Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe serie: Les Trout


12gauge

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dit is denk ik gekoppeld aan de film After Earth. Aan de hand van de film geeft Les survival tips. Leuk om te kijken in ieder geval :)
Denk het ook en een andere aanpak om aan verkoop te doen wat ik eigenlijk niet kan afkeuren. Les Trout is ook een van de weinige die echt geloofwaardig over komt in zijn survival series.

 

Groetjes Chin

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip maar de beste man heet Les Stroud ;)

(even correctie voor hen die willen googlen)

 

Edit: ik neem aan dat jullie ook zijn programma "off the grid" kennen uit het begin van zijn TV carriere?

Erg leuk, bouwt met zijn gezin een huis dat zelfvoorzienend is, moeite waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip maar de beste man heet Les Stroud ;)

(even correctie voor hen die willen googlen)

 

Edit: ik neem aan dat jullie ook zijn programma "off the grid" kennen uit het begin van zijn TV carriere?

Erg leuk, bouwt met zijn gezin een huis dat zelfvoorzienend is, moeite waard.

Haha vond die Trout ( Forel) ook al raar Maar woordblind zijnde dacht ik zal wel kloppen.

Btw die Off the grid heeft hem wel zijn huwelijk gekost. Was dat nu de aanleiding dat weet ik tuurlijk niet. Al bij al een geloofwaardig iemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha vond die Trout ( Forel) ook al raar Maar woordblind zijnde dacht ik zal wel kloppen.

Btw die Off the grid heeft hem wel zijn huwelijk gekost. Was dat nu de aanleiding dat weet ik tuurlijk niet. Al bij al een geloofwaardig iemand.

 

Sowieso is het wel een interessante kerel. Heeft redelijk fortuin gemaakt als muziek producent, droomde er altijd al van iets te doen met zijn interesse in overlevings technieken, heeft dat zichzelf ook aangeleerd en is naast de bekende TV programma's ook nog eens een niet onverdienstelijke blues mond harmonica speler met eigen band waarmee hij ook optreedt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...