Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en je opgegeven geboortedatum en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

stijn

Noord korea geeft groen licht voor nucleaire aanval op vs

Recommended Posts

Las net het artikel, ziet er niet zo goed uit allemaal.

Afwachten maar, en wat het voor Nederland en België gaat betekenen, dat kan niemand vooraf zeggen.

Gewoon moed houden, en "Hope for the best"

• Leuk 1

Deze post delen

Zojuist dit artikel op hln.be gezien. http://www.hln.be/hln/nl/15783/Noord-Korea/article/detail/1608476/2013/04/03/Noord-Koreaans-leger-heeft-toestemming-voor-nucleaire-aanval-op-VS.dhtml

Het wordt steeds erger. :(

Zou dit enig risico meebrengen voor Belgie of Nederland?

Als china zich er mee gaat bemoeien wel, dan hebben we de poppen aan.het dansen. En dan hoeven ze niet eens wapens te gebruiken

Deze post delen

hopen maar weer dat het een dreiging is en dat ze het niet menen.

waarschijnlijk levert het alleen problemen voor nederland enzo kwa economie, als er echt iets gebeurd

Deze post delen

hopen maar weer dat het een dreiging is en dat ze het niet menen.

Gisteren was de gemeenschappelijke industriezone nog open.

Deze ochtend was hij gesloten.

Deze avond groen licht voor nucleaire aanval.

Morgen ochtend... :p

Deze post delen

Weet iemand eigenlijk of er nou echt een oorzaak is?

Lijkt verdomme wel op kinderen die ruzie krijgen over wie de meeste knikkers heeft, en daarover gaan we bijna een kernoorlog in?

Mijn god, wat is de mensheid toch verheven!

Prep ze,

Kans

• Leuk 1

Deze post delen

Weet iemand eigenlijk of er nou echt een oorzaak is?

Begon toch nav de gezamenlijke militaire maritieme oefeningen van de VS en Zuid Korea?

Deze post delen

Wat een ongelofelijk snel tempo volgt dit soort dingen elkaar op in al de eerste maanden van 2013!Dit had 99 procent van de preppers zelfs niet gedacht.

Deze post delen

Zodra de raketten gaan vliegen, spring ik in de auto nog even langs Makro en nog maar even een jerrycan vullen bij de pomp.

• Leuk 1

Deze post delen

Begon toch nav de gezamenlijke militaire maritieme oefeningen van de VS en Zuid Korea?

En de VS is al tijden bezig met economische sancties. Dezelfde tactiek als met Japan bij WOII. De VS is N-Korea uit aan het lokken. Als N-K deze bedreigingen verwezenlijkt (of wellicht is dat niet eens nodig) heeft de VS een excuus om aan te vallen, N-K te veroveren, een stropop-regime te installeren, en daarmee de mogelijkheid militaire basissen aan de grens met China te bouwen.

• Leuk 1

Deze post delen

Vind het zo onderhand best wel lachwekkend worden... als NK ook maar één raket op amerika afschiet zijn ze echt nog niet jarig en op steun van chine hoeven ze ook niet te rekenen want ze hebben een DEFENSIE verdrag. Dus china hoelft niks te doen als NK AANVALT. Ook heeft china al laten weten dat het dit nucleare gedoe zeer betreurt. En aangezien ik dit als 15 jarige kan bedenken zou je zeggen dat kim jong un dit al helemaal wel snapt.

We zien het wel.

Hope for the best but prep for the worst

DDDirk

Deze post delen

En de VS is al tijden bezig met economische sancties. Dezelfde tactiek als met Japan bij WOII. De VS is N-Korea uit aan het lokken. Als N-K deze bedreigingen doorvoert (of wellicht is dat niet eens nodig) heeft de VS een excuus om aan te vallen, N-K te veroveren, een stropop-regime te installeren, en daarmee de mogelijkheid Amerikaanse militaire basissen aan de grens met China te installeren.

Kijk, de man heeft het wel door.

+ , Kuddo komt later.

Deze post delen

En de VS is al tijden bezig met economische sancties. Dezelfde tactiek als met Japan bij WOII. De VS is N-Korea uit aan het lokken. Als N-K deze bedreigingen doorvoert (of wellicht is dat niet eens nodig) heeft de VS een excuus om aan te vallen, N-K te veroveren, een stropop-regime te installeren, en daarmee de mogelijkheid Amerikaanse militaire basissen aan de grens met China te installeren.

Ik zou het niet erg vinden mocht amerika binnenvallen.

Dan is de deze 1ste dreiging voorbij.

Maar dan heb je Rusland en China nog... Al denk ik dat zij nog iets meer verstand hebben dan N-Korea.

Verbeter me indien ik fout ben.

Deze post delen

Maar dan heb je Rusland en China nog... Al denk ik dat zij nog iets meer verstand hebben dan N-Korea.

Ze hebben een DEFENSIE verdrag met NK dus ze hoeven niks te doen als het AANVALT.

DDDirk

Deze post delen

De dreiging van Amerika? Die zien zichzelf toch niet als gelijken in de wereld, naar altijd iets/veel beter dan de rest

Deze post delen

Ik vertrouw Amerika nog net iets meer dan N-Korea :)

Ik vulde alleen aan, niet zo zeer als kritiek.

Deze post delen

Je slaagt de nagel op de kop. Het enige dat vragen oproept is hoe ik moet anticiperen indien er toch nucleaire oorlogsvoering is.

Het gaat zoveel verschillende situaties geven die je niet verwacht.

Deze post delen

Tja, pakken, maskers, pillen. Maar bovenal discipline, protocollen, contaminatie. Niet grappig, hopelijk blijft dat ons bespaart

Deze post delen

het is 5 voor 12, aan iedereen aan het forum, als het echt snel mondiaal ellende is.. laten we elkaar ondersteunen waar mogelijk!

Haal me even uit de negeer stand dan, samen staan we sterker.

• Leuk 2

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...