Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wow This could change alot !

Chinaka
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mja, typische 'conspiracy-theory' natuurlijk, maar er zijn toch een paar gaten in denk ik.

Als alïens onze planeet reeds zoveel bezocht hebben, dan hebben ze zich direct aan de meest geheime overheidsdiensten gemeld ofzo^^, je zou gaan denken dat zoiets eerder random gebeurt (hoewel ze ons 1st kunnen bestudeerd hebben natuurlijk) en nog onwaarschijnlijker: indien de VS zulke technologie zou hebben (zero point emission en dergelijke), dan hadden ze uit puur egoisme en zelfgewin (universele wet hier op aarde) hun technologische voorsprong uitgebouwd en heersten ze nu over de planeet (ipv op het punt van instorten te staan).

Die alïen was trouwens behoorlijk klein, niet dat dat niet zou kunnen natuurlijk...

Ik geloof in buitenaards leven (en daarmee bedoel ik niet persé intelligent leven) en ik kan me misschien nog voorstellen dat ze ooit onze planeet bezocht hebben, maar dat ze ons recent hebben bezocht en dan nog contact gehad hebben met overheden, daar geloof ik geen bal van.

Zoals Hawking reeds zei, we hebben liever dat ze ons niet kennen, want als ze hier geraken zijn ze sowieso veel geavanceerder dan ons en we weten allemaal wat er gebeurt wanneer een geavanceerd ras een minder ontwikkeld ras tegen komt natuurlijk (Westerlingen - Indianen bvb)

Link naar reactie

het ziet eruit als een gedroogde foetus van mensachtige of aap

Daar vind ik het juist totaal niet op lijken, maar het kan natuurlijk (net als met die shrink-heads) vervormd zijn.

Ik ben sowieso altijd heel erg nieuwsgierig naar deze dingen en ergens hoop ik dat er iets is :)

[ik weet dat er ergens iets is, maar ik hoop dus op actual proof]

Link naar reactie

Als er een beschaving is die hier kan komen zijn ze in de eerste plaats veel geavanceerder dan ons. En dan denk ik echt niet dat ze 'old school' mannetjes gaan sturen om onderzoek te doen. Als ze komen dan sturen ze onbemande voertuigen.

Wij sturen toch ook alleen maar robots de ruimte in en laten 'ons' werk/onderzoeken opknappen.

Link naar reactie

Fantastische marketing.

Binnenkort T-shirts en ander grut te koop met alien afbeelding. Ten voordele van de uitvinder uiteraard (ben z'n naam kwijt)

Geklasseerd bij de chemtrail t-shirt marketing waar ook sommige personen dik geld aan verdienen en anderen hun tijd verprutsen met Cirrus wolken en contrails op youtube te gooien.

Maar al bij al, een fantstische marketing en extra inkomen voor psychiaters die een hoop extra paniek klanten over de vloer gaan krijgen.

Link naar reactie

jurk???? @Chinaka??? zou je niet eerst naar een wat groter model op jacht gaan??? (alien dus, geen jurk :o) en of het echt is... tja... hmmm. al ben ik wel van mening dat het nogal arrogant is te denken dat de mens de enige levende en intelligente (!!!!???? :eek:) soort is in het hele GROTE EN WIJDE heelal... :)

Link naar reactie

ik geloof dat wij uiteindelijk de gene gaan zijn die een planeet gaan vinden en colonizeren. we zijn er al vol op mee bezig, er zijn al een paar goede kans hebbers voor grondstoffen te gaan winnen. ik denk heel die praat van de overheid van er zijn aliens met ons komen praten is gewoon ons voorbereiden op zelf een colony te starten op een andere planeet. als aliens ons zoude vinden zouden ze ook komen leeg roven. de kans zit er ook in dat ze hier al zijn geweest en dat ze ons hier zelf hebben geplaatst door ons DNA van dat van de chimp te delen. en hebben ze dit bewust gedaan want ze wisten ooit kunnen we hier al die (mensachtige) hun koeien komen farmen voor de melk zodat wij onze melkmotors kunnen aan voeren.

als iemand deze nu eens koopt

http://collider.com/perfect-replica-of-back-to-the-future-delorean-for-sale-minus-working-flux-capacitor/

ga een kijkje nemen over 50 jaar en laat ons hier weten hoe het was. als je niet terug komt weten we genoeg ;)

mvg mt

Link naar reactie

Een andere planeet koloniseren? We wish!

