Ga naar inhoud
GENEGEERD

Sirius Disclosure

Satyagraha
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Unsupported platform

It seems you are using a Linux based browser. We are sorry but currently Linux is not among our supported platforms. For more information, please visit our support page

Bij eerste klik alle kans verschoten om enigszins serieus genomen te worden..

Link naar reactie

• 2 weeks later...

Een kennis had hem gekocht maar hij vertelde dat hij ook te downloaden is via de bekende alternatieve kanalen.

De documentaire is een wakker-schudder. Het gaat over een (dood) wezentje dat gevonden is en aan (dna) onderzoeken wordt onderworpen op diverse bekende universiteiten . Dit wordt allemaal getoond.

Daarnaast toont men de ongekend grote macht van de militiaire industrie die het ufo fenomeen niet wil vrijgeven om de reden dat alternatieve energie dan beschikbaar zou komen voor de mens.

Er zitten ook wat vage zaken tussen met meditatie en zweverig gedoe maar daar moet je doorheen kijken.

M.i. een erg goede docu die aantoonbaar laat zien hoe het systeem waarin we leven vanachter de coulissen wordt geregisseerd door olie-families, de militaire industrie en de elite. Ook de Bilderberg groep komt even ter sprake. Daarnaast het wonderbaarlijke fenomeen ufo's.

Link naar reactie

Gisteren de docu gezien, maar ik heb geen bewijs gezien dat aliens bestaan noch dat UFO's gerelateerd zijn aan buitenaardse wezens.

Ben toch wel een beetje teleurgesteld omdat de docu gepresenteerd/verkocht word als het bewijs dat aliens bestaan... Het was te mooi om waar te zijn.

Ik geloof dat buitenaardse wezens bestaan, maar zonder concreet bewijs blijft het voor mij bij geloven, en niet zeker weten.

Link naar reactie

Ik heb de docu gisteren bekeken, vond het eerlijk gezegd zonde van mijn tijd. Dat wezen werd als menselijk geclassificeerd, vanwege een aantal DNA overeenkomsten. Dat nam niet weg dat er maar een klein deel v/h DNA bekeken is, en DNA sowieso nog grotendeels een mysterie is in de wetenschap. Daarnaast de gebruikelijke conspiracy info (elite, militair, bilderberg, olie etc), zweverig gedoe (leek wel een religie) en cover-ups.

Echter vraag ik mij al tijden af waarom zoveel landen (niet allemaal blijkbaar) zoveel geheim houden over ufo-gerelateerde zaken, en of/wat daarmee in NL gedaan wordt.

Link naar reactie

Gisteren de docu gezien, maar ik heb geen bewijs gezien dat aliens bestaan noch dat UFO's gerelateerd zijn aan buitenaardse wezens.

Ben toch wel een beetje teleurgesteld omdat de docu gepresenteerd/verkocht word als het bewijs dat aliens bestaan... Het was te mooi om waar te zijn.

Ik geloof dat buitenaardse wezens bestaan, maar zonder concreet bewijs blijft het voor mij bij geloven, en niet zeker weten.

Het kwam op mij als een religie over. En natuurlijk probeert men ook daar wat aan te verdienen. Geld verdienen met je werk/hobby is natuurlijk prima, maar ik betwijfel de integriteit van dat soort figuren (net zoals bijvoorbeeld Alex Jones).

Link naar reactie

Het kwam op mij als een religie over. En natuurlijk probeert men ook daar wat aan te verdienen. Geld verdienen met je werk/hobby is natuurlijk prima, maar ik betwijfel de integriteit van dat soort figuren (net zoals bijvoorbeeld Alex Jones).

Ik vond het mediteren wat ze deden ook een beetje vaag, religie is vaag, misschien geloven ze dat ze met die meditatie contact kunnen leggen met buitenaardse wezens.

Het is in feiten het zelfde als mensen die geloven in een god, ze bidden/'mediteren' om contact te leggen. Sommige mensen geloven dat hun god wat terug zegt op een bepaalde manier, en sommige geloven of hopen enkel dat hun gebeden gehoord worden.

Link naar reactie

Ik heb er ook gemengde gevoelens over maar het (dode) wezentje dat ze in bezit hebben kan door de onderzoekers van Stanford University (niet de minste) niet geduid worden. Dat betekent in ieder geval dat het of om een onbekend diertje gaat. Uit het DNA onderzoek blijkt dat het wezentje dichter bij de mens staat dan de chimpansee. In dit geval geen keihard bewijs dat het om een alien gaat maar het is ook niet uitgesloten. (Moet dan wel een heel klein ufootje zijn waar die mee gekomen is)

De man in kwestie heeft met het http://www.disclosureproject.org/ eerder 500 getuigen uit verschillende overheidsdiensten bij elkaar gekregen om tijdens een persconferentie te getuigen over hun directe ervaring met ufo's, aliens en de cover-ups.

