Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Op zoek naar viruspreventie-producten, waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Lijstjes, hoe wel die erg verschillen van persoon tot persoon is wel een goed idee waar we zeker naar gaan kijken. :thumbup:

De Mylar bags ben ik wel voor bezig, maar is een illuster product om te vinden in de goede kwaliteit, maar de aanhouder wint;)

Deze post delen

En wat eenvoudige dingen op het gebied van camouflage?

Dus een net, poncho, ook met IR-werende eigenschappen, etc.

Deze post delen

Lijstjes, hoe wel die erg verschillen van persoon tot persoon is wel een goed idee waar we zeker naar gaan kijken. :thumbup:

De Mylar bags ben ik wel voor bezig, maar is een illuster product om te vinden in de goede kwaliteit, maar de aanhouder wint;)

Mylar is een merknaam, kwaliteit zou dus gegarandeerd goed moeten zijn aangezien het altijd hetzelfde merk is :)

Deze post delen

Ik heb al diverse keren gekeken op de shop, maar dat ziet er goed uit.

Ik zal zeker een keer wat bestellen.

Ik wacht nog even tot er misschien wat meer op komt.

Succes!

Deze post delen

Nou ik heb mijn eerste bestelling gedaan hoor!

Het ziet er allemaal mooi en professioneel uit.

Ben heel benieuwd wat jullie allemaal nog meer gaan verkopen.

Ik kijk naar mijn bestelling uit. Veel leuker om bij jullie wat te kunnen kopen dan bij een "vreemde" :D

@Simurgh, @Mr. Gold, @Dr.Prepper en @Vlinder

• Leuk 1

Deze post delen

De webshop ziet er mooi en professioneel uit!! Mijn complimenten!!!

Echter mis ik wel een paar (in mijn ogen) belangrijke dingen...

Een vergrootglas.. Voor vuur en het controleren van munten ed.

Sterke kleding... Zoals fjallraven G1000.

Meerdere manieren om te koken alsook een pannenset.

EHBO spullen... Misschien dat @Keyser Suze hier mee kan helpen??

Brandblussers/brandslanghaspel en branddekens en brandwonden behandel sets.

Informatieve boeken.

Zo dat is wel ff een lijstje.... Vat het aub niet negatief op want zo bedoel ik het echt niet!!

Mvg Dakhaas

Deze post delen

Mylar is een merknaam, kwaliteit zou dus gegarandeerd goed moeten zijn aangezien het altijd hetzelfde merk is :)

Er zijn zo begreep ik verschillende diktes, maar hoe dan ook komt het er zeker in:thumbup:

Deze post delen

Nou ik heb mijn eerste bestelling gedaan hoor!

Het ziet er allemaal mooi en professioneel uit.

Ben heel benieuwd wat jullie allemaal nog meer gaan verkopen.

Ik kijk naar mijn bestelling uit. Veel leuker om bij jullie wat te kunnen kopen dan bij een "vreemde" :D

@Simurgh, @Mr. Gold, @Dr.Prepper en @Vlinder

Applaus voor @caroline, onze eerste klant! Komt morgen jouw kant op, ik hoor graag wat er van vond. Groetjes Jeroen

Deze post delen

De webshop ziet er mooi en professioneel uit!! Mijn complimenten!!!

Echter mis ik wel een paar (in mijn ogen) belangrijke dingen...

Een vergrootglas.. Voor vuur en het controleren van munten ed.

Sterke kleding... Zoals fjallraven G1000.

Meerdere manieren om te koken alsook een pannenset.

EHBO spullen... Misschien dat @Keyser Suze hier mee kan helpen??

Brandblussers/brandslanghaspel en branddekens en brandwonden behandel sets.

Informatieve boeken.

Zo dat is wel ff een lijstje.... Vat het aub niet negatief op want zo bedoel ik het echt niet!!

Mvg Dakhaas

Ehbo, pannen zijn onderweg, andere ideeën gaan we over nadenken, bedankt voor de suggesties. Nog een suggestie voor jou, als je het leuk vind. Ik heb van een leverancier en vergrootglas als sample gekregen, als jij die zou willen reviewen, stuur mij even een pm, dan is hij voor jou!

Deze post delen

Ik zou het liefst gewoon aan de linkerkant een menu met alle categorieen uitgeklapt willen zien. Zo min mogelijk geklik om te vinden wat je zoekt. Wat nou typisch onder Buitenleven of Overleven of Zelfredzaamheid thuis hoort is mij niet geheel duidelijk en voor een nieuweling al helemaal niet.

Deze post delen

Er zijn zo begreep ik verschillende diktes, maar hoe dan ook komt het er zeker in:thumbup:
,

Klopt zijn verschillende diktes.die van de lds store zijn de dikste die ik tot nu toe heb gezien.

Deze mylar bags komen uit een magazijn in duitsland.