Het 1ste waar ze gaan mee beginnen (en dat wss nog zal lukken), is onlangs in het nieuws geweest, ze gaan proberen om kleine asteroiden te 'vangen' om grondstoffen te winnen, maar ik denk dat het 5 voor 12 is om als ras te overleven.

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat er in de ontwikkeling van een ras een paar (5 dacht ik) stadia waren van ontwikkeling, van de moderne mens (wij zaten nog maar in stadia 1 of 2) tot planeet koloniserende toestanden, waar men de kracht van zonnen kon aanwenden.

Een voorwaarde voor de laatste 3 stappen is dat men weg geraakt van zijn eigen planeet en grondstoffen van andere planeten kan aanwenden. Ik vrees dat we op de grens van lukken of falen staan op dat gebied. Indien we hier niet weg geraken vooraleer onze eigen grondstoffen zijn uitgeput (en we gaan dringend eens iets anders dan olie moeten vinden) kunnen we het wel vergeten.

En zelfs al overleven we een terugkeer naar het stenen tijdperk, dan is het gedaan met onze evolutie, alle gemakkelijk te bereiken grondstoffen zijn al uitgeput en olie zal er ook niet meer zijn, maar bon, dat duurt maar een paar 100 miljoenen jaren om opnieuw te verkrijgen^^...

Ik denk dat het nu doorzetten is en eens stoppen met lekker individueel egoistisch te zijn of er gewoon het bijltje bij neer leggen...

Link naar reactie

Een andere planeet koloniseren? We wish!

Het 1ste waar ze gaan mee beginnen (en dat wss nog zal lukken), is onlangs in het nieuws geweest, ze gaan proberen om kleine asteroiden te 'vangen' om grondstoffen te winnen, maar ik denk dat het 5 voor 12 is om als ras te overleven.

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat er in de ontwikkeling van een ras een paar (5 dacht ik) stadia waren van ontwikkeling, van de moderne mens (wij zaten nog maar in stadia 1 of 2) tot planeet koloniserende toestanden, waar men de kracht van zonnen kon aanwenden.

Een voorwaarde voor de laatste 3 stappen is dat men weg geraakt van zijn eigen planeet en grondstoffen van andere planeten kan aanwenden. Ik vrees dat we op de grens van lukken of falen staan op dat gebied. Indien we hier niet weg geraken vooraleer onze eigen grondstoffen zijn uitgeput (en we gaan dringend eens iets anders dan olie moeten vinden) kunnen we het wel vergeten.

En zelfs al overleven we een terugkeer naar het stenen tijdperk, dan is het gedaan met onze evolutie, alle gemakkelijk te bereiken grondstoffen zijn al uitgeput en olie zal er ook niet meer zijn, maar bon, dat duurt maar een paar 100 miljoenen jaren om opnieuw te verkrijgen^^...

Ik denk dat het nu doorzetten is en eens stoppen met lekker individueel egoistisch te zijn of er gewoon het bijltje bij neer leggen...

Kwa evolutie denk ik dat we niet eens het kleuterstadium zijn ontstegen als mensheid. En ik geloof niet dat de evolutie afhangt van het kunnen koloniseren van andere planeten. Ik denk dat we pas evolueren als we verstandig met onze (gevaarlijke) bronnen kunnen omgaan, zoals atoomenergie bijvoorbeeld. We kunnen als mensheid niet eens met deze natuurkundige principes omgaan zonder elkaar gelijk te bestoken. Uitvindingen van toepassingen die gebaseerd zijn op bestaande natuurkrachten die ons voorstellingsvermogen ontstijgen, worden alleen maar aangewend om de 'ander' voor zijn raap te schieten, te verdampen, weg te electrocuteren of te bestelen. De aarde wordt leeggeroofd, net zoals het werkende slavenvolk. Als ons ras het niet anders kan, is er geen echte evolutie, hoeveel interessante technieken en robots we nog gaan uitvinden. We evolueren pas als we als mensheid het belang van de gemeenschap en het belang van de aarde boven onze persoonlijke belangen kunnen stellen.

