Ga naar inhoud
GENEGEERD

[WIKI] Huisvesting


Communicator

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Meldt je aan bij de WIKI groep en leef je uit zou ik zeggen :)

 

Ik heb al een heel groot deel van de WIKI voor mijn rekening genomen, waarbij ook vele aanzetjes die nog uitbreiding behoeven. Het zou fijn zijn als we dit zsm gezamenlijk kunnen aanpakken. Alle kennis die op het forum staat, moet in handboekformaat op de wiki komen. Zodat we dit perfect kunnen gebruiken als naslagwerk.

 

Klik HIER om je aan te melden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meldt je aan bij de WIKI groep en leef je uit zou ik zeggen :)

 

Ik heb al een heel groot deel van de WIKI voor mijn rekening genomen, waarbij ook vele aanzetjes die nog uitbreiding behoeven. Het zou fijn zijn als we dit zsm gezamenlijk kunnen aanpakken. Alle kennis die op het forum staat, moet in handboekformaat op de wiki komen. Zodat we dit perfect kunnen gebruiken als naslagwerk.

 

Klik HIER om je aan te melden :)

 

Hij zegt dat mijn account niet bestaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zegt dat mijn account niet bestaat...

 

Euh .. zie je nergens een optie om je aan te regist... o wacht. Ik zie nu net dat jouw account nog niet zo oud is. Dan voldoe je waarschijnlijk niet aan de standaard vereisten om je aan te mogen melden.

 

Je kan een PM sturen richting @Dr.Prepper om een aanmelding aan te vragen. Hij zal je tevens melden welke vereisten dat er gesteld worden om mee te helpen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huisvesting.png

Ook voor de WIKI heb ik een Categorie aangemaakt over Huisvesting!

 

Hij is nog leeg, dus mocht je informatie hebben over het bouwen van een hut, of een aarde huis etc. Leef je uit op de WIKI!

We zijn op de achtergrond nog bezig met een aantal testen aangaande WIKI. maar hierover later meer!!

20130404_202343.jpg.17de1ba3cca2019e59e06a091a1fa859.jpg20130404_202343.jpg.17de1ba3cca2019e59e06a091a1fa859.jpg

Zo iets als dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jager, prachtig bouwwerk zeg! dat is precies wat de bedoeling is ja ...

 

Een bouwomschrijving zou gaaf zijn op de wiki ;)

 

Als ik volgende week wat minder druk heb, zal ik die wiki eens ondet de loep nemen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...