Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
Satyagraha

9-11..Nieuwe Facts

Recommended Posts

Hier is een documentaire film over de feiten van 9-11. Wat gebeurde. Wat hebben wij waargenomen.Hoe kan zoveel massa verdwijnen?

Een zeer interessante film met echte feiten, geen theorieën, geen speculatie maar echte wetenschappelijke feiten.

Dr. Judy Wood presenteert deze studie, zij komt in het eerste deel over als een beetje excentriek en maakt een vreemde indruk, maar gaande weg ben ik onder de indruk geraakt van haar technologische inzicht.

Kijk zelf maar en oordeel niet, wacht af en dan stel ik voor om erover te discussieren.

http://www.globalbemvoices.com/videos/lectures/dr-judy-wood-evidence-of-breakthrough-energy-on-911/

Excuseer de taalfouten, ik ben Engelsman ;0))

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik krijg altijd het idee dat zulke documentaires vooral wetenschappelijke meningen bevatten. Ik zal hem kijken, maar ik kijk er zéér kritisch naar.

Overigens heel grappig dat je hem zelf al in complotten zet, terwijl je zegt dat het echte wetenschappelijke feiten zijn.

Deze post delen

@Muktaronic

Ik wist niet waar ik het anders had moeten plaatsen. Ik heb het ook in ' Perspectieven algemeen' geplaatst ook.

Ik ben benieuwd naar jouw mening over de ' dustification' van de WTC gebouwen.

Deze post delen

@Muktaronic

Ik wist niet waar ik het anders had moeten plaatsen. Ik heb het ook in ' Perspectieven algemeen' geplaatst ook.

Ik sta absoluut open voor discussie, maar daarvoor wil ik wel eerste de documentaire bekijken. Hier heb ik nu geen tijd voor, maar wanneer ik dit wel heb gehad hoor je van mij :)

Deze post delen

Error 404 - Not Found. De link werkt ieder geval niet bij mij. Nu even op een andere manier proberen.

Deze post delen

Als ik de volledige link kopieer dan werkt hij ook niet, maar als ik eerst naar de website ga en dan klik op 'Free' (gratis filmpjes) dan staat hij er tussen en dan kan ik hem wel afspelen.

Ik ga even kijken of er nog wat nieuwe informatie bij is gekomen, vind ik altijd wel interessant.

Deze post delen

Overigens heel grappig dat je hem zelf al in complotten zet, terwijl je zegt dat het echte wetenschappelijke feiten zijn.

Sluit een complot dan echte wetenschappelijke feiten uit?

Deze post delen

Hier is de website van Dr.Judy Wood.

http://www.drjudywood.com/

Hier vind je haar brieven naar NIST ( American National Institute of Standards and Technology) die de onderzoek deed na het instorten van de WTC gebouwen. En de respons van NIST naar haar. Behoorlijk indrukwekkend.

Ik begrijp nog niet na al die jaren waarom het volk van de VS niet in opstand zijn gekomen. Er zijn teveel vragen onbeantwoord.

Kleine voorbeeld..iets off track....Pentagon 9-11, wie heeft er ooit beelden gezien van een vliegtuig voor of na de aanslag? Waarom is er zo weinig info beschikbaar?

Ditzelfde lethargie in de verslaggeving van de resultaten van het onderzoek naar de oorzaken naar de redenen van het instorten van zoveel gebouwen, ( puin en overblijfselen minder dan een 5e van wat het had moeten zijn, en geen registratie van aardschokken tijdens het instorten) is schokkend!

Evidence? Waar zijn de resten van de kantoren, meubels, computers, deuren, muren, stalen constructie, vliegtuig motoren.....niet onbelangrijk de 1 miljoen tonnes aan puin per toren?

Anyway....ben benieuwd naar jullie meningen.

Deze post delen

COMPLOT

1) Aanslag 2) Combine 3) Conjuratie 4) Conspiratie 5) Geheim verbond 6) Intrige 7) Ondermijning 8) Sluwe tegenwerking 9) Samenzwering 10) Samenspanning 11) Snood plan

Gevonden op mijnwoordenboek.nl

Complot

het complot zelfst.naamw.Uitspraak: [kɔmˈplɔt] Verbuigingen: complot|ten (meerv.) geheim plan Voorbeeld: `een complot om de regeringsleider te vermoorden`Synoniem: samenzwering ...

