Ga naar inhoud
GENEGEERD

Frequentie lijst voor President Lincoln


Communicator

Aanbevolen berichten

Ik meen mij te herinneren dat er nog meer leden een President Lincoln bezitten.

Ik ben uren lang aan het zoeken geweest naar een tabel waarop alle frequenties staan per bank... niet te vinden dus!

 

Heb mezelf maar aan het werk gezet, en ben aan het tikken gegaan. Ik heb alle banken frequentie voor frequentie gecontroleerd. Dus deze lijst klopt als een zwerende vinger!

 

Download PDF

 

Veel plezier ermee ;)

 

(heb hem ook op cbforum geplaatst)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Uhmm heel fijn hoor, maar je kunt de frequentie toch uitlezen op het scherm?

Waar gebruik je het lijstje dan nog voor?

 

Vind ik juist het voordeel van de lincoln, alle nieuwere bakken zonder freq. Uitlezing dan het ik inderdaad een lijstje nodig....

Blijft mijn favoriet...

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit lijstje uitgeprint en gelamineerd.

deze ligt bij mijn bak, als ze dan een freq. roepen. hoef ik niet alle banken af te struinen om te zoeken :)

 

En op internet kwam ik vrij vaak de vraag tegen om zo'n lijst. Dat is ook gelijk de reden dat ik hem engelstalig heb gehouden in de omschrijvingen.

 

Ik ken helaas niet alle frequenties uit mijn hoofd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap het probleen nog niet, ook als je van bank veranderd wordt de frequentie in de display weergegeven en elke bank is dus met 50 mhz stappen ingedeeld behalve de 40 kanalen bank voor de toegestane frequenties..

Dus als je door de banken klikt dan zie je toch in een oogopslag welke bank je moet hebben en dat is toch handiger dan eerst je lijstje pakken/bekijken, de bank bij de frequentie zoeken en dan de bank instellen en naar de juiste frequentie draaien....

 

Maar goed ik heb dan ook veel gewerkt met de bak dus is dat een handigheidje?

Heb er nooit moeite mee gehad.

 

Wel met de nieuwe Jackson die heeft dus geen frequentie uitlezing en dan vergis ik me regelmatig, dan moet je dus de 400 frequenties in je hoofd aan kanaalnummer en banknummer hebben zitten..... Dat lukt me nog net voor de 40 officiele kanalen, en dan vergeet ik altijd de rare stappen in die lijst maar door dan gewoon even wat kanalen omhoog of omlaag te draaien vind ik de partner meestal net zo snel..:rolleyes:

Ik hou dan aan boven kanaal 30 is frequentie kanaalnummer en daar onder is er een kleine verschuiving naar beneden, dus dan is de frequentie wat lager dan het kanaal nummer.

( zal wel onbegrijpbaar zijn voor de leken :confused: bekijk de kanaallijst maar eens met de bijbehorende frequenties)

 

Daar wordt je dan wel handig in, heb vroeger heel vaak snachts getokkeld en dan hoefde ik niet eens op de display te kijken je draaide gewoon op de gok omhoog of omlaag naar ongeveer het nieuwe afgesproken kanaal en dan 'vond' je blindelings je gespreks partner wel..

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...