Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

al 2x een bezoekje gedaan in de shop en ik zie het assortiment gestaag meerderen,

keep up the good job ;)

Deze post delen

@Simurgh : Ik wil graag een bestelling plaatsen met de kortingscode die ik in de mail heb gekregen, maar ik kan die code nergens invoeren? Graag hulp.

@Summ als je je producten in de winkelwagen hebt dan kun je daaronder de verzendkosten schatten en daar onder de code invullen. Ik hoop dat het zo gaat lukken. Ps: als je een vraag hebt waar je snel antwoord op wil dan kun je beter bellen of mailen. Ik zit wel héél veel op het forum maar niet constant;)

Deze post delen

@Summ als je je producten in de winkelwagen hebt dan kun je daaronder de verzendkosten schatten en daar onder de code invullen. Ik hoop dat het zo gaat lukken. Ps: als je een vraag hebt waar je snel antwoord op wil dan kun je beter bellen of mailen. Ik zit wel héél veel op het forum maar niet constant;)

Gelukt en besteld! :D

Deze post delen

Gelukt en besteld! :D

Gelukkig, ik heb net iets binnen gekregen;) komt in orde en komt morgen naar je toe!

Deze post delen

Ik vind de shop er ook erg goed uitzien. Aantal mooie producten ook.. heb zelf inmiddels de Waka Waka light binnen. (Topservice om dat overigens gelijk vanaf de leverancier te laten komen ivm uitverkoop!!!) Wat een prachtig apparaatje is dat zeg. Het regent hier momenteel flink en toch blijft ie laden. Ook erg prettig dat je verschillende standen kunt kiezen.

Als ik zo het assortiment bekijk heb ik ook nog wel wat aanvullingen. Ik zou er bijvoorbeeld ook wat goedkopere tassen aanbieden. Mijn BOB was bijv. maar 30 euro maar voldoet prima.. 129 euro is een stevig bedrag voor een lege tas. Denk dat het belangrijk is om ook aan de budgetprepper te denken :) Dus bijvoorbeeld ook een goedkopere zaklamp of firesteel aanbieden. En wellicht een goedkopere multitool of zakmes al vind ik de Mora Companion al wel een mooi mes voor een mooie prijs. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van de webshop en zeker gezien de goede service die ik tot nu toe ontvangen heb zal ik er vaker bestellen :D

EDIT: Hoop overigens wel dat er de mogelijkheid komt om een andere bezorgdienst te kiezen. Ben absoluut geen fan van DHL. Vaak een week op mijn pakketjes moeten wachten als zij het bezorgen.. heb eigenlijk enkel goede ervaringen met PostNL qua levertijden en dergelijke. Wordt vandaag weer geïllustreerd; Pakketje via PostNL is er al wel.. pakketje via DHL niet maar de DHL is inmiddels al voorbij gereden en heeft bij buren wel bezorgd. Heb in het verleden al zodanig veel slechte ervaringen gehad met andere bezorgdiensten dat ik nu eigenlijk alleen nog bij webshops bestel die via PostNL bezorgen.

EDIT 2: Nou het is inmiddels feest. Zojuist is de status bij DHL gewijzigd naar: Zending niet afleverbaar. Wat nou niet afleverbaar?! Zit verdorie al twee dagen thuis voor het raam. Ik ZIE em gewoon voorbij rijden! Heb zo het vermoeden dat ze het adres gewoon niet kunnen vinden. Heeft de DHL als enige vaker last van hier. Kan ik waarschijnlijk weer naar zo'n centrum van hun wat me zeker 2 uur kost.. terwijl ik hier al twee dagen voor Jan Lul zit te wachten. Hoop dus echt dat er in ieder geval een keuze komt op de website.. via DHL bestel ik iig nooit meer. Wat een waardeloze toko is dat.

Deze post delen

Ik vind de shop er ook erg goed uitzien. Aantal mooie producten ook.. heb zelf inmiddels de Waka Waka light binnen. (Topservice om dat overigens gelijk vanaf de leverancier te laten komen ivm uitverkoop!!!) Wat een prachtig apparaatje is dat zeg. Het regent hier momenteel flink en toch blijft ie laden. Ook erg prettig dat je verschillende standen kunt kiezen.

