Ga naar inhoud
GENEGEERD

Storing ING (Weer banken f*ckup)

Harkonen
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben blij dat ik laats gepint heb. Maar had alleen mijn pin pas bij me naar de winkel en toen kon in niet meer betalen. Het geld wat er nog opstond is weg sta ineens rood! Kon ik eerst naar huis geld ophalen. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat het opgelost is.

Maar ik kan gelukkig wel boodschappen blijven doen.

Link naar reactie

Heb net gebeld en ze zeggen dat het opgelost wordt, dt ze dubbele afschrijvingen gedaan hebben en dat het ook bij bij en afschrijvingen staat maar daar is niks van te vinden.

Toen ik hem aan de lijn had werd mijn ing site eruitgeknikkerd.

In dit soort gevallen heb ik geen geduld van mijn spullen blijf je af, ben je te laat met hypotheek betalen staan ze meteen op de stoep.

Had dit beter bij stoom afblazen kunnen zetten hahaha;)

Link naar reactie

• Admin

Ik lees op Twitter erg veel reacties, zitten ook een paar miljonairs bij die een screenshot laten zien van >Miljoen euro's Ook mensen die in het rood staan en dat anders nooit hebben.

Ben erg benieuwd, zo'n storing geeft toch weer extra onrust in deze periode en mensen zullen misschien toch wat meer geld pinnen of overgaan boeken als de storing voorbij is?

Link naar reactie

Ik geen klant ING (en bovendien een lening, geen positief saldo) maar ik zou zsm mijn centjes van de bank halen....enne, ik roep niet op tot een bankrun, maar ik zou een rekening openen in Nieuw Zeeland, goede harde munt, en wat goud en zilver kopen mocht je de pegels ervoor over hebben. Nogmaals, dit is geen oproep tot een bankrun bij de ING maar gezond verstand is wel wat waard nietwaar?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...