Ga naar inhoud
GENEGEERD

Overleven in een onderduikershol


Ronin Kogaratsu

Aanbevolen berichten

zodadelijk op nederland 2

 

volgens mij wel interessant, gaat over mensen die hebben ondergedoken in het bos enz

 

p.s. gaat over joden die ondergedoken hebben gezeten voor 3 jaren in de oorlog in het bos, misschien goede tips voor een bol

 

[MOD] Foxxie toch zo vriendelijk om de link er nog ff bij te vermelden naderhand:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1338740

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

ik zal eerlijk zijn, veel mensen zeggen nu dit is niet toepasbaar in 2013. maar als er een shtf komt die ernstig genoeg is om mij uit mijn huis te drijven is iets dergelijks wel mijn BOL. ik zal eerst een paar dagen tijdens het graven in een tent leven onder een camo net, maar dan ga ik wel ondergronds.

 

Waarom? nou een tent is in mijn ogen wel droog maar erg open je hebt geen bescherming. Een onderduikershol, zoals het hier word genoemd is een betere oplossing voor de langere termijn. het belangrijkste is dat je de ingang goed verbergt en niet te groot maakt.

 

Je hoeft er tenslotte niet 24 uur per dag in te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vorige post hier was fout...heb naar 'n andere film gekeken merk ik aan de hand van de reactie's...:o

Ging ook over overleven na 'n catastrofe...maar niet in 'n hol. Was zaterdagavond en 'n franse film waarin de mensen naar hun BOL gingen... en de man/vader vervolgens daar aangekomen werd doodgeschoten.

De BOL was al ingenomen door indringers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vorige post hier was fout...heb naar 'n andere film gekeken merk ik aan de hand van de reactie's...:o

Ging ook over overleven na 'n catastrofe...maar niet in 'n hol. Was zaterdagavond en 'n franse film waarin de mensen naar hun BOL gingen... en de man/vader vervolgens daar aangekomen werd doodgeschoten.

De BOL was al ingenomen door indringers.

 

Beetje off-topic maar weet je nog hoe die film heet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...