Ga naar inhoud
GENEGEERD

Cyberattacks

Keyser Suze
 Share

Recommended Posts

Er staat ons nog wat te wachten. Groep dreigt met 'grootste aanval ooit' om arrestatie hacker http://www.nu.nl/internet/3408734/groep-dreigt-met-grootste-aanval-ooit-arrestatie-hacker--.html

Het ontregelen van allerlei instanties, banken, overheid....het is niet altijd evident waar het de hackers om te doen is. Commentaar hierop en hierover is welkom. Persoonlijk heb ik nog geen last van die jongens en eerlijk gezegd, ik juich het toe. Hoe anders de overheid te dwingen tot nadenken?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Klinkt mischien raar maar ik vind het een goede zaak!

Niet dat ze met dreigen iets voor elkaar willen krijgen, maar wel dat dit een goede test is hoe het met de veiligheid van ons zo verweven systeem is gesteld!

Of het valt mee, mooi dan hebben we het redelijk voor elkaar.

Of de hele zooi stort voor dagen of weken in elkaar, niet fijn mischien een kleine ramp, maar wel een waar we dan iets mee gaan doen.

Beter nu en gewaarschuwd dan dat iets veel groters onaangekondigt met nog slechtere bedoelingen alles plat krijgt.

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Ik heb geen idee in hoeverre dit de dagelijkse gang van zaken zou kunnen beïnvloeden, maar voor mij is dit wederom een aanleiding om vooral extra te pinnen.

Als ze de banken wederom (en wellicht iets erger) gaan irriteren met hun aanvallen heb je al snel een flinke paniek.

Ik heb geen idee wat die gasten verder zouden kunnen doen, maar mocht het echt te gek worden zal elke prepper blij zijn met de voorbereidingen die reeds zijn getroffen.

Een "kleine eyeopener" zou wellicht niet verkeerd zijn voor het ingeslapen volkje in ons mooie landje waar nagenoeg iedereen vrijwel alles voor vanzelfsprekend neemt.

Maar meer moet hopelijk niet mogelijk zijn.

Link naar reactie

Hoe ga je een orgaan laten nadenken als er geen hersens aanwezig zijn @Keyser Suze ?

Het zou een generale repetitie kunnen zijn voor preppers als dit plaatsvindt......

Klinkt mischien raar maar ik vind het een goede zaak!

Niet dat ze met dreigen iets voor elkaar willen krijgen, maar wel dat dit een goede test is hoe het met de veiligheid van ons zo verweven systeem is gesteld!

Of het valt mee, mooi dan hebben we het redelijk voor elkaar.

Of de hele zooi stort voor dagen of weken in elkaar, niet fijn mischien een kleine ramp, maar wel een waar we dan iets mee gaan doen.

Beter nu en gewaarschuwd dan dat iets veel groters onaangekondigt met nog slechtere bedoelingen alles plat krijgt.

Prep ze,

Kams

Who the hell is Kams? Zal wel die malloot zijn die met zijn dikke vingers altijd wartaal tiept....:p

But seriously....prepass jouw commentaar moest ik eerst om lachen, toen dacht ik, kud, inderdaad....en net als Kans (Kams?) vind ik Anonymous en dergelijke whizzkid initiatieven niet per definitie slecht, juist een manier om het hele zooitje wakker te schudden, scherp te houden en dat hele elektronische misdaad syndicaat van banken te dwarsbomen.

Link naar reactie

het zou ook gelijk de real deal kunnen worden, stel ze pakken meerdere energiecentrales of electraknooppunten dan kan het net zo goed zo blijven als je pech hebt

Welke malloot hangt dat soort spul aan internet?

Meteen ontslaan.

En een 'hacker' die zich laat pakken heeft niet voldoende zijn best gedaan.

Link naar reactie

Welke malloot hangt dat soort spul aan internet?

Meteen ontslaan.

En een 'hacker' die zich laat pakken heeft niet voldoende zijn best gedaan.

dat is om over en onder capaciteit tussen centrales te balanceren

stel amsterdam heeft een verbruikspiek en rotterdam heeft stroom over dat moet wel op een of andere manier geregeld worden

en dan is internet een makkelijke snelle maar onveilige manier

Link naar reactie

dat is om over en onder capaciteit tussen centrales te balanceren

stel amsterdam heeft een verbruikspiek en rotterdam heeft stroom over dat moet wel op een of andere manier geregeld worden

en dan is internet een makkelijke snelle maar onveilige manier

Deze kritische infrastructuur hang je niet op aan publieke netwerken en helemaal niet via publiek bereikbare koppelvlakken.

Daar heb je een private vpn voor of een huurlijn.

Als men nu problemen krijgt dan komt dat door goedkoop is duurkoop.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...