Ga naar inhoud
GENEGEERD

Ison

Chinaka
 Share

Recommended Posts

We horen daar veel over ( in gesloten kringen) en bitter weinig in de main stream over. Hoe komt dat? Wie is die Ison dan wel? Volgens Nasa de komeet van de eeuw. Maar toch maar met een nuculus van 5 km. Hmmm er waren kometen met een nuculus van 7 km berekent in het verleden. Wat maakt deze dan zo spectaculair?

Het zijn toch maar vuile sneeuwballen?

Zou het kunnen zijn dat deze rampa in het verleden zoveel vernieling heeft veroorzaakt dat generaties lang ze er nog stil bij werden.

De gevleugelde dood?

Of is het gewoon bijgeloof?

Zou het kunnen dat deze interacties met kometen in ons heelal zorgen voor extremen op onze aarde?

Zou het kunnen dat deze gevleugelde vriendjes heeft?

Die als een doodseskader door ons zonestelsel scheren?

Een ding is zeker , Ze of Hij is opkomst .

Chin

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Wanneer?

Op welke afstand komt 'ie langs?

En hoe groot is de nucleus (kern) nu?

Zoek het op. Het berekenen van de nucleus is redelijk eenvoudig via de orbit van haar zusters. Oeps das weer zo zweverig niet waar. Maar sommige gaan er van uit dat ze wel degelijk niet alleen is.

Maar voor alle zekerheid niet via de coma.

Wanneer ? De komende herfst.

En afstand ? Vanwaar? Van de aarde? Maak je geen zorgen het is veel veiliger wanneer er eentje een inpakt heeft dan dat er een interactie plaats heeft in ons zonestelsels tussen de andere planeten. En deze komt hmmm wel ze lacht naar Mars. Het is ook niet aan mij om te zeggen wat er daadwerkelijk zal plaats vinden want ik weet dat niet Maar verdiep je in het verleden en dan wordt het verdomt moeilijk om bepaalde gebeurtenissen te ontkennen. Zal dit wat bijvoorbeeld de Hopi de Inca de Bijbel beschrijven nu ook gebeuren? Laat ons hopen van niet. Maar om niet al te dromerig over te komen , stel jezelf de vraag , waarom heeft het Vaticaan miljoenen geinversteerd in een observatory en astronomen? Vergeet niet dat de meest onwetende kennis over ons bestaan verborgen zit in het Vaticaan ( Na het in vlammen opgaan van de bib van Alexandrië) Dat de interactie tussen kometen en de ons omliggende planeten en de aarde reel is dat zien we dagelijks of je moet alles op toeval steken. Maar zelfs daar bind nu het Vaticaan in en geeft toe dat we niet HET zijn in ons sterrenstelsel.

Dat ik mijn schrijfsel niet ondersteun met internet links is omdat ik dat niet ken. Laat me altijd denken aan mensen die iets vertellen en dan hun gelijk willen halen omdat het in de krant stond. In deze wil ik zelfs geen gelijk maar ben wel een beetje bezorgt. Maar wat ik wel met bijna 100 % zekerheid weet is dat wat er ook gebeurt het nooit de totale aarde omvat, als dat geen opbeurend nieuws is.

Waar ik me wel echt zorgen om maak is dat ons klimaat een echte draai gaat doen en misschien wel voor een heel lange tijd.

Al bij al geloof ik in een elektrische verbondenheid in ons sterrenstelsel en dat zou / kan veel verklaren.

Maar zoals iemand die ik onmetelijk respecteer ooit zei " Het heeft weinig zin om mensen te proberen overtuigen van het bestaan van de maan als ze er met hun rug naar toe staan ".

Om je toch iets meer info te geven en vergelijk , 2 links onderaan.

Chin

wiki

Nasa

Link naar reactie

Zie http://www.nasa.gov/mission_pages/asteroids/news/asteroid20130205.html

ISON will not be a threat to Earth - getting no closer to Earth than about 40 million miles on Dec. 26, 2013. But stargazers will have an opportunity to view the comet's head and tail before and after its closest approach to the sun -- if the comet doesn't fade early or break up before reaching the sun.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...