Als ik zo het assortiment bekijk heb ik ook nog wel wat aanvullingen. Ik zou er bijvoorbeeld ook wat goedkopere tassen aanbieden. Mijn BOB was bijv. maar 30 euro maar voldoet prima.. 129 euro is een stevig bedrag voor een lege tas. Denk dat het belangrijk is om ook aan de budgetprepper te denken :) Dus bijvoorbeeld ook een goedkopere zaklamp of firesteel aanbieden. En wellicht een goedkopere multitool of zakmes al vind ik de Mora Companion al wel een mooi mes voor een mooie prijs. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van de webshop en zeker gezien de goede service die ik tot nu toe ontvangen heb zal ik er vaker bestellen :D

EDIT: Hoop overigens wel dat er de mogelijkheid komt om een andere bezorgdienst te kiezen. Ben absoluut geen fan van DHL. Vaak een week op mijn pakketjes moeten wachten als zij het bezorgen.. heb eigenlijk enkel goede ervaringen met PostNL qua levertijden en dergelijke. Wordt vandaag weer geïllustreerd; Pakketje via PostNL is er al wel.. pakketje via DHL niet maar de DHL is inmiddels al voorbij gereden en heeft bij buren wel bezorgd. Heb in het verleden al zodanig veel slechte ervaringen gehad met andere bezorgdiensten dat ik nu eigenlijk alleen nog bij webshops bestel die via PostNL bezorgen.

EDIT 2: Nou het is inmiddels feest. Zojuist is de status bij DHL gewijzigd naar: Zending niet afleverbaar. Wat nou niet afleverbaar?! Zit verdorie al twee dagen thuis voor het raam. Ik ZIE em gewoon voorbij rijden! Heb zo het vermoeden dat ze het adres gewoon niet kunnen vinden. Heeft de DHL als enige vaker last van hier. Kan ik waarschijnlijk weer naar zo'n centrum van hun wat me zeker 2 uur kost.. terwijl ik hier al twee dagen voor Jan Lul zit te wachten. Hoop dus echt dat er in ieder geval een keuze komt op de website.. via DHL bestel ik iig nooit meer. Wat een waardeloze toko is dat.

Kan kennelijk maar 2x een edit uitvoeren dus nieuw berichtje.

Maar goed.. kennelijk is de DHL toch al geweest vanmorgen vroeg. Er bevond zich iig een briefje in de brievenbus die zich helaas 80 meter van ons huis staat. Waarschijnlijk dan toch gemist om de een of andere onduidelijke reden. Hopelijk morgen meer geluk .. ben erg benieuwd naar mn spulletjes :p

EDIT: Moet ik toch al snel opnieuw een edit uitvoeren en mijn woorden inslikken. De DHL net aan de deur die opnieuw langsgereden kwam om toch nog een poging te wagen vandaag. Topservice dus ook van die chauffeur. Blij verrast dat het er nu toch is en nu gauw de spulletjes uitpakken :D

Deze post delen

Kan kennelijk maar 2x een edit uitvoeren dus nieuw berichtje.

Maar goed.. kennelijk is de DHL toch al geweest vanmorgen vroeg. Er bevond zich iig een briefje in de brievenbus die zich helaas 80 meter van ons huis staat. Waarschijnlijk dan toch gemist om de een of andere onduidelijke reden. Hopelijk morgen meer geluk .. ben erg benieuwd naar mn spulletjes :p

EDIT: Moet ik toch al snel opnieuw een edit uitvoeren en mijn woorden inslikken. De DHL net aan de deur die opnieuw langsgereden kwam om toch nog een poging te wagen vandaag. Topservice dus ook van die chauffeur. Blij verrast dat het er nu toch is en nu gauw de spulletjes uitpakken :D

Lol, ik wilde net reageren dat als blijft dat de service niet oké is dat we uiteraard naar alternatieven gaan kijken. Kwam even iets tussen en is er weer;) een edit. Fijn dat je je spullen hebt gekregen, ook als in goede orde en naar tevredenheid?

Deze post delen

En hoppa! Mijn tweede bestelling is gedaan.

Ik ga hier zeker vaker kopen!

Yeeeeehah!

En ja hoor, de spullen zijn binnen!

Snel en keurig netjes verpakt.

Value for money!

Zit zelfs een cadeautje bijgesloten.

Gaaf, dat Wakawaka-lampje.

Lekker, die Mountain House maaltijd.

Jullie zijn écht goed bezig, zeg!

Doorgaan, hoor!

Ennuh, échte preppers kopen bij de Prepshop ... toch?!

Kom op: gewoon eens kijken op http://www.prepshop.nl ... en bestellen.

