Ga naar inhoud
GENEGEERD

Drinkwater veronreinigd (Telegraaf)


driehart

Aanbevolen berichten

Het was al geruime tijd bekend, maar nu dan weer een bericht om angst te zaaien.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21448525/__Zorgen_over_drinkwater__.html

 

In het buitenland is ook als privatiseringsronde gaande van waterleidingbedrijven, wat ook zorgelijk is. Is dit in NL de volgende stap...

 

Ik ben blij dat ik niet in de stad woon en eigen grondwater heb wat niet verontreinigd is (laat het zelf testen)...

 

Driehart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Bunkerprepper
Het was al geruime tijd bekend, maar nu dan weer een bericht om angst te zaaien.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21448525/__Zorgen_over_drinkwater__.html

 

In het buitenland is ook als privatiseringsronde gaande van waterleidingbedrijven, wat ook zorgelijk is. Is dit in NL de volgende stap...

 

Ik ben blij dat ik niet in de stad woon en eigen grondwater heb wat niet verontreinigd is (laat het zelf testen)...

 

Driehart

 

Tuurlijk zitten er tegenwoordig meer zaken in het afvalwater dan vroeger. Tuurlijk is er nu dus meer zuiveringcapaciteit nodig, maar let op: als bedrijven dit soort zaken roepen, dan moet je niet uitsluiten dat de belangrijkste reden is dat men een 'uitleg' gebruikt die goed van pas komt en logisch klinkt om in de eerste plaats hogere tarieven te rechtvaardigen.

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...