Ga naar inhoud
GENEGEERD

Combat Multiplier


Aanbevolen berichten

hier ff een paar foto's voor het beveiligen van je Safe-Zone en/of kamp.

 

https://skydrive.live.com/?cid=2ff520894436774d&id=2FF520894436774D%21163&Bsrc=SkyMail&Bpub=SDX.SkyDrive&sc=Photos&authkey=!ACSjkzEtN6eNhUI#cid=2FF520894436774D&id=2FF520894436774D%21163&sc=Photos&authkey=%21ACSjkzEtN6eNhUI

 

ik gebruikte nu alleen een wite draad ivm zichtbaarheid.

 

dit kun je maken voor onder de 10E en dan heb je 3 stuks.. ik heb er zelf 12...

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
leuk bedacht. Alles behalve weatherproof. Zou er niet te veel op vertrouwen.

 

Klopt, na één nacht regen werken ze niet meer. Afdakje er boven maken kan helpen, maar met langdurig vochte dagen (mist) gaat het er voor zorgen dat ze uiteindelijk niet meer werken.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, na één nacht regen werken ze niet meer. Afdakje er boven maken kan helpen, maar met langdurig vochte dagen (mist) gaat het er voor zorgen dat ze uiteindelijk niet meer werken.....

 

Kom jongens, het gaat om het idee.

 

Ik zou het alarm in huis plaatsen, de vislijnen via gaatjes in het kozijn en schroefoogjes naar buiten leiden. Je kunt natuurlijk ook een weerbestendige maken in de vorm van een zinken teil met een bak knikkers erboven. Zonder batterijen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, na één nacht regen werken ze niet meer. Afdakje er boven maken kan helpen, maar met langdurig vochte dagen (mist) gaat het er voor zorgen dat ze uiteindelijk niet meer werken.....

 

het is een Combat Multipier het idee er achter is meer dat je het opstelt waar je kamp/Safe-Zone is het is geen 24-7 installatie zoals in je huis... ik had er ook bij gemeld dat ik er 12 heb.. dit heb je niet in een keer nodig. 4 om op te stellen en de rest als back-up.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DutchSurvival101 en @Charlie het is ook niet om af te z3iken hoor. Ik geef aan wat mijn ervaring ermee is. Voor binnen werken ze gewoon ok. Met dit soort zaken wil je juist een 100% fail safe situatie. Je rekent erop dat het werkt, dan mag het absoluut niet uitvallen door iets simpels. Je gebruikt het schijnbaar om je leven min of meer te beschermen. Of in ieder geval een kans te hebben, bij indringers......

Ze werken, eenvoudig te maken en goedkoop. Maar gebruik ze goed en leer wat de tekortkomingen zijn.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DutchSurvival101 en @Charlie het is ook niet om af te z3iken hoor. Ik geef aan wat mijn ervaring ermee is. Voor binnen werken ze gewoon ok. Met dit soort zaken wil je juist een 100% fail safe situatie. Je rekent erop dat het werkt, dan mag het absoluut niet uitvallen door iets simpels. Je gebruikt het schijnbaar om je leven min of meer te beschermen. Of in ieder geval een kans te hebben, bij indringers......

Ze werken, eenvoudig te maken en goedkoop. Maar gebruik ze goed en leer wat de tekortkomingen zijn.....

 

ik zie je feedback ook totaal niet negatief. juist een hulpmiddel om te Prepper. ik begrijp jou volkomen. en ik zal je wel zeggen dat ik het niet zo ff instaleer en weg loop.

 

altijd loop ik een check list na.. dit is mij geleerd en geleerd en geleerd (en dat nog eens 1000x - oud militair :o ). zelfs als het werkt moet je rekening houden met dat het misschien net niet meer werkt... het is een Combat Multiplier en dat betekend dat het je sterker maakt dan zonder.. het is dus een bonus en niet een vastigheid.. het is een extraatje.. dus moet je er niet je leven in leggen.. het kan wel je leven redden als je er mee om weet te gaan.

 

merci voor je feedback hoop dat ik er meer van kan krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb door mijn hobby al apparaatjes waar je met een touwtje beweging kan registreren. Mijn beetmelders. Die doen het wel altijd, draadloos, en geluidloos. Draadloos trilalarm.

 

Ik ben geen visser maar dit klinkt interessant, lijkt me ook meer weatherproof-spul. Kun je wat meer info delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag een keer in een horrorfilm dat ze drietandvishaken aan een touw in de boom hingen.

De indringers bleven netjes hangen....

 

@dR3: Die beetmelders zien er bijvoorbeeld zo uit:http://www.vlemmix.nl/nl/product/karper/1857_beetmelders/x2/soundcarp/ravav3097/

Deze zijn te koop van 5 tot 200 euro per stuk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...