Ga naar inhoud
GENEGEERD

Discovery Channel: The Colony


JEREMIAH90

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Een paar series gezien, goede series. @Hekseboot iets voor Nunspeet en shelter camping?

 

Hahaha, die Colony? Toevallig woon ik in een veen-kolonie...

Maar alsjeblieft, bespaar me dat Amerikaanse televisie-nep-gedoe. Ik heb een stukje gekeken, maar ik trek het niet echt...

En wie wordt er vrijwillig "Bende-lid"? Dat gaat niet goed.... :D

 

Man, wat zouden wij dat anders aanpakken, nietwaar @Jager?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, die Colony? Toevallig woon ik in een veen-kolonie...

Maar alsjeblieft, bespaar me dat Amerikaanse televisie-nep-gedoe. Ik heb een stukje gekeken, maar ik trek het niet echt...

En wie wordt er vrijwillig "Bende-lid"? Dat gaat niet goed.... :D

 

Man, wat zouden wij dat anders aanpakken, nietwaar @Jager?

 

Nep gedoe? Ik kan heel goed buikpijn, hoofdpijn ...aanstelerituspijn heel goed nadoen. Wie speelt de zuster?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Nep gedoe? Ik kan heel goed buikpijn, hoofdpijn ...aanstelerituspijn heel goed nadoen. Wie speelt de zuster?

 

O, sorry. Ik kijk nooit t.v. En al helemaal geen Amerikaanse series, daar ben ik allergies voor. Net als die mietjebustes, heel irritant.

Maar jij wil gewoon doktertje spelen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, sorry. Ik kijk nooit t.v. En al helemaal geen Amerikaanse series, daar ben ik allergies voor. Net als die mietjebustes, heel irritant.

Maar jij wil gewoon doktertje spelen? :D

 

The Colony? Is dat niet die serie.waarin verschillende groepen mensen geheel zelfvoorzienend en half off the grid leven?

 

Lijkt me heerlijk leven, ware het niet dat die maffe Amerikanen er gelijk weer sekte ideeen op nahouden, je alleen met elkaar (inteelt) mag trouwen en we weer super gristelijk bezig zijn.

 

Het idee staat me aan. Het sekte gedeelte mogen ze houden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij zou ik als ik daar als vrijgezel zou wonen, nooit aan de vrouw geraken.

Sj#zus wat zijn die inteelt vrouwen daar lelijk zeg!!!! :p

 

 

 

Edit: volgens mij ben ik in de war met American Colony en bedoelen jullie wat anders. Anyway......dat American Colony is een ramp voor de mensheid en de kans op mooi nageslacht.

Die ander ken ik niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Daarbij zou ik als ik daar als vrijgezel zou wonen, nooit aan de vrouw geraken.

Sj#zus wat zijn die inteelt vrouwen daar lelijk zeg!!!! :p

 

 

 

Edit: volgens mij ben ik in de war met American Colony en bedoelen jullie wat anders. Anyway......dat American Colony is een ramp voor de mensheid en de kans op mooi nageslacht.

Die ander ken ik niet :)

 

Kijk maar even. Dan kan je zien hoe goed ze in beveiliging zijn. Niet dus.

Dit is een nep-experiment, waarbij zogenaamd een stel mensen moet zien te overleven na SHTF. Ze krijgen de mooiste dingen, maar ze weten echt niks.

Zogenaamde experts erbij, maar de helft is acteur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo zit ik me ook wezenloos te ergeren met al die shows met mensen op een eiland met allerlei mogelijkheden en tussendoor debiele spelletjes; de mogelijkheden worden niet benut en ze gaan vanaf dag 1 ruzie maken, de betweter uithangen en maken beslissingen die een weldenkend mens niet zou maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
zo zit ik me ook wezenloos te ergeren met al die shows met mensen op een eiland met allerlei mogelijkheden en tussendoor debiele spelletjes; de mogelijkheden worden niet benut en ze gaan vanaf dag 1 ruzie maken, de betweter uithangen en maken beslissingen die een weldenkend mens niet zou maken.

 

Dat is dus 1 van de redenen, dat ik geen t.v. heb, of dit soort dingen online kijk.

Maar zo worden deze shows ook opgebouwd, net als bij een griezelfilm, dan zit je ook constant te denken: "Doe dat nou niet, muts". :)

 

Ik wou eigenlijk aan @Jager laten zien, wat die mensen doen als er iemand op de poort bonkt....

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar ergens heb ik het gevoel, dat ik weer energie loop te verspillen, die ik beter aan echte dingen kan besteden. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...