbazing toen ze het eerste dorp bereikten en daar niet minder dan 10 ukies zagen rondkruipen of huppelen . Dilemma ! Fabricage fout ? Burgerlijke ongehoorzaamheid? Ze zaten met hun handen in hun haar. Tot er ene slimme op het idee kwam om te gaan vragen hoe de condooms gebruikt werden.

En de boer vertelt: Ik leg mijn vrouw op bed. Ik open doosje condooms. Ik open condoom verpakking. Ik kijk heeeeeeel goed naar tekening op bijsluiter. Ik plaats condoom over mijn vinger hou hand omhoog en doe mijn ding.

Dit is geen grap, het is wel degelijk voorgevallen.

Maar geef toe het geeft wel perspectieven als het om overbevolking gaat.:)

Groetjes Chin

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

dit is ook zo in haiti, een voorlichting team leggen het uit op bezemstel, mensen deden de condoom op de bezen thuis en legde die op de grond ernast.ga nooit uit van algemen kennis.

ik heb medere keren uitgeleg aan mensen hoe een wc werkte, ze waren niet dommer dan jij of ik.

Link naar reactie

dit is ook zo in haiti, een voorlichting team leggen het uit op bezemstel, mensen deden de condoom op de bezen thuis en legde die op de grond ernast.ga nooit uit van algemen kennis.

ik heb medere keren uitgeleg aan mensen hoe een wc werkte, ze waren niet dommer dan jij of ik.

Nee dat is uit juist Jonsie Die mensen kende dat niet en plots werd er van hun iets verwacht zoals het de meest normale zaak van de wereld was.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...