Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Bekend probleem @Simurgh ?

Ik gebruik een android tablet.

Hoi @Zanshin ik heb hier getest op een Android telefoon en tablet, ook op de pc, en verschillende browsers zowel op pc als Android maar geen problemen... misschien weet @Dr.Prepper nog iets? Misschien kun je je cach opschonen?

Deze post delen

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Hoi @Zanshin ik heb hier getest op een Android telefoon en tablet, ook op de pc, en verschillende browsers zowel op pc als Android maar geen problemen... misschien weet @Dr.Prepper nog iets? Misschien kun je je cach opschonen?

Ik kan het helaas niet nabootsen, want ik heb geen Android gear. Kan je evt testen of het in een andere browser op je tablet wel werkt?

Deze post delen

Ik weet dat jullie al maaltijden hebben van Mountain House, en dat jullie Thrive hebben geprobeerd, maar ik ben nog steeds op zoek naar bulkhoeveelheden van lang houdbaar voedsel. Daarom de volgende mogelijkheden:

- Chefs Banquet. O.a. http://www.costco.com/330-Total-Servings-of-Emergency-Food-Storage-ARK-1-Month-Supply-By-Chefs-Banquet.product.11649759.html Ze hebben meerdere opties qua hoeveelheid.

- Wise foods. http://wisefoodstorage.com/ Hebben ook verschillende opties en mooie aanbiedingen met extra gear!

- Deseret foods. http://www.deseretfoodstore.com/index.php

Ik weet dat het probleem hiermee meestal is dat ze niet shippen buiten de USA, maarrrrrr...

- Ik heb niet de overredingskracht en het statuur van de prachtige prepshop. Ik ben dan ook een eenvoudige particulier. Misschien lukt het jullie wel?

- Wellicht is het optie om eens te kijken of dit soort meuk niet wordt verkocht op de Amerikaanse legerbasis in Seedorf, Duitsland. Ik weet dat veel militairen dergelijke maaltijden op just-add-waterbasis beter te hachelen vinden dan de MREs van Uncle Sam en ze vaak meenemen op oefeningen etc. Als die dingen daar ook worden verkocht: misschien is er een deal te maken of aan een contactpersoon/leverancier te komen?

- Veel van dergelijke ondernemingen zijn Mormoons, die leveren aan de leden van de LDS, de Latter Days Saints. Is het geen optie om een balletje op de gooien bij de Nederlandse afdeling van deze club, de Kerk van Jezus Christus van de Heiligen der Laatse Dagen? Mormomen moeten verplicht preppen als onderdeel van hun geloof, dus Nederlandse aanhangers van die kerk zullen toch ook voorraden in huis moeten hebben? Waar halen die hun long term food storage? Je maakt mij niet wijs dat die lui ook hele avonden met mylar bags en zuurstofvreters in de weer zijn. Is het een idee om eens op een respectvolle manier deze mensen te benaderen?

Deze post delen

Weet je wat mij nou interessant lijkt?

Nee?

Dat ik op dit forum een notificatie krijg als er iets nieuws in de prepshop ligt @Simurgh

Dat lijkt mij ook wel wat :)

Deze post delen

Weet je wat mij nou interessant lijkt?

Nee?

Dat ik op dit forum een notificatie krijg als er iets nieuws in de prepshop ligt @Simurgh

Ik wil wel een draadje maken waarin ik nieuwe toevoegingen zal plaatsen als daar door meer mensen animo voor is.

Deze post delen

Ik wil wel een draadje maken waarin ik nieuwe toevoegingen zal plaatsen als daar door meer mensen animo voor is.

Nou graag zelfs. Goed idee!!!

Deze post delen

zou inderdaad erg fijn zijn:)

Deze post delen

Altijd interessant!

Deze post delen

Mag ik daarbij wat toevoegen aan dit topic waar je met een schuin oog naar kan kijken (of afkijken :p?)

http://eartheasy.com/

Dit kwam ik toevallig tegen nadat ik doorgelinkt was op een webpagina over earthbag building (wat overigens ook een gigantische interessante vorm van bouwen is, ook voor kastelenbouwer Range haha)

Deze post delen

Sinds gisteren is de softe lancering periode voorbij :-) @Simurgh zal binnenkort op de blog van de Prepshop meer informatie erover geven.

Wilde alleen melde dat we een aantal zaken op de aanbieding pagina in prijs verlaagd hebben en aantal zaken zeer verlaagd en gaan uit het assortiment (te veel keuze in bijvoorbeeld bijlen en machetes

Doe er je voordeel mee:

http://prepshop.nl/aanbiedingen

In de aankomende periode zullen we ook meerdere gave dagaanbiedingen doen van zaken die eruit gaan tegen fikse kortingen en nieuwe producten in de aandacht te krijgen zoals de Vapur. Wil je op de hoogte gehouden worden kan je hier inschrijven :-)

Deze post delen

Sinds gisteren is de softe lancering periode voorbij :-) @Simurgh zal binnenkort op de blog van de Prepshop meer informatie erover geven.

Wilde alleen melde dat we een aantal zaken op de aanbieding pagina in prijs verlaagd hebben en aantal zaken zeer verlaagd en gaan uit het assortiment (te veel keuze in bijvoorbeeld bijlen en machetes

Doe er je voordeel mee:

http://prepshop.nl/aanbiedingen

In de aankomende periode zullen we ook meerdere gave dagaanbiedingen doen van zaken die eruit gaan tegen fikse kortingen en nieuwe producten in de aandacht te krijgen zoals de Vapur. Wil je op de hoogte gehouden worden kan je hier inschrijven :-)

Mooie aanbiedingen met soms hele goede kortingen.:D

Deze post delen

@Yoyo en @Dakhaas, ik heb contact gehad, maar het is blijkbaar moeilijk buiten de Verenigde Staten, ivm voedsel exporteren. Ze gaat eens informeren of er interesse is om hun bedrijfs vleugels uit te slaan in Europa. Dus het lijkt lastig, maar er is nog hoop. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes

Hoi @Simurgh. Heb je ooit nog iets gehoord van Thrivelife of ze de Europese markt op gaan? Ben erg nieuwsgierig, ik vind het ook een mooi systeem, lang houdbaar.

Grtz., MissD

Deze post delen

Hoi @Simurgh. Heb je ooit nog iets gehoord van Thrivelife of ze de Europese markt op gaan? Ben erg nieuwsgierig, ik vind het ook een mooi systeem, lang houdbaar.

Grtz., MissD

Hoi hoi,

Nee, nog altijd zijn er export restricties waardoor ik niet bij ze bestellen kan.

Groetjes Jeroen

Deze post delen

Hoi hoi,

Nee, nog altijd zijn er export restricties waardoor ik niet bij ze bestellen kan.

Groetjes Jeroen

Ow wat jammer.

Ze zouden 'ns contact moeten opnemen met European Freeze Dry in de UK. Die verzorgt ook de freeze dried producten van MH voor de Europese markt. Maar misschien Is Thrive daar te klein voor, dat kan natuurlijk ook.

Anyways, jammer want ze hebben ook gevriesdroogd fruit en daar moet ik in NL nog vaak met een lampje naar zoeken :)

Bedankt voor de info.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...