Als je wilt kan ik even het email addres zoeken van degene die de mylar bags van daaruit heeft verzonden.

volgens mij goedkoper dan inkopen vanuit de usa.

Deze post delen

Complimenten!

Ik heb al een aardig lijstje met shops op het gebied van preppen. Daar krijgt prepshop.nl een eervol plekkie!

Wanneer het assortiment nog wat uitgebreider wordt, is mijn eerste bestelling onvermijdelijk.

Heel veel succes, goede zaken en veel pezier met deze winkel toegewenst.

Deze post delen

Applaus voor @caroline, onze eerste klant! Komt morgen jouw kant op, ik hoor graag wat er van vond. Groetjes Jeroen[/QUOT

Dank, wat leuk dat ik de 1e ben.

Ben nog nooit de 1e geweest :o.

Ik laat je zeker weten hoe de spulletjes hier bevallen!

Deze post delen

Ik zou het liefst gewoon aan de linkerkant een menu met alle categorieen uitgeklapt willen zien. Zo min mogelijk geklik om te vinden wat je zoekt. Wat nou typisch onder Buitenleven of Overleven of Zelfredzaamheid thuis hoort is mij niet geheel duidelijk en voor een nieuweling al helemaal niet.

Hoi hoi @TyrionLannister, aan de lay-out zal denk ik niet op de korte termijn weer iets veranderen, dus ik hoop dat je wat meer wilt klikken voor ons;).

Qua categorieën keuze, preppen is heel breed, maar alle categorieën apart, dan klik je je echt gek.

Het idee is als volgt, buitenleven is de categorie voor outdoor/survival.

Overleven zijn echte nood artikelen alles wat je anders niet zomaar zal gebruiken, de BOB/breek staven(anders heb je wel een lampje zeg maar), maar in de toekomst wellicht de brandmelders etc.

Zelfredzaamheid is alles wat je nodig hebt om op eigen benen te staan, zaden/SPOILER ALERT (zonnepanelen).

Ik hoop dat het wat duidelijker is zo, maar vooral hoop ik dat ook jij ondanks je lange aanwezigheid hier als prepper in de toekomst een one-stop-shop in de prepshop kunt vinden:D

Deze post delen

,

Klopt zijn verschillende diktes.die van de lds store zijn de dikste die ik tot nu toe heb gezien.

Deze mylar bags komen uit een magazijn in duitsland.

Als je wilt kan ik even het email addres zoeken van degene die de mylar bags van daaruit heeft verzonden.

volgens mij goedkoper dan inkopen vanuit de usa.

Hoi @joost5,

Heel graag, ik heb de lds benaderd omdat ik deze zelf ook heb;) maar dat ben ik niet veel verder gekomen. De gegevens van de club uit Duitsland zou dus heel fijn als jij doet nog hebt. Stuur dat ivm privacy even aan Jeroen@prepshop.nl of via de pm als je wilt.

Alvast dank!

Deze post delen

Complimenten!

Ik heb al een aardig lijstje met shops op het gebied van preppen. Daar krijgt prepshop.nl een eervol plekkie!

Wanneer het assortiment nog wat uitgebreider wordt, is mijn eerste bestelling onvermijdelijk.

Heel veel succes, goede zaken en veel pezier met deze winkel toegewenst.

Dankje, plezier heb ik nu al! Erg leuk om het allemaal invulling te geven. Als je wensen hebt, you know the drill, laat het met weten.:D

Deze post delen

Goed bezig!

Ik zou het volgende toevoegen (dit mis ik dus)

Bijlen/Zagen

Navigatie middelen (goede topo kaarten, kompassen etc)

Boeken over survival

Signaal middelen

Dutchoven incl bijbehorende zaken

Meer keuze in water filters (katadyn/berkey)

Communicatie middelen

Early detection middelen (low-tech)

Meer merken en opties voor voeding

Onderhoudsmiddelen (kleding schoenen geedschap)

Oja en een optie om via deze site of het forum éénmalige inkoopakties te doen voor extra voordeel.....:D sommige zaken vind ik nogal aan de prijs (breaklights bijvoorbeeld)

Deze post delen

Ik vind het een enorm goed initiatief! Ik ben de afgelopen tijd ook bezig geweest bij verschillende webshops een verlanglijstje in te vullen en te kijken of ik alles wat ik nodig had bij 1 shop kon bestellen. Dit is dus vrijwel onmogelijk. Als het jullie lukt om alles op 1 website te verkopen hebben jullie aan mij een goede klant! Hierbij plaats ik een lijstje van de spullen die ik graag zou zien op de webshop en wat nog niet door andere mensen is aangegeven.

