Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gartman on Gold: We�ve Never Ever Seen Anything Like It

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

• Admin

http://www.cnbc.com/id/100640665

Ervaren handelaren hebben dit nog nooit gezien!

Gartman: Major Sell Off in Oil & Gold

A look at what's driving down the prices of crude and the precious metal recently, with Dennis Gartman, The Gartman Letter.

Gold prices broke below $1,400 on Monday, as investors dumped shares of gold miners on worries over their profitability as the yellow metal hit its lowest level since March 2011.

"We've traded gold for nearly four decades and we've never… ever… ever… seen anything like what we've witnessed in the past two trading sessions," Dennis Gartman, the editor of The Gartman Letter said in a note on Monday.

"We fear that when N.Y. opens hours from now, and when the public sees the damage done to their accounts, there will be one more violent sum of selling that hopefully shall clear the decks. However, we cannot be certain that that is true and the 'true believers' in gold are clearly under duress."

Gold mining shares around the world were battered, with shares of Australian-listed Kingsgate Consolidated, a gold producer and exploration company, and miner Beadell Resources plunging 15 percent, while Newcrest Mining, which operates gold and copper mines, tumbled more than 8 percent.

(Read More: Has China's Economy Hit a 'Dead End'?)

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Leuk hoe de " experts" over elkaar heen vallen maar niemand echt durft te zeggen of dit dan een keerpunt is of niet....

Ik blijf erbij dat het leuk is om te zien, nog even en PM kan de kluis uit, de boodschappen erin, en PM de kastjes in......

( ja dit is een cynische manier om uit te drukken wat ik denk :rolleyes:)

Ik maak me wel druk over het meest waarschijnlijke scenario dat ze alletwee eigenlijk in de kluis zouden moeten staan...... :(

Extreme bewegingen geven namelijk iets aan, dat het extreem is..... En meestal is extreem niet echt goed...

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Het klinkt als het begin van een film uit de jaren negentig; ben vergeten welke, maar eerst worden er door een vreemde mogendheid giga hoeveelheden goud aangeboden (gedumpt), prijs zakt in, waarna diezelfde mogendheid grotere hoeveelheden weer opkoopt. Verdere details geen idee....iemand?

Zoals @Kans zegt: extremen in dit soort bizniz is opmerkelijk...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...