Daar zitten vele hooggeplaatste mensen bij die niet zomaar even getuigen voor iets onbenulligs. Daarnaast zijn er vele radarbeelden van manoevres die onmogelijk door ons bekende vliegmachines uitgevoerd kunnen worden, en 10.000'en getuigen wereldwijd. The truth is out there ... ;)

Link naar reactie

Ik geloof wel dat er mensen (zoals burgerluchtvaartpiloten) zijn die onverklaarbare vliegende objecten hebben gezien, probleem is dat al deze getuigenverklaringen geen concreet bewijs geven voor het bestaan van buitenaardse wezens. Dat UFO's bestaan is een feit, of er UFO's zijn die niet van deze Aarde zijn kan alleen vastgesteld worden als men zo'n ding te pakken krijgen en kan onderzoeken. Dan heb je concreet bewijs dat je kunt vastpakken, verklaringen en vage foto's zijn allemaal indirect bewijs dat eventueel het concrete bewijs kunnen ondersteunen, zonder dat vaste bewijs zijn ze vrijwel niets waard.

Dat wezentje uit de docu is volgens mij niets anders dan een freak of nature, jammer is dat ze geen carbon datering hebben gedaan dan konden ze achterhalen hoe oud het skelet is.

Link naar reactie

Ik heb de docu gisteren bekeken, vond het eerlijk gezegd zonde van mijn tijd. Dat wezen werd als menselijk geclassificeerd, vanwege een aantal DNA overeenkomsten. Dat nam niet weg dat er maar een klein deel v/h DNA bekeken is, en DNA sowieso nog grotendeels een mysterie is in de wetenschap. Daarnaast de gebruikelijke conspiracy info (elite, militair, bilderberg, olie etc), zweverig gedoe (leek wel een religie) en cover-ups.

Echter vraag ik mij al tijden af waarom zoveel landen (niet allemaal blijkbaar) zoveel geheim houden over ufo-gerelateerde zaken, en of/wat daarmee in NL gedaan wordt.

Lucy (Australopithecus) werd ook als menselijk geclassificeerd. Blijkbaar is er niet veel nodig om iets als menselijk en daarbij aards te aanzien.
Link naar reactie

Wat als we heel ons denken nu is ondersteboven gooien? Zijn we geevolueert vanuit apen? Of misschien gedevolueert? Wat als er inmenging van buitenaf zou plaats gevonden hebben?

Dat zou misschien kunnen verklaren waarom onze chromosomen niet overeen komen met een chimpansee. Het zou ook kunnen verklaren waarom we een hapje zijn op gebied van sterke, geheugen, en snelheid van verwerking en observatie van beelden tegenover een chimpansee. En waar zijn mijn kieuwen naar toe? Ik ben soms geneigd om evolutie theorie, aqua ape theorie en schepping ( wat dat ook mag betekenen) in een bokaal te steken is heel goe te schudden en misschien krijgen we dan antwoorden.

Nu wat voor mij wel vast staat is dat je duizenden observaties van ongekende objecten niet zomaar naast je kan neer leggen.

En wat betreft dat klein wezentje wat trouwens gedateerd was met een leeftijd van 8 jaar volgens tand analyse, ( Don't shoot the ....) Jheez wat een klein ding he

Maar als je ervan uit gaat dat alles met alles gerelateerd is in het universum, wat verwacht je dan?

Een wezen met het dna van een reptiel? Stel je voor, weer geen alien want op aarde lopen..... juist reptielen rond.

Om af te sluiten een antwoordt van Mr Einstein op de vraag waar komt al je kennis vandaan? En hij keek naar de sterren.

Groetjes Chin

Link naar reactie

8 jaar oud was het wezentje toen het dood ging, met carbon datering konden ze eventueel achterhalen hoelang het al dood was, bv 20, 200 of 2000 jaar.

Nu je het zegt, het verbaasd me eigenlijk dat dit niet gedaan is.

Link naar reactie

• Admin

Gisteren "Sirius Disclosure" gezien met 2 vrienden en we hebben de documentaire een paar keer stil gezet om er over te praten. De documentaire valt erg in mijn straatje maar vond hem toch tegen vallen. Te veel aannames en verhaallijnen die niet echt uitgediept werden.

Wat is mij altijd al afvraag is waarom zijn de beelden "bewijs" zo verschrikkelijk slecht. Tegenwoordig heeft bijna iedereen een telefoon met camera en zou je zeggen: Kom maar op met die UFO's :-)

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...