Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zwenkwielen in je BOB?


Cyberbeer

Aanbevolen berichten

Ik kreeg van sommige Preppers vragen, waarom ik zwenkwielen in mijn BOB had zitten. Deze materialen horen eigenlijk niet in je BOB thuis(of wel). Ik zal dit even toelichten. Als ik tijdens mijn Bug out in het bos belandt en mijn partner wegens medische redenen niet verder kan lopen, dan maak ik een brancard waar ik mijn partner kan opleggen. Afhankelijk van het medisch probleem, ben ik genoodzaakt om externe hulp te zoeken in de bewoonde wereld. In het bos lopen met een brancard zonder zwenkwielen is nog geen probleem omdat de aarde zacht is. Zodra ik in de bewoonde wereld kom en op verharde wegen moet lopen dan komen mijn zwenkwielen heel goed van pas. Natuurlijk kan ik ook een brancard maken voor andere doeleinde:o

 

Hieronder een voorbeeld.

 

Brancard.jpg.00b83bb45f71552db27df16919c32a92.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast urbanprepper

Ik hoop voor degene die je vervoerd dat je dat enkel doet op vlak asfalt. Op elke andere harde ondergrond gaat elke hobbel of kuil als trilling of schok door het lichaam van de gewonde wat dus een echte lijdensweg word. Leuk idee maar ik hoop nooit op jouw brancard terecht te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks te houtje bijten :o, gewoon een paar van deze wieltjes meenemen. zijn weliswaar wat groter maar ook wat breder, wat zowiezo al meer dempt en makkelijker over de ruwe grond rolt.

http://www.maghetzijn.nl/transport/wielen/wielen/luchtbanden

 

waarom je trouwens niet gelijk een steekwagen meeneemt(zodat je nog veeeeel meer spullen mee kunt nemen) geen idee maargoed mocht je er over willen denken?

bij deze:

http://www.overtoom.nl/steek-plateauwagen-spm-3-in-1_M300356.html?finalCatString=8563771665917833342%3B8563771665917833353%3B8563771665917833405%3B8563771665917833409&viewSize=30

 

zet inplaats van die kleine wieltjes die erop zitten van die kleine dikkere luchtbandjes erop en je bent klaar

 

het is namelijk niet gezegd dat jou niks overkomt misschien moet je partner JOU wel vervoeren.

ook fijn als dat horizontaal kan lijkt mij, ook een stuk minder zwaar voor het lichaam, zowel die van haar als van jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...