Ga naar inhoud
GENEGEERD

'Geen enkel land in de eurozone zit zó diep in de schulden als Nederland'

Tom
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Haha!

Mijn schuld is alleen een te duur huisje.

En dat is niet mijn risico want ik loop er vrij vlor van weg.

Of ik los het grotendeels af als de crisis echt doorpakt...

Want de echte misere komt nog.

In 2014 verder bezuinigen dus daar gaat de inflatiecompensatie voor ambtenaren. Goed voor de economie dat die al jaren op de nullijn zitten.

Ik neem geen nieuwe structurele lasten op me. U ook?

Korten gaat dus ook gebeuren. En maar raar opkijken dat de economie niet verbetert.

Dan dat FNV-geleuter over 'tijdelijk' korter werken zonder enig besef van een tijdslijn. Zonder enig besef van recente historie dat ook zij de afgelopen decennia verzaakt hebben een houdbaar systeem te kweken.

Maak je maar op voor minstens een lost decade zoals japan er nu twee heeft. (te rekenen vanaf nu)

Of erger!

Link naar reactie

Zelfs Duitsland begint er over te rapporteren!

The Netherlands, Berlin's most important ally in pushing for greater budgetary discipline in Europe, has fallen into an economic crisis itself. The once exemplary economy is suffering from huge debts and a burst real estate bubble, which has stalled growth and endangered jobs.

Bron

EDIT: zerohedge bericht hierover heeft een eigen topic gekregen.

Link naar reactie

• 4 weeks later...

Vele bedrijven zullen nog volgen. Het is een uitputtingslag voor bedrijf en particulier. De meeste zijn of raken door hun financiële vet heen.

De rente staat historisch laag maar ook dat zwengelt de economie niet aan. 1,59% op een Nederlandse tienjarige staatslening. De boel krimpt mensen.

Link naar reactie

De meeste Nederlanders hebben het nog goed. De crisis raakt hen niet echt. Ze kunnen misschien maar 3x per jaar op vakantie ipv de gebruikelijke 4x en wellicht moet de tweede auto wat minder luxe.:rolleyes:

Uit hoofde van vrijwilligerswerk zie ik wel mensen, die buiten hun schuld om, financieel getroffen worden. Vele hebben het echter grotendeels over zich zelf afgeroepen. Hoe naar ook. Ze kochten dingen die ze niet nodig hadden met geld dat ze niet hadden om indruk te maken op mensen die ze niet mochten. En nu is de muziek gestopt met spelen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...