Kleding

Mylar bags en vocht absorbers

Munitie kisten of ander soort kist wat je kunt gebruiken als cache/stash

Noodrantsoenen

Verlichting (in de vorm van lantaarns)

EHBO

Multitools

Slijpstenen/ Wetstones

Camouflage netten/ Tarps

Deze post delen

Beste leden en bezoekers van Preppers.nl,

Eind vorig jaar hebben we een succesvolle gezamenlijke inkoopactie gedaan met de leden om goedkoop het waterfilter “Life Straw” te kunnen leveren. Veel gebruikers zouden graag zien dat we een uitgebreider assortiment in onze prepshop hebben. In de afgelopen maanden hebben @Dr.Prepper en ik met diverse partijen om tafel gezeten om te onderzoeken of we een volwaardige webshop zouden kunnen lanceren. Er bestaan diverse goede webshops waar je artikelen kan kopen voor onze doelgroep, maar wat ik miste was een shop waar je alles kan kopen, dus niet bij verschillende webshops hoeft te bestellen.

Om deze shop te lanceren, misten we de belangrijkste schakel in het hele proces. Een persoon die zich helemaal kan commiteren aan de webshop, het hele fysieke proces inzetbaar is, maar bovenal kennis van zaken heeft. Op een prep-meeting in februari vonden we onze man en zijn we met verenigde krachten aan het werk gegaan om de zaken te regelen die allemaal nodig zijn om een webshop in de markt te zetten.

De voor ons perfecte kandidaat had zich al bewezen met reviews, pro-actieve houding, kennis van zaken en zelfs al een eigen inkoop actie voor onze leden. Zijn partner @Vlinder zal ons bij staan in het proces. Jeroen @Simurgh gaat de prepshop naar een hoger niveau tillen en is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de shop in de ruimste zin van het woord. Uiteraard krijgt hij ondersteuning van het Preppers team.

We zullen de aankomende periode gebruiken om de prepshop te vullen met producten waar jullie het regelmatig over hebben op het forum en waar jullie zeer tevreden over zijn. Ons doel is niet een enorm assortiment te hebben, maar wel gevarieerd en juist die producten met hoge kwaliteit voor een goede prijs. Daarnaast zullen we onze leden gaan vragen om de zaken in onze shop onafhankelijk te gaan reviewen.

Op termijn zal de gemiddelde prepper niet verder hoeven shoppen en is er in de prepshop eigenlijk alles vinden om je prep voorraad op peil te houden. Zoek je een oude naaimachine, zilveren munten, zaden of een sjambok? Bij de prepshop zal het allemaal te koop zijn! Staat het product waar je naar op zoek bent niet in de shop? Laat het ons weten en we gaan voor je op zoek!

De “eye catcher” zal de gevulde BOB gaan worden waar iedere (potentiële) prepper een glimlach van op zijn gezicht zal krijgen.

De website is sinds vandaag online, bevindt zich nog in de beginfase en is “soft gelanceerd”. Dus als jullie tips en/of aanmerkingen hebben, dan horen we het graag. Er zullen regelmatig mooie inkoopacties gaan plaats vinden, waar iedereen van kan profiteren. Tevens zal de prepshop een commercieel belang dienen om de preppers.nl server te kunnen blijven draaien.

Wie wordt de eerste klant bij bij de prepshop en laat door Jeroen zijn pakket versturen? :-)

Met vriendelijke groet,

Mr. Gold

(Bert)

Leuk dat jullie dit doorgezet hebben, succes!

Deze post delen

Bedankt voor je compliment en je wensenlijstje!

Wat betreft je wensenlijst, waar ik iets kan doen zeg maar:

Mylar ben ik met dank aan @joost5 hernieuwd druk mee bezig.

Cache kisten, nemen heel veel ruimte in beslag... maar ik kan zo een aantal goede opties bestellen voor je als je wilt.

Noodrantsoenen, waar zoek je precies naar. Is dat lang houdbaar, smakelijk, beide...

Lantaarns, benzine lampen bedoel je, ja, dat is leuk goed idee!!!!:o

EHBO komt eraan

Multitools, de leatherman zit in de shop, de creditcard tool. Als je nog iets anders zoekt...jeroen@prepshop.nl

Slijpsteen, is ook onderweg

De tarp die we hebben kan ik ook bestellen in verschillende camo versies als je wilt.

Ik denk graag met je mee.

Groetjes Jeroen

Ik vind het een enorm goed initiatief! Ik ben de afgelopen tijd ook bezig geweest bij verschillende webshops een verlanglijstje in te vullen en te kijken of ik alles wat ik nodig had bij 1 shop kon bestellen. Dit is dus vrijwel onmogelijk. Als het jullie lukt om alles op 1 website te verkopen hebben jullie aan mij een goede klant! Hierbij plaats ik een lijstje van de spullen die ik graag zou zien op de webshop en wat nog niet door andere mensen is aangegeven.

Kleding

Mylar bags en vocht absorbers

Munitie kisten of ander soort kist wat je kunt gebruiken als cache/stash

Noodrantsoenen

Verlichting (in de vorm van lantaarns)

EHBO

Multitools

Slijpstenen/ Wetstones

Camouflage netten/ Tarps

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...