• Leuk 1
Link naar reactie

Dat is 1 (belangrijk) deel van evolutie, wss idd de motor van al de rest, maar aangezien we eigenlijk nu al met teveel zijn op deze planeet, hebben we de technologische evolutie even hard nodig om te overleven.

Om te beginnen zou een globaal ruimtebeleid een stuk voordeliger zijn dan een stuk of 3 grootmachten die het allemaal individueel willen proberen, dat is simpelweg verspilling van geld en grondstoffen.

Link naar reactie

Kwa evolutie denk ik dat we niet eens het kleuterstadium zijn ontstegen als mensheid.

Jeetje, wat clichématig. Hoe ver moet de evolutie dan wel gaan voordat we het 'kleuterstadium' ontstegen zijn? Wat is je referentiepunt?

En ik geloof niet dat de evolutie afhangt van het kunnen koloniseren van andere planeten.

Uiteraard, technologische ontwikkeling en biologische evolutie zijn 2 totaal verschillende processen.

We kunnen als mensheid niet eens met deze natuurkundige principes omgaan zonder elkaar gelijk te bestoken.

Wat is dat toch, die 'mensheid'? Ik ben prima in staat om op straat te gaan zonder mensen te bestoken, om meer relevant aan mijn situatie neer te steken, dus over mij kunt je het niet hebben. Maar wie dan wel? Sommige andere mensen? Vormen die 'de mensheid'?

Uitvindingen van toepassingen die gebaseerd zijn op bestaande natuurkrachten die ons voorstellingsvermogen ontstijgen

En daarom: vaagtaal.nl

De aarde wordt leeggeroofd

Hoe bedoel je dit? 'Roof' impliceert een beroofde partij, maar wie is die partij dan als 'de aarde leeggeroofd wordt'?

net zoals het werkende slavenvolk.

Eens, een vervelende praktijk. Vooral dat het door het gros van de mensen normaal gevonden wordt. Wellicht hoeven we niet verder te evolueren om de nodige geestelijke omslag te bewerkstelligen. Maar wie weet, wellicht hebben we nog een heleboel gemiddelde IQ-punten nodig.

We evolueren pas als we als mensheid het belang van de gemeenschap en het belang van de aarde boven onze persoonlijke belangen kunnen stellen.

Wat is het belang van de aarde precies? De aarde zal het echt niet interesseren of hij vol met gebouwen of vol met bomen staat, de zee vol met vissen of vol met plastic zit, olie onder de grond zit of eruit gehaald en verbrandt wordt, hij een planeet is of opgeblazen wordt en als ontelbare meteorieten verder zal moeten gaan door de ruimte. Projecteer je wellicht menselijk belang op de aarde?

En dan weer die 'mensheid'. Hoe kan die 'mensheid' het belang van de gemeenschap boven het persoonlijk belang stellen, terwijl de mensheid helemaal geen persoon is? Bedoel je wellicht dat eigenbelang moet verdwijnen? Dat gaat niet gebeuren, eigenbelang is inherent aan DNA en hersenen; het is fysiek onmogelijk om anders te handelen dan jouw persoonlijke voorkeuren voorschrijven. Of dat nou een voorkeur voor materiële rijkdom of fysieke integriteit is, de voorkeur je goed te voelen of een slecht gevoel te vermijden door het helpen van anderen, of wat dan ook. In je bewuste dan wel onderbewuste is iedere actie die je neemt een overweging van persoonlijke voorkeuren. Het maakt niet uit op wat voor manier we evolueren, dat zal niet verdwijnen. Het is wel mogelijk om in je eigenbelang te handelen in het belang van anderen, maar je eigenbelang staat altijd bovenaan, dat is wat je handelen bepaald.

• Leuk 2
Link naar reactie

jurk???? @Chinaka??? zou je niet eerst naar een wat groter model op jacht gaan??? (alien dus, geen jurk :o) en of het echt is... tja... hmmm. al ben ik wel van mening dat het nogal arrogant is te denken dat de mens de enige levende en intelligente (!!!!???? :eek:) soort is in het hele GROTE EN WIJDE heelal... :)
Haha ik ging er van uit dat dit een baby'tje was en hoop dan maar dat pappa wat groter is en er wat beter uitziet.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...