Ga naar inhoud
GENEGEERD

Er is geen goud, komende 10 maand cruciaal

Tom
 Share

Recommended Posts

Weer een nieuws alert van Steve Quayle, omdat de site onder de complot sites valt hier maar weer geplaatst.

Echter Steve Q beschikt over een wereldwijd netwerk van informanten die zelf niet durven te plaatsen of openbaar te maken.

Dus voor wat het waard is de nieuws alerts komen niet zo vaak, dus men beschikt dan wel over goede info.

http://www.stevequayle.com/index.php?s=33&d=362

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hoe weet Steve Q wat de inhoud van de Fed Reserve is? Hoe weet hij dat de staven die vertoond waren aan de Duitsers goud geschilderde tungsten staven waren?

Wie weet hoeveel goud de Fed res. heeft?

Hopen dat zijn alert niet waarheid wordt dan maar!

Dan hebben wij een Euro zone instorting, oorlog tussen Japan en China enz.

Link naar reactie

Begin met de 8000 ton die men beweerde te hebben.

Tel vanaf de laatste audit alle export.

Tel vanaf de laatste audit alle productie.

Verrreken die met elkaar.

En vraag je af hoe er zoveel goud dat land heeft kunnen verlaten.

De demo is altijd mooier dan de werkelijkheid.

Wolfram is het nederlandse woord voor dat spul.

Link naar reactie

Of goud en zilver wordt goedkoop bijgemaakt op een voor alsnog gesloten techniek...

dat zou pas mooi zijn, is iedereen fucked behalve de fed ;-)

Papier blijft waardeloos, zeker als je er steeds meer van bijmaakt.

Met goud kun je nog wat leuks doen.

Link naar reactie

Papier blijft waardeloos, zeker als je er steeds meer van bijmaakt.

Met goud kun je nog wat leuks doen.

Dit herinnerd mij aan een clip uit een Monty Python movie.....quote, "The Romans gave us everything then, aquaducts, games....as much Gold as you could eat." ;0)

En dat is de probleem...als de SHTF wat doe je met je goud? Eten kopen van de buurman? Een schaap van de boer?

Ik bedoel het niet sardonisch maar ik snap niet waar de waarde in goud zit bij een evt. SHTF scenario.

Wil je dat mij uitleggen aub?

Link naar reactie

Afhankelijk van het scenario heeft edelmetaal wel degelijk waarde als verzekering.

Bij niet-SHTF maar 'gewoon' een monetaire crisis is het een buffer om waarde te beschermen.

Die crisis zit er aan te komen.. Onduidelijk is nog steeds hoe lang men het spel wil rekken.

En wat zou er gebeuren als men ook hier een Cyprus doet?

En/of de pensioenfondsen afroomt?

Link naar reactie

En dat is de probleem...als de SHTF wat doe je met je goud? Eten kopen van de buurman? Een schaap van de boer?

Ik bedoel het niet sardonisch maar ik snap niet waar de waarde in goud zit bij een evt. SHTF scenario.

Geld heeft 3 functies: ruilmiddel, spaarmiddel, rekenmiddel. Of het nou shtf is of niet.

Goud is al 5000 jaar in gebruik als geld en zilver ook min of meer. Daarnaast zijn deze edelmetalen nooit 'waardeloos' geweest en dat kan je van valuta's niet zeggen. Die komen vroeger of later altijd aan hun einde, dwz vervallen tot de intrinsieke waarde van het materiaal waar ze op gedrukt zijn, zijnde nihil.

Hoe de waardeontwikkeling van edelmetalen als geld zullen zijn in een shtf zijn moeilijk te voorspellen want dat hangt sterk af van de oorzaak van de shtf. Als de oorzaak een wanoordelijke val van de euro is (wat zeer waarschijnlijk tot chaos gaat leiden) dan is de keus uiteraard niet moeilijk als je mag kiezen tussen een gouden munt of 100.000 euro ...

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...