Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waar fysiek goud + zilver afhalen?

Gast gebruikersnaam
 Share

Recommended Posts

Gast gebruikersnaam

In zuid-oost NL kan ik weinig mogelijkheden vinden om gouden en zilveren munten af te halen. Nu ik regelmatig ook richting Middelburg moet is mijn "werkgebied" iets groter. De route kan via Maasmechelen-Antwerpen-Zelzate of Eindhoven-Roosendaal gaan. echter Mr Goeggel kan me niet echt helpen.

Hebben jullie wellcht een betrouwbaar adres waar ik zilveren guldens en 1OZ gouden munten kan bestellen en afhalen e tegen concurrerende prijzen? Onze sponsoren zitten te ver uit mijn route, want eea moet toch allemaal enigzins na werktijd en binnen kantoortijd bereikbaar zijn.

Ik wil geen spullen laten bezorgen want die pakketjes vind ik veel te opvallend, zeker als je eenmaal weet wat erin zit.

In Mechelen zit een winkel die echter de guldens direct naar de smelterij brengt ipv ze te verkopen dus dan ben ik nog slechts half geholpen.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...