Gevonden op http://www.woorden.org/woord/complot

Hoe bewijs je of een event wel of niet een complot was/is? Blijft toch een theorie? Bewijs materiaal in voor of nadeel kan wetenschappelijke feiten zijn?

Deze post delen

Oh boy.

Judy woods, doctor in conspiracy theories.

FACT

plane hits tower, fuel spreads fire, fire causes heat, heat causes more fires, fire reacts with the metal in reinforced concrete, already weakened tower collapses like a pancake and causes a lot of dust, many people die, other people make up stories and become rich.

The end.

• Leuk 1

Deze post delen

this is not a fact: fire reacts with the metal in reinforced concrete, already weakened tower collapses like a pancake.

Deze post delen

Oh boy.

Judy woods, doctor in conspiracy theories.

FACT

plane hits tower, fuel spreads fire, fire causes heat, heat causes more fires, fire reacts with the metal in reinforced concrete, already weakened tower collapses like a pancake and causes a lot of dust, many people die, other people make up stories and become rich.

The end.

For me the biggest evidence is building 7!!!

Plz be so kind to explain the collapse in its footprint of that building.

Deze post delen

For me the biggest evidence is building 7!!!

Plz be so kind to explain the collapse in its footprint of that building.

Indeed how come a nearby tower collapses eventhough no plane ever hit it? Not the mention the fact that they announced it collapsed live on tv! 20minutes! before it even happend hahaha?

Deze post delen

@Muktaronic

MOD Ik heb de reacties van beide topics ff samengevoegd. Voortaan graag ff een berichtje naar een van de mod's als je niet zeker bent van waar je moet posten of waar je zojuist hebt gepost. Ga in elk geval niet dubbelposten daarmee vervuil je namelijk het forum :)..

Deze post delen

The fact that not a decent investigation was done while there are so many loose ends makes me avoid the former USA as the plague.

Deze post delen

Fact: Burning skyscrapers only collapse in the USA.

Even when they are not hit by plane.

Official evidence is scarce.

Official story is shaky.

And 12 years of unnecessary violence follow.

That caused my impression of the anglosaxon military industrial complex with the zionists hiding behind that.

Deze post delen

Is dit preppers.nl???? En toch 'n Nederelandse site of zijn we al ingenomen toen ik even niet op heb gelet?

Niet dat ik geen Engels kan lezen of schrijven maar kom op hé....

Strijden voor eigen land en vooral munt, dus laten we dan ook onze eigen taal er inhouden.

Deze post delen

Super interessant! Bedankt voor het posten. Ik heb wel een beetje mijn bedenkingen bij haar presentatie. Ze wil zoals ze zelf zegt alleen de feiten neerleggen en ons als publiek zelf laten nadenken over wat er gebeurd zou kunnen zijn. Maar ondertussen stuurt ze ons toch een duidelijke richting op en wil ze het er verder niet over hebben. Dat roept bij mij vraagtekens op.

Wel heel veel nieuwe informatie dus! Heel veel wat ik nog niet wist.

Deze post delen

Daar ga ik straks, vergezeld van een lekker drankje, eens aan beginnen.

Ben benieuwd wat zij nog aan alle al bestaande complotten heeft toe te voegen.

Deze post delen

Super interessant! Bedankt voor het posten. Ik heb wel een beetje mijn bedenkingen bij haar presentatie. Ze wil zoals ze zelf zegt alleen de feiten neerleggen en ons als publiek zelf laten nadenken over wat er gebeurd zou kunnen zijn. Maar ondertussen stuurt ze ons toch een duidelijke richting op en wil ze het er verder niet over hebben. Dat roept bij mij vraagtekens op.

Wel heel veel nieuwe informatie dus! Heel veel wat ik nog niet wist.

Architecten en ingenieurs hebben bewezen dat het officiële verhaal niet waar is. Het staal kan nooit zijn gesmolten door de brandende kerosine, de manier waarop de gebouwen instorten toont aan dat het veroorzaakt werd door gecontroleerde ontploffingen, de ravage bij het pentagon kan nooit door een vliegtuig veroorzaakt zijn, gebouw 7 kan nooit zomaar zijn ingestort.

Op de website staan korte en lange presentaties van bewijzen:http://www.ae911truth.org/en/evidence.html

Deze post delen

Exact. Het feit dat dingen natuurkundig bezien niet kloppen zou een nieu onderzoek moeten veroorzaken.

De zionisten houden het echter stil en het officiele rapport is onzin.

Dus volg het spoor naar de daders en je staat versteld; er is veel meer aan de hand.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...