Ga naar inhoud
GENEGEERD

Je Cyprus afschrift..., oeps..

Kans
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja, ook dat kan ik me voorstellen.

Maar dan wat voorbeelden: je hebt een bedrijf, dan zijn dit soort bedragen alweer vrij normaal..

Of je hebt net je huis verkocht en was op zoek naar een ander optrekje.

Of je had net de staatslotterij gewonnen en had de helft in gedachte al besteed....

Ben bang dat je reactie als het echt je rekening was iets anders was geweest?

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Die screenshot is oorspronkelijk van deze draad van het Bitcoin Forum afkomstig:

http://bitcointalk.org/index.php?topic=160292

Best interessant om even door te lezen. Het is geen rekening van een rijke vent maar van een middelgroot ICT bedrijf. De eigenaar kondigde in die draad aan dat hij al zijn werknemers ging ontslaan en ergens in het Caribische gebied een nieuw bedrijf ging opstarten.

Link naar reactie

Die screenshot is oorspronkelijk van deze draad van het Bitcoin Forum afkomstig:

http://bitcointalk.org/index.php?topic=160292

Best interessant om even door te lezen. Het is geen rekening van een rijke vent maar van een middelgroot ICT bedrijf. De eigenaar kondigde in die draad aan dat hij al zijn werknemers ging ontslaan en ergens in het Caribische gebied een nieuw bedrijf ging opstarten.

Ik zou echt gek worden als me zoiets overkwam en ook direct emigreren. Of een Batman pak kopen en de hufters van de ECB lastig vallen. Waarna ik de goud voorraad van de Deutsche Bank zou laten verdwijnen. Of zoiets.

Link naar reactie

Ik zou echt gek worden als me zoiets overkwam en ook direct emigreren. Of een Batman pak kopen en de hufters van de ECB lastig vallen. Waarna ik de goud voorraad van de Deutsche Bank zou laten verdwijnen. Of zoiets.

Dat moet je me ook leren;)

Maar ik zou helemaal radeloos zijn en verdrietig dat ik niets anders kan dan mijn personeel ontslaan.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...