Deze post delen

Lol, ik wilde net reageren dat als blijft dat de service niet oké is dat we uiteraard naar alternatieven gaan kijken. Kwam even iets tussen en is er weer;) een edit. Fijn dat je je spullen hebt gekregen, ook als in goede orde en naar tevredenheid?

Ha @Simurgh, ik ben soms wat ongeduldig :p Maar de spullen zijn in perfecte orde ontvangen en ben er erg tevreden mee. Heb de gorilla-tape nog niet uitgeprobeerd maar ben er heel benieuwd naar. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit.

De waka waka light vind ik in ieder geval echt een topspeeltje. Had die nog niet eerder ergens gezien.. ben toen ik tegen kwam in de shop es gaan zoeken en het leek me al een mooi hebbedingetje. Nou dat is het zeker!

Verder ben ik ook erg blij met de zaadpakketten kruiden en groente.. ECO dus geen gen-rommel die zich niet voortplant. Kan eigenlijk niet wachten om de mooie Mylar bag open te maken en erin te kijken maar dat is natuurlijk zonde :D Overigens misschien een idee om ook een fruitpakket op te nemen? Bijvoorbeeld met gewone of bosaardbeitjes? Die laatste kunnen zich lekker ongestoord voortplanten al zijn ze misschien niet net zo lekker als gewone aardbeien.

Ow en de meesten hier zullen het waarschijnlijk al hebben.. maar misschien ook zo'n klein waterbestendige pocketversie van SAS-survival handbook? Of zoiets soortgelijks ofzo. (Ben helemaal enthousiast aan het verzinnen wat er nog meer zou kunnen :p)

Kan in ieder geval niet genoeg benadrukken dat ik de service echt top vind !!

Deze post delen

Wat een leuke reacties allemaal! Geniet van alle spulletjes. Tip voor de Mylar zak, ik heb hem expres hoog gesealed, je kunt hen openmaken als je wilt en opnieuw sealen(raar woord) met behulp van een oud shirt en een strijkijzer. Alleen wel snel kijken ivm het zuurstof absorberende zakje.

En bedankt voor de tips natuurlijk!

Deze post delen

@Simurgh zie al heel wat spullen van mijn lijstje in de shop verschijnen. Is er een kans dat er ei poeder te koop komt in de shop? Ik bedoel dan eigenlijk niet de eipoeder van Mountain House maar iets wat groter verpakt is.

Deze post delen

@Simurgh zie al heel wat spullen van mijn lijstje in de shop verschijnen. Is er een kans dat er ei poeder te koop komt in de shop? Ik bedoel dan eigenlijk niet de eipoeder van Mountain House maar iets wat groter verpakt is.

Dat is er zeker, maar alleen op bestelling, het valt onder de bulk goederen van globetrotter. Als je mij de hoeveelheden mailt, laat ik je vanavond nog meer weten.

Deze post delen

@Simurgh bestelling zaterdag opgehaald.

Ik had een ander afleveradres moeten invullen :rolleyes:... niet slim van mij.

Maar uiteindelijk allemaal mooi verpakt en goed aangekomen.

Zat inderdaad nog een cadeautje bij :).

Thanks voor de snelle en goede levering!

P.s. is er al wat bekend over de Eton Scorpion :o

Deze post delen

vrijdag laat de kukri besteld rond het middag uur vandaag was die binnen..nog bedankt voor het xtra presentje ;)

Deze post delen

Zojuist eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd!

Ik had e-mail gestuurd met vraag wanneer de Sjambok 108 weer leverbaar was en kreeg snel antwoord en vandaag zelfs een follow up dat ze weer binnen waren. Super service!

Deze post delen

Vandaag de spullen ontvangen, vlot geleverd dus. En bedankt voor het presentje! Mocht iemand zich, zoals ik, afvragen wat dat kleine staafje aan de onderkant is...dat blijkt een kleine firesteel.

Deze post delen

eerste bestelling ook een feit.. nu maar hopen dat mijn adresgegevens niet doorverkocht worden voor een habbekrats :p

• Leuk 1

Deze post delen

Wanneer ik een item in de winkelwagen plaats, en dan naar een andere bladzijde ga, verdwijnt de inhoud van mijn winkelwagen? Ik heb mij echter nog niet geregistreerd (eerst kijken wat er is).

Deze post delen

Wanneer ik een item in de winkelwagen plaats, en dan naar een andere bladzijde ga, verdwijnt de inhoud van mijn winkelwagen? Ik heb mij echter nog niet geregistreerd (eerst kijken wat er is).

Bekend probleem @Simurgh of @Mr. Gold ?

Ik gebruik een android tablet.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...