Ga naar inhoud
GENEGEERD

Get a life


Mrsjones

Aanbevolen berichten

dit is mijn 1000 post,binnenkort ben ik voor goed weg uit nederlands,nu een laaste big mama advies.

Get Out

niemand hoef 50 uuren per week van zijn tijd te besteden geld binnen te brengen die je moet uitgeven om in leven te blijven.

je kunt met vrienden samen wonen en eten, jij kun in een ger wonen , je kunt zelf monik worden. je leven is vol keuzes, soms eng en soms stom. maar deze korte leven die jij heb zul jij moeten vullen naar eigen wens.

behalve preppen voor zwaar tijdens , prep ook voor een leuke leven.

ieder roep die soort dingen en het is ook erg makelijk, behalve voor mij in het nederlands. ik ben geen hippie maar eerder en hardcore fighter.

laat je niet naien en zo als vrouwen riepen baas in eigen buik, nu is het tijd voor baas in eigen leven.

  • Leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Bunkerprepper
dit is mijn 1000 post,binnenkort ben ik voor goed weg uit nederlands,nu een laaste big mama advies.

Get Out

niemand hoef 50 uuren per week van zijn tijd te besteden geld binnen te brengen die je moet uitgeven om in leven te blijven.

je kunt met vrienden samen wonen en eten, jij kun in een ger wonen , je kunt zelf monik worden. je leven is vol keuzes, soms eng en soms stom. maar deze korte leven die jij heb zul jij moeten vullen naar eigen wens.

behalve preppen voor zwaar tijdens , prep ook voor een leuke leven.

ieder roep die soort dingen en het is ook erg makelijk, behalve voor mij in het nederlands. ik ben geen hippie maar eerder en hardcore fighter.

laat je niet naien en zo als vrouwen riepen baas in eigen buik, nu is het tijd voor baas in eigen leven.

 

Mooi streven.

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones, wat een ware woorden en tegelijk, hoeveel moed is ervoor nodig om echt te durven kiezen voor wat je wil. Onze mentale gevangenissen bestaan vaak uit angsten. Bang voor verlies, bang voor wat anderen denken, bang voor de toekomst. Dus blijven we zitten waar we zitten en gokken op veilig. Dat is ook precies wat ze van ons willen. Soms durft iemand wel te kiezen en te gaan en is een voorbeeld voor anderen. Bedankt voor jouw woorden lieve mams :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is mijn 1000 post,binnenkort ben ik voor goed weg uit nederlands,nu een laaste big mama advies.

Get Out

niemand hoef 50 uuren per week van zijn tijd te besteden geld binnen te brengen die je moet uitgeven om in leven te blijven.

je kunt met vrienden samen wonen en eten, jij kun in een ger wonen , je kunt zelf monik worden. je leven is vol keuzes, soms eng en soms stom. maar deze korte leven die jij heb zul jij moeten vullen naar eigen wens.

behalve preppen voor zwaar tijdens , prep ook voor een leuke leven.

ieder roep die soort dingen en het is ook erg makelijk, behalve voor mij in het nederlands. ik ben geen hippie maar eerder en hardcore fighter.

laat je niet naien en zo als vrouwen riepen baas in eigen buik, nu is het tijd voor baas in eigen leven.

 

Zeg @Mrsjones, dit was toch hopelijk geen afscheidspost he?! Because, we got a thing going on! ;)

 

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, @Mrsjones

 

Gefeliciteerd met je 1000ste post.

 

Ja, en nu binnenkort je verhuizing naar je BOL, dan ben je echt ver weg van hier.

Kom je af en toe nog terug naar Nederland ? Mag je bij mij logeren hoor !

Kwam vanavond nog een paar van je eerdere posts tegen, toen ik op zoek was naar aardappelen kweken in banden, zakken, potten enz.

Die waren erg handig die tips van jou !!

 

Groetjes en tot in mei !

Dikke knuffel van Dree :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij @calimero, weet iedereen het wel . je kan je ogen sluiten, denken dat de goedkoop shit die het leven zo fijn maken, niet ten kosten van ecologie is en de abominable arbeid omstanderheid niet je schuld is, maar wij zijn junkie van goedkoop consumtie geworden.

ieder verrandering in het leven begin klein, meatless monday, iedere dag een halfuur wandelen en voor je het weet beslis je een jaar lang niks te kopen (voor mij zelf was dat een life change). of je eigen huis te bouwen of je kinderen te home school.

wij zijn nu alleen opgevoed te geloven dat wij maar een ding goed kunen,die enne baan ,terwijl mensen hun eigen auto kunnen bouwen ,hun eigen kleding en schoenen kunnen maken, hun eigen energie kunnen opvekken. en zeker hun eigen kinderen kunnen opvoeden na eigen inzicht en voorkeur.

wij worden geplaag door angst tekort te komen, raken in paniek op onze werk over dingen die er echt niet toedoen.

na de doctor kunnen met je blinde darm is fijn maar je kun je kleine wonden zelf echten. ben ook gelukig met de bestaan van philosophe maar wil ook zelf denk.

 

free your mind( or free your ass )

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrsjones

De meeste weten het inderdaad wel, maar zelf ik sta soms nog versteld van mensen die het echt nog niet weten.(simpel minded :confused:

En je hebt mensen die er struisvogel manieren op na houden om hun''zekerheid'' niet op het spel te zetten.

En maar werken en maar werken en dan moeten ze op vakantie om bij te komen en doordat ze weer veel werken moeten ze weer op vakantie.

Of nieuwe tv's of hoe die dingen heten aps al die luxe die ze ook weer bij moeten houden.

Zelf heb ik ook veel losgelaten en dat is een heerlijk gevoel hoor :)

Terug naar de basis dat is ons streven.

 

Ik wens je heel veel geluk toe naar waar je naar toe gaat verhuizen.

Lieve groet Calimero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...