Ga naar inhoud
GENEGEERD

PM signaal ?

Kans
 Share

Recommended Posts

Het is altijd moeilijk iets te voorspellen, helemaal in de nieuwe 'normale' wereld.

Er is al door velen en scenario beschreven dat niet uitgesloten moet worden:

De PM's zullen een 'wash out' beleven, daarbij wordt de koers zo laag gedreven dat velen investeerders hun vertrouwen verliezen, en PM verkopen, en veel long bezitters, mensen die denken dat PM gaat stijgen en daar op gokken dmv derivaten, een call krijgen, dan moet een deel van hun longs betaald worden en dan wordt fysiek PM dat ze vaak in bezit hebben om de longs te dekken moeten verkopen.

Dit zal resulteren in een enorme dip, en juist op dat moment zullen de grote spellers die dit kunnen organiseren al hun shorts omzetten in longs en zo de komende sprong van PM naar nieuwe hoogtepunten meenemen.

Ik weet niet of dit nu gaande is maar zie steeds meer desperate maatregelen en acties wereldwijd dus hou er wel rekening mee.

Stukje hierover met concrete koersdoelen die je in de gaten moet houden:

http://silverdoctors.com/t-ferguson-washout-becoming-increasingly-likely-in-gold-silver/

De zilverkoers (daar kun je ook koersen van andere PM vinden, en veel nieuws):

http://www.kitcosilver.com/charts/24hoursspot.html

Prep ze,

Kasn

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Mocht het een nog dieper diepteputn gaan bereiken dan tot nu toe dan ga ik wellicht all in.

Dat is herkenbaar, moet me ook inhouden om niet even deze kans te benutten.

Maar aan de andere kant zo extreem is het nu nog niet, als 26 gebroken wordt dan is 22 haalbaar, dan zal ik me toch niet meer kunnen inhouden denk...

De vraag is dan weer kun je dan nog fysiek zilver krijgen.....?

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

En hier de nieuwe getallen van de US mint, zilver verkoop heeft bijna weer een all time high neergezet voor maart en wat doet de prijs?

http://www.silverbearcafe.com/private/04.01/eagles.html

De mint moet zilver importeren om genoeg munten te slaan.

Dat is dus alleen voor munten, de rest laten we dan nog buiten beschouwing...

Ergens moet er een keer iets knappen, nu nog wachten wat en waar !

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

De zilverkoersen krabbelen weer wat op..

Ik had echt het idee dat we door de 26 dollar/ounce zouden gaan.

Waarschijnlijk is de zilver vraag, door BOJ, oorlogsdreiging, werkloosheidscijfers Amerika enz enz, tot even sterker.

Nu maar wachten of er als nog een aanval van onze vrienden op de zilvermarkt komt, een echte washout was het mi nog niet..

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

Of het is maar een klein stoeprandje tot een afgrond....

Dat sluit ik niet absoluut uit, maar ik ben meer overtuigd dat het met PM 'te' goed zal gaan.

Dit zijn de laatste naweeen, er is een heeeele kleine kans dat het systeem niet faalt, maar een veel grotere kans dat het wel zal falen.

Alles gaat extremer, QE, de dreigingen over en weer, de beerputten die open gaan, de bewegingen.

Ik verwacht dat de koers bewegingen extremer worden en dus zowel toppen als dalen zal neerzetten, dit gaat ook op voor PM en dan zijn de huidige bewegingen echt nog maar klein.

De beurs zal uiteindelijk een bloedbad worden en PM zal door het dak gaan.

PM zal daarna langzaam stabiliseren, maar de beurs??

Mijn keuze is nu van de nog kleine bewegingen gebruik te maken, zodra het extreem wordt wil ik weg blijven, wij particulieren hebben niks van doen met dat soort markten en de kans op verliezen zal groter zijn dan de kans op succes.

Ja er zullen nieuwe miljonairs ontstaan, maar ten koste van een veel grotere groep die compleet falliet zal gaan...

Prep ze,

Kans

Link naar reactie

De regeringen wereldwijd zorgen gewoon dat bijna niemand meer reserves heeft,ook niet in goud en zilver.In tijden van nood nu dus,gaat de regering graaien daar waar wat te graaien valt.Anders krijgen ze de begroting niet meer rond.Gaat al eeuwen zo,de kastelen in Europa hebben niet alleen voor de extra stookkosten maar kleine raampjes,ze hebben die omdat een of andere idioot raambelasting had verzonnen;).Dus eerst gaan ze je kaalplukken,zelfs na je dood de succecierechten zullen giga gaan stijgen,De kosten bij een echte medische hulpvraag zullen i het geval dat je vermogend ben giga gaan stijgen.Alle belastingen zullen giga gaan stijgen,en binnen nu en 5 jaar zullen de bezitters van goud en zilver als terroristen neergezet worden,Want wapens en grondstoffen voor bommen kan je daarmee anoniem aanschaffen;).Met andere woorden u is de lul.

Link naar reactie

de kastelen in Europa hebben niet alleen voor de extra stookkosten maar kleine raampjes,ze hebben die omdat een of andere idioot raambelasting had verzonnen;).

Volgens mij woonden die idoten zelf in die kastelen..

De kosten bij een echte medische hulpvraag zullen i het geval dat je vermogend ben giga gaan stijgen.

Overigens ben ik het hier gewoon mee eens. Voor zover het reeële kosten betreft natuurlijk. Waarom moet de maatschappij betalen als je het zelf kan betalen? Ik krijg ook geen nieuwe wasmachine van de gemeente, een uitkeringstrekker wel, moet daarom iedereen 'recht' hebben op een gratis wasmachine, nee toch hoop ik.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...