Ga naar inhoud
GENEGEERD

Duitsland eist pun en pukcodes burgers op

Missprrr
 Share

Recommended Posts

http://www.wanttoknow.nl/economie/geld/duitsland-eist-pin-en-pukcodes-burgers-op/

Ik las vanmorgen dit bericht en ik kreeg er spontaan kippevel van. Hoe komt het toch dat de meeste mensen dit zomaar laten gebeuren. Ik weet wel dat ik nog een tandje bij ga preppen om te zorgen dat niet alles gestolen wordt. Je ben als gewoon mens bijna vogelvrij verklaard.

Ik hoop dat ik nog wat meer mensen een beetje kan laten inzien dat het echt mis is in Europa.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bizar nieuws dit.Ken uw geschiedenis,vroeger werd om oorlog te voeren veel vreemde wetten ingevoerd,want oorlog voeren kost veel geld.Als eerste stelde ze wetten in die de rijke in dat land zwaar belasten,daarna was de bevolking aan de beurt.Mensen,dat is nu ook aan de hand;)Europa neemt nu deel aan een valuta oorlog.

Link naar reactie

Wachtwoorden van emailaccounts hebben ze niet zo veel aan. Als het goed is veranderd iedereen dat geregeld. En pukcodes. Wat zouden ze daarmee willen? Dat gooi ik altijd weg bij een nieuwe telefoon.

Link naar reactie

"Om de totale controle over al het geld van de burgers te krijgen wordt cash geld stap voor stap afgeschaft, zodat u straks alleen nog maar elektronisch kunt betalen."

Nee, cash geld wordt stap voor stap afgeschaft omdat de techniek er is en de mensen het willen. Waardoor ook weer veel bankkantoren sluiten. Simpel een kwestie van vraag en aanbod.

En of dat de overheid toevallig ook goed uitkomt, is weer een ander verhaal.

die de rijke in dat land zwaar belasten,daarna was de bevolking aan de beurt.

Wat een bizar beeld van rijken heb je. Of van bevolking.

Link naar reactie

Tegenwoordig zijn rijken geen personen meer maar bedrijven.Deze bedrijven worden nu allemaal de rijke euro landen uitgejaagd.Zelf hun geld op de bank is niet meer veilig.Daarna is de bevolking van de rijke Euro landen aan de beurt.bv inkomensafhankelijke aow zal binnen nu en 3 jaar een feit zijn.Als alle burgers in de Eu evenveel of weinig koopkracht hebben,dan pas hebben we een EU!;)ik prep me de tering.

Link naar reactie

Ja sorry ik heb ook geen verdere bronnen. Ik las dit vanmorgen en wilde weten wat de rest van jullie er van vond. Ik vond het namelijk ook best raar.

Het kan misschien nu nog geen effect hebben maar als iedereen met zijn mobiel zou gaan betalen wel.

Ik neem aan dat je voor mobiel betalen nog steeds een andere code (van je bank) nodig hebt?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...