Ga naar inhoud
GENEGEERD

fjallkniven DC 4 komt los


Aanbevolen berichten

onlangs kocht ik een 2de fjallkniven DC 4 slijpsteentje.

op zich vind ik dit een heel goed slijpsteentje om mee te werken dus daarover zeker geen klachten.

 

wat er echter gebeurde , en dit probleem had ik ook bij de eerste, is dat het metalen plaatje met de diamantkant los kwam van het keramische fijne gedeelte.

 

op zich geen ramp, met wat 2 componenten epoxylijm is het zo opgelost, maar eigenlijk zou het toch niet mogen gebeuren.

 

van een firma als fjallkniven die toch zeer goede kwaliteit levert, zou men toch eigenlijk mogen verwachten dat ze ook kwaliteitslijm gebruiken om hun slijpsteentjes te monteren.

 

zijn er nog die dit probleem gehad hebben, of had ik toevallig 2 slechte ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb er vaker van gehoord, er schijnen ooit een paar batches met een slechte lijmlaag op de markt te zijn gekomen.

Probleem is bekend bij Fallkniven en een beroep op garantie zou geen problemen moeten opleveren, maar zelf even opnieuw lijmen kan ook best zoals je al aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, ik heb ook de DC4 met hetzelfde euvel. Echter: ik heb deze destijds gekocht terwijl ik wist dat het een mis batch was dus geen verrassing en uiteraard een korting.

Ik ervaar het eigenlijk als een voordeel want de functionaliteit blijft hetzelfde maar de dunne diamant zijde heb ik nu bijvoorbeeld ook kunnen gebruiken om een kaasschaaf te slijpen :)

Ik heb ook een DC3 en die is zeer solide.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen problemen gehad met een loslatende DC4 en gebruik ze vrij intensief voor mn werk.

Erg fijn steentje om af te bramen na slijpwerk.

De mijne zijn al wel een aantal jaren oud,en nemen nog steeds verbazend goed af.

 

Zou er een mailtje met foto aan wagen naar fallkniven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...