Ga naar inhoud
GENEGEERD

Demontabele-energievrije-portable-wasmachine


hamster

Aanbevolen berichten

hoi preppers

 

Er is straks als de shit gebeurt een gebrek aan energie, als je die hebt kun je die beter ergens voor gebruiken wat nuttig is.

Verdediging opladen batterijen enzevoort, zeker niet voor een slurpende wasmachine.

Vandaar dat ik een tijdje terug google heb uitgeplozen en al gauw vond ik dit FPRFFZ1FX8AGLR8.LARGE.jpg.12a419c609be19b21bc2e0762795811b.jpg,waarschijnlijk zullen er verschillende linkjes/draadjes zijn

hier op het forum.

Ik heb het uitgewerkt tot een lichtgewicht portable energie vrije wasmachine,in een docx of pdf bestand hopelijk is het wat voor de liefhebbers onder ons.

 

Hier te downloaden Demontabele-energievrije-portable-wasmachine[/b].docx"]docx

 

Hier te downloaden pdf

 

 

Zoals altijd elk commetaar is welkom.

 

Hamster.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

Coole foto @hamster.

 

Dingen bouwen aan de hand van een uitgewerkt ontwerp is altijd handig @12gauge. Een Hamster met een poot in het gips is niet zo handig met gereedschap, maar wel met de computer, zoals je ziet.

@dR3 , zo zie je maar, iets ontwerpen/uitdenken is niet makkelijk.

 

En natuurlijk brengen die initiatieven van Hamster (moet je niet eigenlijk een Bever zijn? ;)) je steeds op leuke ideeën en zetten je aan het denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heksenboot eigenlijk meer een kruising tussen een hamster(prepper) en een bever (handige jonge) een Hamver?:p wel prettig dat je alvast uitleg gaf aan @12gauge en @dR3 thanks daarvoor en @dR3 heb hem bekeken en ik zie mezelf daar nog geen 2 spijkerbroeken wat shirts in doen, dit leek me een kleintje voor handwasjes.

Coole foto @hamster.

 

Dingen bouwen aan de hand van een uitgewerkt ontwerp is altijd handig @12gauge. Een Hamster met een poot in het gips is niet zo handig met gereedschap, maar wel met de computer, zoals je ziet.

@dR3 , zo zie je maar, iets ontwerpen/uitdenken is niet makkelijk.

 

En natuurlijk brengen die initiatieven van Hamster (moet je niet eigenlijk een Bever zijn? ;)) je steeds op leuke ideeën en zetten je aan het denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
ho ho ho voordat mijn opmerking weer uit het verband (no pun intended) word getrokken

het was geen verwijt maar ik zie graag zelf bouw dingen ;) heb niks met computer ontwerpen

 

En aan jou was het ook geen verwijt, gewoon een toelichting he? :)

Wel leuke pun, eigenlijk.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

ho ho ho voordat mijn opmerking weer uit het verband (no pun intended) word getrokken

het was geen verwijt maar ik zie graag zelf bouw dingen ;) heb niks met computer ontwerpen

 

uhm ik mag ook graag bouwen ,ontwerpen ed maar ja nu ik 1 arm heb gaat dat nu een maal niet he........maar ja zoals ik altijd zeg elk commetaar is welkom (komt bij dat ik iet aan je verband ga zitten....gezien je naam :p)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...