Ga naar inhoud
GENEGEERD

Is Frankrijk het volgende land...?

Kans
 Share

Recommended Posts

Dat het in Slovenie slecht gaan mag geen verrassing zijn?

Dat Luxemburg zo ongeveer hetzelfde financiele model hanteerd als Cyprus ook niet?

( en we weten hoe het met Cyprus gaat !)

Maar dat zijn kleine landjes, als het moet dan kunnen die ook nog wel aan het Europeese infuus...

Maar met Frankrijk gaat het ook slecht, en als dat land aan een infuus moet dan "zou de donor het wel eens moeilijk kunnen gaan krijgen" :

http://www.zerohedge.com/news/2013-04-09/charles-gave-france-brink-secondary-depression

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

let wel dat het Legion daar zit... Die houden zich zelf zeer goed staande haha. Evenals FR zelf dat het slecht gaat is al langer bekent. Ze hebben nooit een grote kas gehad. Dit zal ook altijd zo blijfen. Maar bedenkend aan het feit dat als FR kapot gaan het eindelijk zal dagen om de euro er uit te 'kicken'!!?ik steun FR voor persoonlijke reden... En NKD ook wel hoor... Een beetje hahaha

Link naar reactie

• 1 year later...

de Franse Bank BNP heeft een akkefietje....

BNP Paribas heeft het regime van Omar al-Bashir in Soedan gesteund. De Franse bank financierde import- en exporttransacties voor de Soedanese overheid ondanks Amerikaanse sancties tegen het land.

De Franse bank BNP Paribas heeft jarenlang moedwillig meegeholpen het regime van heerser Omar al-Bashir in de schurkenstaat Soedan overeind te houden. Dat blijkt uit documenten die openbaar zijn gemaakt door de Amerikaanse justitie. BNP Paribas werd deze week mede om die reden veroordeeld tot een boete van 8,9 miljard dollar.

Uit de documenten blijkt hoe BNP Paribas via zijn filiaal in Zwitserland import- en exporttransacties voor de Soedanese overheid financierde, hoewel het land tot een internationale paria was uitgeroepen. Dat gebeurde onder meer wegens de humanitaire crisis in Darfoer en het onderdak dat terrorist Osama bin-Laden in het land kreeg nadat hij door Saudi-Arabië tot persona non grata was uitgeroepen. Volgens de Amerikaanse onderminister van Justitie, James Cole, was het Geneefse filiaal van BNP Paribas de facto de centrale bank van Soedan geworden.

Top was op de hoogte

De top van BNP Paribas was van dat alles perfect op de hoogte, maar verkoos de transacties toch uit te voeren omdat de Soedanese klanten commercieel te belangrijk waren om te laten vallen. Uit e-mails blijkt dat de Parijse bankiers rechtstreekse face-to-face-contacten onderhielden met de Soedanese minister van Financiën.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140704_01167085

Link naar reactie

Ik zie Italië nog eerder onderuit gaan dan Frankrijk. Hoewel ze in Frankrijk ook grote problemen hebben en gaan krijgen met de bevolking. Het is een land waar het helemaal uit de klauw kan lopen wanneer het volk de straat op gaat.

Ik heb al een alternatieve route naar Spanje in mijn hoofd wanneer ik Frankrijk zoveel mogelijk wil omzeilen.

Link naar reactie

Het noorden is al helemaal te mijden met Tourcoin, Roubaix, Valenciennes en Lille. Daar is heel veel armoede en zijn heel veel immigranten. Hoewel ik perfect Frans spreek en bekend ben met de regio zijn er gebieden die ik uit veiligheidsoogpunt nù al mijd. De rand rond Parijs, dat had iedereen ook al begrepen is helemaal te mijden. Volgens mij kan je langs het oosten van Frankrijk nog het veiligste weg komen of dichter naar de kust toe, dat kan ook nog lukken.

Link naar reactie

• 5 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...